23 Kasım 2011

MELEK OĞLUM CAN !*?

Benim melek oğlum Can oldu sana şeytan. Şeytan da bir melek ama di mi ?

Dün akşam etüdden almaya gittiğim de müdürün odasına çağırıldım. Müdüre hanım kadıncağız bir lafı 85 kere düşünüp öyle anlattı duyduklarıma inanamadım. Anlattığı benim oğlum değil sanki bir başka çocuk ile karışmış. Müdür anlattı ben dinledim ,dinledikçe o koltuğa daha bi sindim bütünleştim.

Zaten son zamanlarda fark ediyordum ,sürekli bir arkadaşından bahsetmeler. X aşağıya X yukarıya. X şunu yaptı,şunu dedi. X kişi de annesi babası ayrı okulun en sorunlu kişisi.

Müdür anlatırken " yani bilmesem evde sorun var zannedicem X den bile beter oldu. Tüm öğretmenler etüd de can ın peşindeyiz" dedi. Ben DUMUR ...

Yapılacak ne var dediğim de "anne ya da baba biri ağır olsun birinden korksun ama diğeri de kollasın çocuğu ,iyi polis kötü polisi oynayacaksınız. Ceza vermek gibi değil ama sevdiği şeylerden mahrum bırakacaksınız PSP,TV v.s. dedi.

Çıktım okuldan şoku hala üstümde. Dün akşamdan beri düşünüyorum bizim o kendi kendine ödevlerine yapan,inci gibi yazı yazan, arkadaşım gibi sohbet ettiğimiz, evde sesi soluğu çıkmayan ,uykusu geldiğinde dertsiz direk uyuyan, herkesin dunyanın en keyifli çocuğu bu dediği küçük beyin için de ne potansiyel varmış .
Hep televizyonlarda görürdüm ,izlerdim okuldan çağırılır veli. Okul şikayet eder çocuktan falan. Dün akşam tatbikli yaşadım .
2 şey yapabilirim ;1. DUVARA BANTLAYABİLİRİM
 2. CAMA YAPIŞTIRABİLİRİM


Ya da mantıklı bir anne olarak karşıma alıp ufak tehditler ile konuşabilirim. Durumu anlatıp yaptıklarının yanlış olduğunu söyleyebilirim. Güzel bir dille bu tür problemleri bir daha duymak istemiyorum diyebilirim .
Son seçeneği seçtim tabi ama sanılmasın ki ilk ikisini yapacak potansiyelim yok. CANNN duydun mu beni içimde ki canavarı uyandırma çocuğum ...

1 yorum:

  1. hahaha tehditlerin süpermiş canım ya koptum :)) senin bıdıkın içinde neler varmış meğersem ama ne zeki çocukmuş ya anne babaya hiç birşey çaktırmamış. allah yardımcın olsun canım bir konuşma ile düzeleceğine eminim ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe