31 Aralık 2015

Yeni Yil Dedigin Bir Garip Gidiklanma Hali

Yeni yila kaldi surda sayili dakikalar.
Dilekler havada, hayaller semada ucusur dururken,  2016 dan beklediklerim yazilari da cok bir revactayken 2balik1kedi Esra'nin benden yazmami istedigi bir yaziyi biraz farkli yazasim geldi. O anlar beni.
Ustume yuk, omuzlarima agri oldu verdigim soz.

Eskiden yeni yildan cok sey beklerdim ama simdi;
Ben yeni yildan hicbir sey istemiyorum. 
Ben yeni yilda insanlardan bir seyler istiyorum.

Misal;
 Beni ardinda birakmis insanlardan beni tamamen hafizalarindan silmelerini ve hatta toz bulutu kivaminda dunyadan yok olmalarini istiyorum.

Sonra;
Yetkililerden egosunu zapt edemeyen insanlar icin egozapthane ler kurulmasini ve kendilerinin egolarina el konularak burada muhafaza edilmesini diliyorum.


Bitmedi;
Huzurlu anlarimizi ele gune karsi koruyabilecegimiz kalkanlarimizin olmasini talep ediyorum.

Yok artik;
Saglik mutluluk tamam da bunlarin yaninda cok cok para diliyorum. Bizi hep kanaatkar olmaya inandirmislar. Herkes bi Yeni yildan saglik mutluluk ve huzur bir de dunyada baris diliyorum modunda yasiyor ve oluyor. Neden?
Hanginiz gercekten dunyadaki barisi onemsiyor. De get allesen!

Asil listem simdi basliyor

Annemden; Daha az paranoyak olmasini
Babamdan; Birlikte daha cok kadeh tokusturmayi
Esimden; Pazar sofralarindaki keyfimizi omrumuze yaymayi
Oglumdan; okul birincisi olmasini, derslerinde basarili olmasini, arkadaslarina sevgili ogretmenlerine saygili olmasini, odevleri eksiksiz yapmasini, bilgisayara bagli kalmamasini, daha cok kitap okumasini, en iyi olmasini istiyorum.
Saka ya hu saka! Mutlu olmak icin gonlunden gecenleri yapabilmesini
Kardesimden; Kendisine kiz arkadas bulmasini ( o zaman bal kaymak bir cocuk oluyor)
Elif'den; Unutma kabiliyetinin insanin en kutsal becerilerinden biri oldugunu unutmamasini
Zahide'den; Bizi hastag lerimiz ile bulusturmasini ( anladi o)
Esra'dan; Yillar boyu hep ayni guzel yurekle kalmasini ve en cok da bana Elif'in fotograflarini yollamaya devam etmesini
Sebnem'den; icindeki o catlagi kapatmaya calismamasini ve artik yuzyuze gorusebilmeyi
Nilgun'den; guzel gonlunu benden esirgememesini , cok ulke gezmesini ( benimle tabi)

Yukaridaki kisiler beni okuyacagindan cok emin olduklarimdi.

Simdi sira sana geldi sevgili OKUYAN;

Dilerim oyle mutlu ol ki "Su blogger kizin yeni yil dilegi tuttu vallahi" diye sok ol.
Deliye don, asik ol, sev, sevil, mutlu et, gulumse, cok para kazan, kotu insanlarin yollari tren yolu gibi seninkine paralel aksin cakismayin, ve en onemlisi
Mantiginin direttiklerini degil Kalbinin dilediklerini yasayacagin bir yil olsun! 
 Hepimiz boyle cicek olsak yeter ya, neyse...
Yaziyi 2016 da okuyanlara sesleniyorum; Ne degisti hayatinda dostum?

9 yorum:

  1. Çatlak sesleniyor efemmmm :)) Tam gece 12 yi vurduğunda zenginim anacım :) Özel uçağımla sana geleceğim 2016 da... Ve birlikteeee çattıırrrrr çatttııırrrr yiyeceğiz paraları :)
    Basbas paraları Leylayaaaaa dınıdını dınııı :)))
    Seviyorum seni ♥

    YanıtlaSil
  2. Aooo bekar kardeşin mi var der gözlerimi dikerim.:D Şaka bir yana çok keyifli bir yazı olmuş, Dünya barışı mı? Para mı? deseler hangimiz Barış'ı seçeriz ki zaten. Olmayan bir şeyi vermek kolay geliyor galiba.:D

    YanıtlaSil
  3. Amin... Musmutlu yıllar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sana ne desem ki ben!?
    2016 inşallah senin yılın olur canım, bol para bol mutluluk ve bol huzurla!
    Tüm duaların kabul olsun. Valla seviyorum seni. kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  5. Mutlu,sağlıklı yıller dilerim

    YanıtlaSil
  6. Yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Amanııııın bu yazıyı nasıl kaçırmışım yahu :)
    Fotoğraflara devam ederim tabii kiiiiii, sen de videolara devam et ama olur mu :)
    Mutlu yıllar yeniden

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe