15 Kasım 2015

Tuyap Istanbul Kitap Fuarindan Aldiklarim

Gecen hafta yazdigim "Tuyap'in Yollari Tastan " yazisindan yaklasik 1 hafta sonra kendimi ustelik sabahin 9:45 inde Tuyap'in kapisinda buldum.
Ustelik Can'i bile kandirarak tek basima:)
Bu sene hafta ici fuara gitme sansim oldu. Sansim derken bu iyi birsey mi kotu birsey mi henuz cozemedim. Nedenini ayrica anlatacagim.

Size Tuyap'tan aldiklarimi gostermek,Tuyap deneyimlerimi anlatmak icin bu kez farkli bir yol sectim ve video cektim!
Bir suredir kitap Youtuberlarini severek takip ediyorum. Eger cok dalga gecmezseniz- azina raziyim- okudugum kitaplari hem blogumda yaziyla hem de video ile yayinlamak gibi dusunceleri var.

Sizin de fikirleriniz onemli tabi:) Video hakkinda yorum yapmayi unutmayin olur mu ?
Aman tamam gulmek serbest! :))


8 yorum:

  1. Hahaha hafta içi fuara gitmek mi :) Pazar sabahı. Sadece pazar sabahı :)

    YanıtlaSil
  2. Bak o siyah sardunyaları çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  3. Düşündüm de hangisi iyi bilemedim hafta içi mi hafta sonu mu ımm :) Güzel günler de mutlulukla okunsun hepsi <3

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir video olmuş, zevkle izledim :) Kitap fuarlarına gidemesem de alışverişlerimde yol gösteren listeme bir kaç ekleme yaptım sayenizde ...
    Yitik Ülke'nin kitap kapaklarına ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim.
    İyi günlerde okuyun...

    YanıtlaSil
  5. Damlacım ben videoyu keyifle izledim, çok tatlısın. İçten içten böyle pek cici anlatmışsın nasıl aldın neden aldın. Yitik Ülke'nin kitaplarına bakıyorum ben de netten şimdi başka neler var diye merak ettim. Kitap fuarına gitmeyeli yıllar oldu. Orada olmanın keyfi bir başkadır. Yalnız kitapların indirimleri konusunda söylediklerin çok doğru, insanların fuarlara gitme nedenlerinin başında uygun fiyatlar bulabilmeleri olmalı bence. Yoksa netten siparişle eve kadar gelebiliyorlar artık ve gayet de uygun fiyatlara. Neden indirim yapmıyorlar yeterince anlamıyorum. Yitik ülkenin insanlarının sıcak olmaları davetkar olmaları hoşuma gitti, kitap hediye etmeleri çay ikram etmeleri de pek tatlı bir hareket. Böyle güzel davranışlara hasret kaldık memlekette öyle değil mi?
    Daha nice keyifli okumalara diyorum. Kitapların yorumlarını da okudukça bekliyorum senden heyecanla. Birkaç tanesini not aldım bakalım nasıl çıkacaklar:)

    YanıtlaSil
  6. Ah İstanbul'da olsam da... Razıyım ben kalabalığa... Seneye inşallah...

    YanıtlaSil
  7. 1-video açılmadığı için izleyemedim.
    2-kitap alışverişinde sen aklıma geldiğine göre youtuber olman şahane fikir.
    3-yoğunluğumdan dolayı yorum bırakamasam da takipteyim. Doctor March'ın Dört Oğlu kitabının ismini hatırlayamayarak epey eskilere gittim tekrar. onu ve tozlu rüyalar kitapçısını sepetime ekleidm.
    iyi geceler efendim

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe