12 Ağustos 2016

24 Saatlik Seruven

Dun gece yine bu saatlerde zayiflamaya karar verdim.
Yarin dedim o uye oldugum salona dedim donusum dedim muhtesem olacak dedim.

Bugun spor cantami hazirladim. Her zaman unuttugum taragimi, hicbir zaman surmedigim vucut kremimi bile yanima aldim salona kostum, - mecaz yapmiyorum spor salonuna-

Turnikeler var boyle sifre giriyorsun sonra parmak izi hepsi eslesirse sana zayif bir hayatin kapisi aciliyor falan.
Sifre calismadi.
Dedim kardes benim sifre neden acaba calismiyor.
Isim sordu, bakti, bir yerleri aradi.
Dedi
Uyeliginiz iptal edilmis
Tovbe yarabbim! Neden dedim, spor yapma seklimi mi begenmediniz?
Kredi kartim 2 aydir hata veriyormus, para cekememisler. Aramaya tenezzul etmediklerinden kart degisikligini de ogrenememisler ve iptal etmisler.
Onceki donemlerde odedigim 175 tl yi de 225 tl yapmislar.
Sanirim bana ceza vermek istediler.
Calismalarinda basarilar diliyerek ayrildim..

Ama geceden kararliyim malum.
Dedim su benim can arkadasimin ozel bir kocu vardi kizi iki ayda ikiye boldu yarisini cope atti. Ben o paraya Emre Hoca ile ozel calisirim.
Azme gel!
Eve dondum, is guc derken az once Instagrama gireyim dedim ki bir de ne goreyim, bizim Emre hoca bu aksam evlenmemis mi?
Damatlikli fotograflarini instagrama atmamis mi!

Simde ben adama " Sey hocam sizi de tam dugun dernek, balayi derken rahatsiz ediyorum ama benim verilecek 8-10 kilo vardi hani. Suna bi el atsak ya" diyemeyecegime gore an itibariyle bu yaziyi yazarken kazanla kahve yaninda Nestle'nin bir baton cikolatasini mideye indirmekle mesgulum.

Nestle'nin Ozel Seri 1927 Ekstra Sutlu diye bi cikolatasi var, yediniz mi hic? Offf efsane :S

24 saatin sonuna geldigimize gore Nestle bu reklam karsiliginda  3yillik spor salonu uyeligi vermedigi surece zayiflamaktan -yine- vazgectigimi belirtmek isterim.

Saygilarimla,
Damla CERRAH

3 yorum:

  1. 😊cok guzel yazmişsınız

    YanıtlaSil
  2. :-) E, ama kısmet değilmiş:-)

    YanıtlaSil
  3. O çikolatayı bilirim, özellikle arar, bulur ve yerim, hiç acımam:)Bitteri de güzeldir, tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe