20 Haziran 2011

Bu da bana Kapak Olsun .....

Can  : Anne  tuvaletimizi yapıyoruz ,nereye gidiyor ?
Anne düşünür yine içinden çıkılmaz bir konuya giriş yapıyoruz...
Anne: Bir yerde toplanıyor canım .
Can: Sonra yağmur mu oluyor ? (hayal gücünün pisliğinden dolayı kendini suçlayan anne suratı )
Anne: Hayır tatlım arıtılıp temizlendikten sonra bahçelerin sulanmasında falan kullanılıyordur.

kurtulduğunu sanan anne suratı :)

Can : Peki yağmuru kim yağdırıyor o zaman?
Nedense olayın meteorolojik,kimyasal kısmını atlayan zeki annenin cevabı da ironik

Anne: Allah yağdırıyor Can cım .
çok değil 10 sn. düşünen çocuk ;

Can : Allah kim anne Atatürkün arkadaşımı
Anne : HÖNK!!!

anne şaşırır ,ama oğlunun gözünde Atatürk ün ne kadar değerli olduğunu görmesi onu çok mutlu eder ve bozmaz .

5 yorum:

  1. cidden bir dönem çocuklar acayip soru soruyorlar...bazen boğasın gelio:)ama sevgiyle anlatıp 10 a kadar saymak en güzeli:)

    YanıtlaSil
  2. Allah Atatürk'ün arkadaşı mı?

    Düşündürücü ve pek güzel :)

    YanıtlaSil
  3. coco-jelly; soruyu alıyorum 10-15 saniye kadar şaşkınlığımı atıyorum bi 10-15 saniye ohmmmmm modundan sonra cvp veriyorum :))))

    Sazan; bayılıyorum onda ki bu Atatürk aşkına :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. :))hayranim aranizda gecen diyaloglara!!:)

    YanıtlaSil
  5. AskınAy ; sen hayran ben dumur :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe