01 Haziran 2011

Kargalar Uçuşurken Üstümüzde

Hasbel kader bir önce ki akşam ana haber bültenlerini kaçırdı isen bu ülke de gazetelerden olayları tarafsız takip etmen imkansız. Araya sıkışmış 3 ,5 kelimeyi cımbızla ayırman lazım . Ana haber bültenleri ni neden katmadım çünkü bu olaya dün haberler de yer verildi mi bilemiyorum ,çok tv seyretmiyorum .

Hayatı ,gelişmeleri,haberleri,olayları ve hatta depremleri bile twitterdan daha açık takip edebilir olduk. Bu sabah twitter da biri yazmış söyle bir okudum geçtim sadece ,sonra annem  söyledi dün Hopa da ölen adam Ayşe teyzenin abisiymiş.
Ayşe teyze kim? Önemi yok ki ...

Ayrıntı bulmak için 3 gazeteye baktım yok sadece 1 tanesinde şöyle bir cümle buldum  "Başbakan Erdoğan’ın mitinginden önce ve sonra çıkan olaylarla Artvin’in Hopa İlçesi savaş alanına döndü. Bir emekli öğretmen kalp krizi geçirerek öldü" Daha başka ayrıntı yok. İsmi,resmi,yaşı,çocuğu var mı ? Neden kalp krizi geçirdi?
Yanan Ayşe teyzenin ciğeri oluyor.Diğerleri ;
Birkaç hafta önce Etilerin ortasında bomba patlıyor.MasuM bir kadının bacağı kopuyor . Facebook da bir arkadaşım şunu yazıyor "bize de zarar verdin PKK".
Bu kadar mı uyandırılmaya aç olduk biz, bazı şeylerin bize zarar vermesi için burnumuza
sokulması en yakınlarımıza mı zarar vermesi gerekiyor.

Uyanmamızın vakti geldi artık hatta geçiyor. Ve hiç kimse elinde çanlar ,ziller bizi kış uyukumuzdan uyandırmaya gelmeyecek maalesef ...
                                                                                                                                        


0 değerli yorum:

Yorum Gönder

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe