22 Haziran 2011

Ne Zamandan Beri?

Modernleşme ; Yıllar önce totomuzla güleceğimiz eşyaları evimizin vazgeçilmezi yapmamıza mı denilir?

Düşünün bakalım neler var örnek .. Bende bir örnek var ;

Aranız da ilk örgü denemesi olarak lif örmeyen var mı mesela hani şu Anneannelerimizin ördüğü banyoların vazgeçilmezi olanlar

liförgü lif

Dün düşündüm de çocukluğumda deseydim ki Anneanneme biz artık soğan çuvalı ile yıkanacağız ,Kadının kalbine inerdi torunum  çıldırdı diye Açık ağızlı gülümseme

Ama haksızmıyım ?

soğan çuvalıbanyo lifi

5 yorum:

  1. :) Çok haklısın.Daha ne çok örnek var ...

    YanıtlaSil
  2. düşündükçe neler var böyle, bazılarına biz bile zor alışırken, yaşlıların kabullenmesi zor :)

    YanıtlaSil
  3. Güzeldi :))) ama ben halen o lifleri kullanıyorum çuvala geçmedim :P

    YanıtlaSil
  4. liflerde güzelmis bu arada:) annem sagolsun gecen yil hediye etmisti!ama pufucuklarda hos yaa:)

    YanıtlaSil
  5. Ezgi; bence de çok çok örnek var . Bu arada yeri gelmişken bloguna bir türlü yorum yapamıyorum tatlım :(
    Sevgiler

    Hande ; bence de alışkanlıkları değiştirmek zor derken bir bakıyoruz çoktan unutmuş gitmişiz.

    Ülkü ; kal bence de o liflerde :)biz Çuval kullanıyoruz ama artık her gördüğümde gülüyorum kendime :))

    Askınay ; benim de çekmecede bekliyor liflerim ördekli ,kugulu :) ama naylon liflerde rengarenkler şeker gibi :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe