01 Aralık 2015

Parfumun Dansi Kitap Yorumu

Evet biraz tembellik yapmis olabilirim ama bu yazimda olaganustu bir kitabi size tanitarak gonlunuzu almayi dusunuyorum.
Bir suredir Youtube'da video ile kitap yorumu yapma konusunda ne kadar hevesli olsam da yazarak daha ozgur mu hissediyorum ne? 
Bu yazinin sonunda kitap hakkinda cektigim videoyu da bulabileceksiniz. Umarim Keyifle okursunuz...


Parfumun Dansi, Alabor ve Kudra'nin kimine gore ask kimine gore sonsuzlugu tatmalarinin oykusu olsa da benim icin okuyup tadina doyamadigim , bir suru ders cikarttigim, cokca not aldigim, okumaktan dehset keyif duydugum bir kitap oldu. 

Kelimeler kifayetsiz... 

Kitap binlerce yil oncesinden baslayarak kah gunumuze kah yuzyillar oncesine deginiyor. Oyle ki Alobar'i sacina ilk ak dustugu zaman taniyip 900 kusur yasinda birakiyoruz. 

Bu kitabi spoiler vermeden nasil anlatirim bilemiyorum. 

Belki sorular sorabilirim size. Mesela ; 

* Olumsuz olmak ister miydiniz?
*Askin omru yuzyillar surebilir mi?
*Koku hissinin ne kadar degerli olabilecegi konusunda hic kafa yordunuz mu?
*Tanrilar neden var? 

vs, vs... bu sorulari size defalarca sorduran bir romandan bahsediyorum. 

Kitabin bir yerinde "Hafifle!"mekten bahsediyor yazar, kitabin kapagini kapatali sanirim 2 haftaya yakin oluyor ama her aksam kafami yastiga koyarken "Hafifle" diyorum kendime. 

Okuyun kitabi , anlattirmayin bana, buyusunu bozmayin! 

Ne yorum ama! Siz birsey anladiniz mi? Anlamis olun. 

Okuyun ve Hafifleyin! 

Sevgiler

13 yorum:

  1. *Koku hissinin ne kadar degerli olabilecegi konusunda hic kafa yordunuz mu?
    *Tanrilar neden var?
    umarım cvp larınıda bulacağım içinde....bu hafta içinde alacağım kitabı

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten kitap çok ilgimi çekti. Aldım notumu mıtlaka okuyacağım... Facebook sayfamız 'Blogger Kulübü'nde' yazınızı paylaşıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kitabın kapağı ve ismi zaten fazlasıyla çekici. Birkaç kez karşılaşmıştım ama şimdi sizin yorumunuzu okuyunca artık okuma listeme aldım. Sorduğunuz sorular bile okumaya teşvik edici nitelikte bence. Büyüsünü bozmadan okuyayım ben de en iyisi :')

    YanıtlaSil
  4. Daha iki gün önce bitirmiş biri olarak çok şey anladım desem.Okuduğum en tuhaf ama en çarpıcı kitaplardan biri desem,gördüğüm hatta göremediğim her şeyin önce kokusunu almaya çalışıyorum desem umarım sen de beni anlarsın...

    YanıtlaSil
  5. bambaşka kapılar açmıştı o günlerde bana da..

    YanıtlaSil
  6. Çok ama çok sevmiştim Parfümün Dansını, Golem ve Cin de kitaplığımda okunmayı bekleyenler arasında, benzer yönleri olduğunu duyunca ayrıca sevindim :)
    Tesadüf o ki bloğuma Parfümün Dansını 2 Aralalık 2012'de tam üç yıl önce yazmışım :)
    Kitabı ara ara kahkaha atarak okuduğumu hatırlıyorum;

    "Kudra'nın suratındaki gülümseme öyle kocamandı ki, içine mektup atıp postalayabilirdiniz. Hem de bir on birinci yüzyıl mektubu. Parşömene yazılmış, rulo yapılmış, kurdeleyle bağlanmış."

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Her gördüğümde bu kitabın kapağına bayılıyorum :)
    Henüz cesaret edemedim okumaya ama :)
    Biraz daha zamanı var gibi hissediyorum nedense...
    Öpüldün şeker ;)

    YanıtlaSil
  8. Huhhuu post-it yağmuruna tutmuşsun :) Zaten merak ediyordum şu an iyice merak ettim kitabı^^ Bu arada video da harika ;)

    YanıtlaSil
  9. Acayip merak ettim en kisa zamanda bulmaliyim. Okumaliyim. Video da çok güzel olmuş :))))

    YanıtlaSil
  10. Yıllar önce okudum, tuhaf bir büyüsü olan bir kitap, çok beğendim diyememiştim ama bir türlü kimseye de veremedim. Öyle duruyor, açayım tekrar kapağını.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir fikir sesli tanıtmak... Sevdim ben çok. Tebrikler, devamını bekleriz:-)
    Kitabı da merak ettim. Sıraya alalım..

    YanıtlaSil
  12. damla bana kitap aldırmaya mı çalışıyorsun!
    yalnız sayısını bilmediğim kadar kitabım boynunu bükmüş okumamı bekliyor ama ben tom robbins parfumun dansını istiyorum şuvandaaaaa..
    kanalına abpne olmuştum ama bu videoyu izlememiştim bugun blogda ne var ne yok derken gördüm yazıyı okumadım bu seferde videoyu izledimmm :))
    çok tatlısınnnn :* :* :*
    makineyle çekildi di mi? ben de tekrar makineye dönmeliyim, bundan sonraki videoları makineyle çekeceğim artık tamam belli oldu :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe