05 Mayıs 2011

Yeni bir aya başlamanın en güzel yanı

Sizce nedir bilemiyorum ama benim için yeni dergilerime kavuşmanın mutluluğu . Yahu maaş kısmını saymıyorum tabi ki  :))
İşten çıkan mutlu insan rotasını D&R a göre ayarlar .Alır sepeti eline başlar dergileri doldurmaya. Sonra eve ulaşan dergileriyle mutlu insan örneği tüm işlerini bitirmeden dokunmaz dergilere.
İşler biter ,kahve hazırlanır. Büyük heyecan ile dergiler poşetlerinden itina ile çıkarılır :)))  Ekleri ayıklanır v.s. ritüel uzar gider.
Bu aralar bir dekorasyon ,bir ev aşkı içindeyim bilemedim sebebini ama onun için start ı Dekorasyon dergileri ile verdim . Daha dokunulmamış dergi yığınım beni bekler :))
Bir de bu ara karikatür dergilerine merak sardım . Hangisi iyi nedir kriter i bilemediğimden hepsini topladım ,aldım.

Zamanım bol mu ? Değil. İşim yok mu? Var  Hemde 2 tane okunmayı bekleyen kitabım var Ama işin içinde okumak olunca açgözlü olabiliyorum AZICIK ;)

8 yorum:

  1. Bende evim dergisini çok beğenerek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. evim dergisi nefis bir dergii, onların bahçe dergisi de harika :)
    bugün reklam satış müdürleri bizde toplantıdaydı da evim dergisinin satışları 65.000i bulmuş. bu kulvardaki yabancı dergileri bile geçmiş :) biz türk hatunları belli ki pek sevdik bu dergiyi.

    YanıtlaSil
  3. Sayın Karaca ; bende bayılıyorum biriktiriyorum hatta bir gün o yığının altında kalacağım ;)

    NzN;bence de dünya da ki hiç bir dekorasyon dergisi onun yerini tutmaz . Eksiği iyi saptayıp tam yerinde bir dergi çıkarttılar bence .İlk sayısından beri takip ediyorum

    YanıtlaSil
  4. bende öleyim okumak mesele lunca 3 kitaba aynı anda başlıyabiliorum=)franch la maison dergisini çok severim bende şekercim=)

    YanıtlaSil
  5. evim dergisini bende severk okuyorum hatta minik kızım yırtmadan önce okuduğum moda ve yaşam dergilerini biriktiriyordum ama şimdi gizli saklı okuyorum dergileri:)

    YanıtlaSil
  6. coco-jelly şu 3 kitap olayını oldum olası başaramadım ben ya vallahi tebrikler :)) dekorasyon dergileri baştacımızmış demek ki ne güzel.

    rebeltakipte ; evet kağıt canavarlarından sakınmak lazım. Ben büyüttüm allahtan sadece kendi dergilerine gücü yetiyor artık :)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy bende cok özledim türk dergilerini!! Bu kadar yigin dergiyi bir arada görünce kendimi getirdim aklima Tr izinlerimde illaki D@R 'den kac cesit dergi alirdim aahhh nerde o günler:(Hatta atmaya kiyamaz bavulun diplerini hep dergilerle doldurup birlikte getirirdim:)
    Ehhh ne yapalim "Tutku" iste huzur veriyor adeta:)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe