25 Haziran 2011

Bir Fikre ihtiyacım var ...

Bugün detaylı mı detaylı benden beklenmeyecek performansta ev temizliği yaptım :) Evden çıkan 9 battal boy çöp poşetinden bahsetmek istemiyorum ,benden soğumayyın diye .
Sorum şu ki ; Küçük beyin onlarca puzzle ı ,artık yaşına göre olmayan oyuncakları , neredeyse kullanılmamış boyaları v.s. var . Ve azımsanacak kadar değiller . Sabahtan beri düşünüyorum bunları nereye verebilirim diye . Bir fikri olan var mı aranızda ? Çocuk Esirgeme kurumuna bırakalım gidip dedim ama sitedine baktım hep hesap numaraları var kabul etmezler sanırım.
Bir bebek yatağımız portatif ve birde bebek arabamız mevcut . Etrafınızda ihtiyacı olan tanıdıklarınız var ise bana mail atar mısınız ?
cansizkelebek@gmail.com
Umarım birşeyler çıkar ,hem birilerinin işine yarar hemde ben kurtulurum saklamaktan .

5 yorum:

  1. freecycle adında bir mail grubu var, birçok kişinin ihityaç fazlası eşyalarını paylaşacak ya da aradığı bir şeyi ücretsiz olarak bulacak şekilde mailleştiği, o gruba üye olup mail atabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  2. öncelikle ellerine saglik!!güzel düsünmüssün,bence burdada hic hic kimseyi bulamazsan cevreciklerde konu komsuya bahsedip belkide onlarin tanidiklarinin ihtiyaci cikar...en güzeli cocuk esirgeme kurumu elbet ki ama birde ugrasan diyorum!!

    YanıtlaSil
  3. benim arkadaşım belediye de çalışıyor ben ona gönderiyorum..onlarda kayıtlı muhtaç aileler var kendi elleriyle onlara dağıtıyor..belki belediye yardımcı olabilir sana da..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler arkadaşlar ,tüm önerileri dikkate alacağım .İyi ki varsınız. Umarım gerçekten ihtiyacı olanlara ulaştırabilirim :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel düşünmüşsünüz :) ama çocuk yuvaları seve seve kabul ediyorlar merak etmeyin... eğer yakınsanız kasımpaşa çocuk yuvasına gönderebilirsiniz:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe