09 Mayıs 2011

Bir şeyleri kaçırıyorum ama ne ?

Dedim kesin sorun bende. Evet evet bende . Herkesin ayıla bayıla izlediği şeylerden neden bir anlam ,mana ,espri,zevk ve hoşnutluk çıkaramadığımın açıklaması kesin bu olmalı .
Ay geçti neredeyse ortak zaman bulamadık kaçırdık filmi vizyondayken. DVD sini bulmuş izlemek istiyorduk  beklemeyelim çıkacak orjinali diye almış gelmiş.
 Önemli not:  Bloger ın  dediğini yap yaptığını yapma Sahte dvd ye karşıyız :))
Oturduk tv başına perdeleri kapattık hafif bi sinema ortamı mısırlar patlasın falan derken başladı film . Dedim ki ;  filmden çıkınca herkesin canı köfte ,bira çekiyormuş. Çok da meth ettiler herkes iyi şeyler yazdı v.s.
Film başladı ama bir tuhaflık var ,yok gitmiyor ilerlemiyor. Bir ara bakıştık dedi ki yakındır başlar film :)) ekrana baktım 1saat geçmiş zaten başlayalı ama bi hareket yok.
sonra film bitti elde kalan sadece güzel müzikleri oldu. Anladım ki sorun benim popüler kültürle aramda.
En basitinden dedim canım köfte isteyecek (tüm köşe yazıları ve twitter ailesi aynı şeyleri yazdılar )yahu kardeşim adamlar 2 saat lik film de 2 kere köfteciye gittiler. Bu kadar mı açız anlamadım ki ,sanırsın ki ülkede son 50 yıldır köfte yemek yasak.
Konuyu biz millet olarak zaten abartmaya meyilliyiz e bağlamayacağım ,bağlamıyorum ,bağlamamalıyım .
KAYBEDENLER KLÜBÜ kaybettin gözümde , çekilebilirsin . Sırada ki.....

5 yorum:

  1. aynennn :) Bende pişman oldum gittiğime ne gereksiz sıkıcı bir filmdir ya..

    YanıtlaSil
  2. popüleritesi yüksek herşey benide hüsrana uğratır sonrası harcadığım zamanıma yanarım:)) 3'ü 5 yapmayı seven insan topluluğunda yaşayınca yaşadığın hüsran çok normal:) köfte olayına girmiyorum bile...

    YanıtlaSil
  3. Ezgicim aynen sinema da izlemediğime şükrettiğim filmlerden oldu . Zamanım yanıda parama da yazık olacaktı.

    Meyra; filme 2 ünlü biraz ,seks ebiraz da PR çalışması koyunca oldu deyip önümüze sürüyorlar. Ama yemiyoruz artık anlasalar fena olmayacak .

    YanıtlaSil
  4. ben köfte kısmında takıldım olsada yesek:)))annem desene bir ''aşk tesadüfleri sever'' hüsranı gibi:))

    YanıtlaSil
  5. canım aynı fikirdeyim senle ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe