03 Haziran 2011

Ne Yapıyorum

Son zamanlarda ne yapıyorum ;
-neredeyse hiçbir bloga yorum yazamıyorum. Google bey sürekli tanıt kendini diyor ,tanıtıyorum sonuç SIFIR
-deli gibi USB kablomu arıyorum,bulamıyorum. Blogda yayınlayacağım tüm resimler masumca makinanın içinde kurtarılmayı bekliyor.
-Deliler gibi beğendiğim elbiseyi tam satın alacakken mağazada kalmadığını öğreniyorum. Sinirimden ağlıyorum.
- Dip boyan gelmiş diyen kuaförüme sinir oluyorum . Sana ne ben öyle seviyorum dibi turuncu ucu sarı olacağına dibi kahverengi ucları sarı olsun ,dip boyayı beceremiyorsun diyorum. Oda bana sinir olmuş olacak ki kuaförden çıkarken kasa da kız "sizden fön için 10 mu 15 mi alıyorduk "diye şapşal bir soru soruyor." Ben kazıkladığınız tarafım "diyorum rengi atıyor.
- Dövme yaptırmak istedikçe ya dövmeci tatilde ya randevuları dolu ya da benim saatim ona uymuyor. Elimde yaptıracağım resim öylece bekliyorum .
- Günlerdir Bebek Şenliği ni deli gibi beklerken akşam eve gidiyorum Cumartesi saat 14:00 de oğlumuzun sünnet partisine davetlisiniz yazısı ile karşılaşıyorum. Bir heves Can a soruyorum bence Bebek e gidelim parkda parti var çok eğleniriz hem babanda olacak ne dersin?.Ama Ökenin partisi varrrrr diyerek dudak büken bir çocuğa hayır diyemiyorum.
-Sinirim geçer havam dağılır diyorum ,mağaza mağaza geziyorum. Elim boş eve dönüyorum .

Bu bi şaka ise nerede güleceğimi bilemiyorum. Meditasyona mı ihtiyacım var ne ? Neyse ben gidiyorum parmakları birleştirip biz Oooommmmmm lasam fena olmayacak .

14 yorum:

  1. kurşun döktür ciciii :))

    YanıtlaSil
  2. kuafördeki o kız bana denk gelse boğardım kesin :)

    YanıtlaSil
  3. NzN ; şu kurşun dökme fikri sıcak geldi bak düşüneceğim . Yoksa sonum vahim :))

    Ezgi;ben olay anında tepki veremiyorum huyum kurusun. Hadi diyorum kırılmasın karşımda ki sonra içimde patlıyor böyle :))

    YanıtlaSil
  4. zoitsa; klübe hoş geldin tatlım o zaman :))

    YanıtlaSil
  5. :) sıkılmıssın biraz bi deniz gör iyi gelir..

    YanıtlaSil
  6. heyttttttttt beee seni ana kucağı paklar kuzuuu:))gel bak ben sana burada neler alırımmm...saçlarını yaptırırım ...deniz kum güneşşşş...

    YanıtlaSil
  7. Gulin ;denizi bebekde görecektim :( çayırlara çimenlere uznıp denizi seyrededecektim (yalan) hayat beni yoruyor yahu :))

    Anne ; kendine pay çıkarma bakiim hemen :) 2 hafta sonra torununu sana yolluyorum bu performansını ona sakla :))

    YanıtlaSil
  8. Bu blog sorunu bayaa bir uzatti haklisin,herseyin bir hayri vardir diye pozitif yanindan bakmayi dene olaylara,gör ki rahatliycaksin,sikma canini...
    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkürler güzel tavsiyeler için Askinay :) Bıraktım takmayı bakalım ne kadar inatlaşabiliriz ;)

    YanıtlaSil
  10. canım bloga internet explorer dan değil de mozilla firefox ya da google chrome dan gir sorun olmuyor yorumlarda..

    YanıtlaSil
  11. havadandır havadan :))
    umarım tez zamanda moralin yerine gelir

    YanıtlaSil
  12. bahardandııır.. yalnız bloglar konusunda ben de çok sıkıntılıyım.. nice yazdığım yorum boşa gitti hep :((

    YanıtlaSil
  13. Bu sorunun sadece bende olduğunu sanıyordum.Bende zaman zaman bu iletiyle karşılaşıyorum.İş yerinde sorun yok ama evdeki bilgisayar deli ediyor yorum bırakamıyorum:(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe