29 Aralık 2015

Profesyonel Instagram Ev Hanimi

Uzun zamandir calisma hayatina ara vermemis bir insan olarak ev hanimligindan beklentim buyuktu.  
Etrafimda calismayan arkadasim olmadigindan rol modelim hep Instagram Hanimlari oldu.
Onlar ki sabah 08:15 de uyanmak icin filtre kahvelerini demlerler, paylasirlar.
Onlar ki 11:00 de bol kopuklu Turk kahvelerini tum ev islerini bitirdiklerini de fotografin altina belirterek hupurdetmeye baslarlar.
Evleri daima isik icinde yuzer.
Illaki ama illaki - o kadar cok bos vakitleri vardir ki- bi orgu, dantel, el isi ile oyalanirlar.
Haftada en az 2 kere dost meclislerinden grup selfilerini cekerler, #ayseninmamalari hastagini kullanmayi eksik etmezler.

Isi birakali sanirim 1- 1.5 ay oluyor, oturup da bir kopuklu Turk kahvesi icebildigim olmadigi gibi calistigim zamandan cok daha fazla yoruluyorum.
Bunu soyledigim herkesin bana tepkisi 'yok artik ' oldugundan gunluk rutinimi sizin insafiniza birakiyorum;

07:00 Uyanis
08:00 Okula dogru yola cikis (Omrum boyunca servis soforu olmak istemistim)
08:30 Spor ( Cunku gitmezsem *ok cukuruna dussem daha hayirli)
10:30 Eve Donus
11:00 Kahvalti (yaparken Muge Anli izlemek en buyuk zevkim)
11:30 Kahvalti bitti, mutfagi topla, cocuklarin odasini topla, salonu topla, banyonun htiri kalir orayi da topla.
13:00 Ay Oturup Bir Kahve Mi Icsem 
13:02 Aaa Askim gunaydin, Ac misin?
13:30 Ese Kahvalti , kahveyi de ictin ictin !
14:00 Kahvaltiyi kaldir, mutfagi topla, yatak odasini topla
14:40 Azicik kitap okurum neyse  
14:45 Askim dus alayim da beni ise birak, donuste de Can'i alirsin.
15:00 Evden cikis
15:30 Es ise birakilir
15:50 Cocugu okuldan aldin
16:15 Eve Varis
16:30 Hayaller cocuk dersini yapsin sen kafani dinle, Gercekler aksama ne yemek var anne?  
17:30 Yemek Hazir
18:00 Sofra Hazir
19:00 Fatih Portakal ile Ana Haber ( Bu konuda tavizim yok)
20:00 Odev Kontrol, Kavga, Gurultu, Didisme, Bagiris
21:00 Yan yatti camura batti saati
22:00 Can'in uyku saati
22:05 Cani'in cis saati
22:09 Can'in su saati
22:14 Can'in anne sana bir kagit vermeyi unuttum saati
22:22 Can'in cis saati
22:30 Can Kapanis
22:35 Ohh, kahveyi demle kitabi oku saati 
22:.... Sizmak ne guzel sey!

Buradan Instagramdaki ev hanimlarina, gece vakti sarap kadehi ellerinde bilgisayar basinda "Ohh cocuklarda uyudu simdi anne saati" temali fotograflar paylasanlara sesleniyorum
Az insafiniz olsun, paylasip durmayin soyle fotograflar, sonra biz onlari gercek sanip yapmaya calisiyoruz yaaa 
Bu yaziya baslamadan once Instagramda  "Blogunu özleyenlerde bu sabah" alt metinli bir fotograf paylastim. Durup dusunuyorum da sanirim ben buyuyunce Profesyonel Instagram Ev Hanimi olacagim. 



*Eleman arayan var mi? 

39 yorum:

  1. Şekerim sen hayatında bir iş görmüş insansın, artık iflah olmazsın :)
    Onun için önce her işi yapıp erkenden işe giden bir koca lazım. Akşam gelirken de market alışverişini falan yapacak.

    Biz çalışan kadınların kocaları aman ya bunlar nasıl olsa hallederci oluyor. Bak çocuğu okula götür, kahvaltısını hazırla, koca kahvaltısını hazırla..

    Ne varsa ev hanımlığında var. Hem o zaman kolllarını bilezikle donatma lüksüne sahip olurdun :D

    Neyse şimdi çalışmayan insanlar alınmasın. Ben şaka yapıyorum ve kocalarını bu şekilde eğitmeyi becerebilmiş arkadaşların önünde saygıyla eğiliyorum. Biz eşek gibi hem işte hem evde çalışıyoruz bakalım sonumuz ne olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlattığınız cümlelerde kendimi gördüm:) evet biz eşek gibi hem işte hem evde çalışmaya devam edelim :( koştur koştur yemek yapalım ütü yapalım ev işi yapalım:(

      Sil
    2. Nesrin; kocayi bosamakla baslayacagim anlasildi. Tum rutin o kisimda bozuluyor sanirim :)))

      Sil
  2. Hahahaha :) Zamanla işlerin üzerinden atlayarak kahve moduna girmeyi öğreniyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan; ya ben saniyorum ki her isleri bitirip cillop evde oturup iciyorsunuz o kahveyi , cok cakalsiniz bacim!

      Sil
  3. Kiz damla bunlarin bi de calistigi halde mükemmel evhanimligi sahane softalar kuranlari var. Ben de sabah yataktan cikana kdr bin kere uyandim hadi kalkiyim d3dim kalkamadm kahvalti edip gene yataga girdim valla bak simdi cikicam cok isim var ama hastalaniyorum galiba. Neyse yani sen de harikasin kopuklu kahven de eksik olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn; onlara ayri uyuzum da bakma bulasmak istemiyorum. Isin sirri isleri bir kenara birakip kahve icmekmis ben orda takiliyorum, senin ogrettigin sutlu kahveyi icecegim artik :)

      Sil
  4. herkes mutlu anınında fotoğraf çektirir, çeker paylaşır genelde. Bazen bende her daim başka tabak çanakla sofrasını paylaşanlara şık şık kahvaltı sofralarına özeniyorum ,güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pudra sekerim mehtap; tesekkur ederim. Ciddi bir mesai var o fotograflarda gercekten :)

      Sil
  5. Çok güldüm ya. Bu yazıdan sonra evden çalışma arayışını bir kenarda bırakıp profesyonel çocuklu ev hanımı olmaya karar verdim.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitli Turist; Ben de evden calisiyorum, yersen tabi. O is kismina bir turlu vakit gelmiyor, kovulmam yakin :)

      Sil
  6. bende bunu hayal ediyordum :) mezun olur olmaz iş hayatına atıldım. Şu an haftanın altı günü 8-5 çalışıyorum. Hiçbir şeye vaktim kalmıyor diye şikayet ediyordum ama işten ayrılsam da bir şey değişmeyecek gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay Efsa Sahin; aman calis bosver , mis gibi en azindan bahanen var calisiyorum diye. Ben artik soylenemiyorum da :S

      Sil
  7. oldukça traji-komik bir yazı olmuş. ben de oğluma baktığım 1,5 yıllık dönemde ne kadar mızıldansam da hergün işe gitmenin büyük nimet olduğunu anlamış olanlardanım. sana kolay gelsin diyorum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone; Anladin sen beni demek ki! Calismak, evden mesai saati kadar uzak olmak cok daha kolaymis yahu :))

      Sil
  8. Ev hanımlığı sende yeni bir iş kolu halini almış canım. :)) #direndamla :P

    YanıtlaSil
  9. Aynen yaaa. Valla bende bir eksiklik var diye düşünüyorum artık. Hiç uyumuyor mu bu kadınlar? Ne bitmez enerjileri var. Ben fırsat bulup kitap okuyamıyorum diye dertleniyorum ve 11 civarı sızıp kalıyorum. Gerçi çalışıyorum ben ve çalışmasam daha çok şey yaparım sanıyorum ama olmayınca olmuyor demek ki:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye; hic oyle ay calismlasam ne kadar cok vaktim kalir hayalleri falan kurma canim. Bak tecrubeyle sabit.

      Sil
  10. :))) Çok iyi bir yazı olmuş. Bence günün tüm ritmi ese kahvaltı kısmında bozuluyor. Eş kendisine kahvaltıyı hazırlarsa tüm hayallerini gerçekleştirebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her Seyden Konusmali; O esi bosamaya karar verdim yorumlari okuyunca ahahahaha

      Sil
  11. Ahahahahaaaa :))))
    Bak hayallerimi suya düşürdün Damla...
    Bu arada hani şu çiş saati, su saati, anne kağıt vermeyi unuttum saati aynımı olur yahu.
    Bizimkilerin kodunda bi yanlışlık var bence :)
    Yada arıza arızayı doğuruyor ahahaaaa :)))
    Öpüldün hala saatle yarışan güzel kadın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat; Ariza Arizayi doguruyor kesin hahahhaha :))))

      Sil
  12. Yaaa süper yazmışsınız cidden o kadar haklısınız ki insan imreniyo tertemiz ışıklı bembeyaz evlere ki üstelik hepsi çocuklu falan :) Valla onlar yalan siz şu yazınızla gerçeksiniz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Kaydetmeye Deger; tesekkur ederim, cok guldum yorumunuza ben de :))) Gercekler ben Hayaller onlar hahahah

      Sil
  13. :):)) heheh aynen harika yazmışsın hayaller paris gerçekler muş:)

    YanıtlaSil
  14. Yok ya cidden olmuyor bende hep yarim kaliyor bir işi tam yaparken digerleri eksik kaliyor. Bir yandan odevler bir yandan ev isleri tum bunlarla ugrasirken bazen acaba is aramayi biraksam mi diye dusunurken buluyorum kendimi is olunca evle ilgili hic bir seyi yapamayacagim belli yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum; Ara ara is, hemen bul insallah at kendini evden disari. Emin ol her detaya yetisirsin o sekilde. Evdeki duzeni saatli gordun yukarida bak , kac kurtar kendini:)

      Sil
  15. Selam. :)
    İnstagramlı ev hanımı olarak şunu demeliyim ki yazını okurken gülümsemedim desem yalan olur. Ayol ne güzel bir başlık ve içerik. Hiç bu açıdan bakmamıştım. Ki bende ev hanımıyım hemide 21 aylık bebeli ve işlerimi bitirdikten sonra bol bol kitap-kahve keyif fotoğrafları koyan annelerdenim. :)
    Vallahi düzeni oturtunca oluyor o fotolar. :)
    Hatta sendende bekliyoruz. :)
    Şakası bir yana işten ayrılıp birden ev hanımı olan biri olarak bunları yaşaman hissetmen normal. Biraz daha eve alışman lazım diyebilirim.
    İyi geceler Damla'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulsah;
      sen zaten bir de deli gibi kitap okuyorsun insanin sinirini bozuyorsun. Olucam ben de ama biraz zaman var. Staj yapiyorum su an :P

      Sil
  16. Çok eğlenceli bir post olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger Bolat; tesekkur ederim, ne guzel bir iade-i ziyaret :)

      Sil
  17. Ah Damla sen çok yaşa, ne güldüm ama.Çok doğru arkadaşım, ben özellikle türk kahvesi fotosu görünce çok bozuluyorum:)) Şimdiden iyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge ve Annesi; guluyoruz aglanacak halimize iste :)) Mutlu Yillar canim

      Sil
  18. Gülerek okudum yazını:))) Zırt pırt olmasa da genelde 1-2 fotoğraf koyuyorum günde. Uzaktan bakıldığı gibi değil her şey bu doğru. 13 yıldır ev modundayım, her şeyi yerine oturtunca birçok şeye zaman ayrılabiliyor. Her gün 6.45 kalkış (çünkü eşim erken işe gidiyor, sonra çocuklar), kahvaltı olmazsa olmaz bizim evde, bende 2 çocuk, okula götür-getir faslı, pazar, market, yemek, evle ilgili tüm ıvır zıvır işler, bazen yoğun olarak dikiş, çocukların ödevleri, sınav haftaları, okul toplantıları, hafta sonları çocuk doğum günleri vs. Daha sayayım mı bilmem:)) Doğru planlama çok işe yarıyor, o hafta mutlaka yapmam gerekenleri bu rutin içersinde kaybolmasın diye not alıyorum mesela:) Neyse, aramıza hoş geldin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi M.Eller; Hos buldum!
      Azmettim basaracagim ben de fakat biraz zaman alacaga benziyor. :))

      Sil
  19. Damla bende seni cok iyi anlayanlardanim hatta bende gecenlerde bununla ilgili yazi yazdim bende 1 senedir yaklasik evdeyim ama calisirken insan daha programli oluyor bende ev hanimligi duzeni oturtamiyorum ve aksam nasil oluyor ben calisirken hayalini kurdugum okuyacagim kitaplari niye okuyamiyorum izleyemedigim filmlerw niye vakit bulamiyorum diye hayiflaniyorum ama maalesef iste durum bu

    YanıtlaSil
  20. hhaha bayıldım profesyonel instagram ev hanımına. ben de profesyonel makyaj bloggerı olmak istiyorum. bütün ürünler bana gelsin :D:D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe