30 Mayıs 2011

Ses Deneme

Ses veriyorum , yaşıyorum :) Yapılacak işler,okunacak kitaplar , yazılacak yazılar ,konuşulacak konular birikti dağ oldu.
Bahar rehaveti hava ile kendini göstermese de sizi bilmem arkadaşlar ama ben  bi kapandım dış dünyaya uyur gezer moddayım .
Her sabah blogumu açıyorum sonra üşenip kapatıyorum . Tembel Blogger derneği olsa kesin ben başı çekerim :))
Yavaş yavaş uyanma vakti. Kitaplardan başlamam lazım mesela, spora dönmem lazım , duymayan sağ kulağımın artık açılması lazım( orta kulak iltihabı ), Temmuz un gelmesi lazım,tatil lazım  ,lazım,lazım,lazım.....
D&R tutkum vardır benim 1 hafta uğramazsam eksik kalırım . Ama yeni birşey keşfettim kendi internet  sayfasında kitap,film ve müzik cd lerini çok daha ucuza alabiliyorum ertesi gün elimde oluyorlar ,üstelik hergün 1 kitap 5 tl . En son aldığım sırada bekleyen kitaplarım bunlar ;
Ayşe kulin cahliyim ben Sevdalinka dan başka kitabını okumadım o da ödevdi. Hayat ile başladım bakalım yıldızımız barışacak mı ? İnci Aral hakkında da pek bi fikrim yok. En merak ettiğim de Serenad ,çok güzel şeyler okudum hakkında onu en sona bırakıyorum .
E ben kaçıyorum şimdilik çok yakında döneceğim.

2 yorum:

  1. Biri Serenad mı dedi benmi yanlış duydum;)
    Canım ben son yıllar okuyupta bu kadar etkilendiğim,arkasından okuduğum kitaba adapte olamadığım, olağanüstü bir kitap hemen başla diyorum başkada bir şey söyleyemiyorum:))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe