19 Nisan 2016

Can Simitlerine Veda

Diyet, Detox, Spor, Ozel Yasam Kocu, Kosu Gruplari ...
Hepsinin detaylarini sen sor, ben anlatayim. 

Cunku yaz geliyor. 
Cunku zayiflamaliyiz. 
Cunku hepimiz 36 beden olmali, o bikinilerin icinde adeta Adriana Lima misali birbirimize goz suzmeliyiz. 
Şişkolara ölüm!! 
Tamam, abartmis olabilirim lakin AÇIM! 

Bikinimi giydigimde beni suyun uzerinde tutan o dogal, o ahenkli can simitlerim olmadan yuzebilmek icin gaz geldim bir detox grubuna uye oldum. 

Herkes hata yapabilir. 
Cep telefonunuza indirebildiginiz bir uygulamadan basinizda bir coban ile bir grup zavalli sisko detox yapiyorsunuz, gorunurde.
Detoxdan bir gun once bir liste paylasiliyor, alisveris listesi. Ama ne liste, ekran resmi aldim, 4 fotograf oldu.
Neyse efenim, pes etmek yok. Tamamladik listeyi.
Geceden icilecek sular hazirlandi, kahvalti , ogle yemegi dolaba kondu. Herkes bir motive, bir heyecanli sorma! Suyu hazirlayan fotografini cekip yolluyor vs.

Sabah kalktik ofise gidecegiz, kahvaltiyi Tupper'a koy. Ogle yemegini baska Tupper'a. Ara ogunleri sakin unutma bir baska Tupper'a.
Hani donuste bos kaplarla pazarda stant acarsin yani, o derece.  Tupperware sponsorum anneme buradan tesekkurlerimi borc bilirim -nasi reklam ama hahahaha-

Ofise gitmeden once 1 saat yuruyus var. Sabah 8:30 da cocugu okula biraktin 9:00 spor salonunda olsan, 1 saat yuru, dus al , giyin, hazirlan ofise gelmen en iyi ihtimalle 11:00.
Hala kovulmadiysaniz kahvaltinizi ofiste yapabilirsiniz.

Uygulamadan fotograf yagiyor tabi, bogaz manzarama karsi kahvalti keyfim, ay cok iyi geldi yuruyus simdi ayaklarimi uzattim kahvaltimi bekliyorum. Suyumu da iciyorum vs... Sinif baskani bizden motive; helal olsun kizlar, pes etmek yok!

Hadi ogle yemegini de yedin ofiste, ara ogunler falan tamam.
Aksam yemegine gececegini sandin degil mi? Yooook, aksam yemegi oncesi 1 saat yuruyus! Hepimiz Belgrad ormani icinde yasiyoruz cunku.
Haydi isten cik, cocugu okuldan al, eve birak, kos spor salonuna, yuru 1 saat.
Eve don, kendine yemek, cocuga yemek hazirla.
Yedin, ictin. Odevler, kavga,dovus, kapanis.
Cocugu yatir, yarinin kahvaltisini, ogle yemegini hazirla koy sponsorun kaplarina:P
Ne saat 23:30 mu!

Telefonuna gelen bildirim: Haydi herkes pijamalarini giysin yataga!
Yataga gecmeden once Ebegumeci cayini icmeyi sakin unutma.

E ulen bu ev islerini kim yapacak?

Ertesi sabah ayni tempo devam...
Ama bakiyorum biri diyor ki ; kahvaltimi hazirliyor kizlar simdi.
Oburu ; kocamla tekneye ciktik simdi 3 gun denizde olacagiz hocam ben ne yapayim?
Bir digeri; Spora gitmeden kuafore ugrayayim dedim diye fotograf yolluyorken
Otekisi; Donuyla fotografini paylasmis galiba inceldim bu sabah 1300 gr eksik gorundu tartida, ne zamandir 52 kg gorememistim?
52 MI!!!TEKNE MI , KAHVALTINI MI HAZIRLIYORLAR? SPORDAN ONCE KUAFOR MU?

Direndim ama, 5 gun sabrettim. Ben normal zamanda bu kadar yemek hazirlayip, spora gitsem, zaten zayiflardim ki!

Ama -2,800 de fena degil tabi. Ustelik tekneyle acilmadik, kahvaltilarimi kendim hazirladim, kuafore ugramaya katiyen vaktim olmadi ve en guzeli hayatimda 52 kiloyu gormedim :)))

Şişko olmanın moda olacağı gunlerin özlemindeyim...

Yalniz evde ne cok Tupperware varmis:P

4 yorum:

  1. Eğlenceli ve gülümseten bir yazı. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha, kocaman bir AFERİN'i hakketmişsin :) Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  3. Duygularımın tercümanı olmuşsun adeta :) hayatım boyunca günde sabah akşam birer saat yürüyecek kadar vaktim olacağını hiç zannetmiyorum. Ben de balık etli halimle mutlu olmaya çalışıyorum :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe