18 Kasım 2011

Blogercanlar

Hayır hep ikoncanlar mı olacak gündemde bu sefer biz varız. Sevgili arkadaşlar düşünmüşler taşınmışlar bizleri bir çatı altında toplamışlar. Benim gibi yeni blog takip etmek isteyim kısır döngü içine girenleriniz var ise sizin de çok çok işinize yarayacak.

Yakında sendika bile kurarız biz,meclise milletvekili sokarız Bloglardan sorumlu Bakan mesela :)))

Duymayan kaldı ise katılsın lütfen. Facebook da Tüm Blog Yazarları diye aratırsanız sizi doğru adrese götürecek .

8 yorum:

  1. ben de varım :) güzel bir oluşum faydalı olur inşallah..

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bloguma evime mutfagima kisacasi bana hosgeldin
    ben de sana geldim cok dogal ve icten paylasimlarin var.insallah daha nice paylasimlara.bu arada benim de face'im yok.

    YanıtlaSil
  3. Mail atarsan blogunu yayınlarlar hemen tumblogyazarlari@gmail.com .
    Twitter hesabın var ise @tumblogyazarlar olarak takip edebilirsin.
    Ama ikisi de yok ise sadece blogunu yayınlatmak için mail atmak tek çare.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bende takipe aldım saygılarımla umarım hedefinizde başarılı olursunuz

    YanıtlaSil
  5. tubitos ; gördüm tatlım blogunu facebookda. çok sevdim ben fikri bir sürü yeni blog buldum :)

    u.aydin; bayıldım ben bloguna. İtiraf ediyorum yeni keşfettim ama keyifle daldım dünyana ,çok sevindim sen de hoşgeldin benim dünyama. Sen de yayınlatmak için mail atabilirsin ya da twitter hesabın var ise oradan yazabilirsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım benim ben daha yeni duydum gördüm :) duymayanlar arasındayım. güzel bir paylaşım olmuş hemencecik bakıyorum

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe