30 Kasım 2011

Serçe Parmak

Yollarınız birçok yerde pas geçmiş meğer geç farkedersiniz. Yıllar sonra bir yerlerde karşılaşırsınız ,kaybettiğiniz yılların acısını çıkarır gibi anın tadını çıkarırsınız. Konuşmaya bile gerek olmaz orda olduğunu bilirsiniz.
Hata yapar önemli mi? Kimler yapmıyor ki  umursamazsınız dostluk karşındakini her hareketi ile tasvip etmek midir yoksa olduğu gibi kabul etmek mi ?Siz ikincisini seçersiniz , insanlara göğsünüzü  gere gere gösterirsiniz görmek istemeyenlerin inatla gözüne sokarsınız DOSTUM diye. Kendiniz gibi sanarsınız hep benden parça dersiniz. Sonra ...
Belki hata yapar farketmezsiniz ki bu iyi ihtimaldir düzeltilir ,belki sadece sıkılmıştır varlığınızdan telefonlarınıza cevap bulamazsınız, mesajların dönüşü buz...
Hiç aklınıza gelmez çocuk gibi kontrol etmek ama ansızın bir sabah biri sizi kendinize getirir. Bir telefon alırsınız ,şok bir ses -damla ... bizi facebookdan silmiş. Yok dersiniz ilk saçmalama kapatmıştır kız facebookunu ne alaka çocukmuyuz silecek falan bizi . Aksini düşünmek istemezsiniz. En çok sırtını dönmüş olması üzer sizi keşke kızıp bağırsa ,küfretse haykırsa diye düşünürsünüz. İç ses : demek ki bağıracak kadar bile değerli değilsin der. Ama çok saçma der dış ses.
Saçmadır çünkü; dostsunuzdur
Saçmadır çünkü; ortada görünen bir sebep yoktur.
Saçmadır çünkü, birşeye kızdıysa bunu size söyleyecek kadar dostsunuzdur Ve
Saçmadır çünkü ; hayatınızda sadece 2 insanın omzunda ağlamışsınızdır biri O dur.

SONRA ;serçe parmağınız sızlar . Sahi sizin de çok üzülünce serçe parmağınız sızlar mı ?



Not :Aradım bu boşluğun fotoğrafını bulamadım.Affedin bu seferlik okuyan varsa tabi ....

7 yorum:

  1. Aaa, çok ilginç! Nedendir acaba, bir yanlış anlama mı var? Bunun sonucunda kırıldı mı acaba? Arada kötü niyetli 3. bir şahıs mı var? Aralar özellikle mi bozulmak isteniyor yoksa? Acaba bunalımda mı?
    Üzülerek ve şaşırarak okudum bu yazıyı...
    Eğer bir şey öğrenirsen bizimle de paylaş lütfen. Sızını çok iyi anlıyorum... Bu da geçer demek isterdim ama dost yarası da kolay geçmez... :/
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tannesi; seni görmek ne güzel ,özlettin kendini :)
    Yorum için de çok teşekkürler birşey öğrenirsem yazarım ama sanırım bazen gitmek isteyenin arkasından kapıyı örtmek lazım ne dersin ?

    YanıtlaSil
  3. Aslında hep buralardayım canım... :) Her yazını ama her yazını okuyorum. Kendi bloglarıma yazmayı bıraktığım için, blogger kariyerime okuyucu/yorumcu olarak devam ediyorum. :)
    Aslında haklısın bazen gidenin arkasından kapıyı örtmek iyi olabiliyor. Çok yakın zamanda ben de yaptım aynısını. Tabii ben bir dostumun değil, sadece bir arkadaşın arkasından kapattım. Dostların arkasından kapı örtmek daha zor olsa gerek... :/
    Yine de öğrenirsen yaz lütfen, post hazırlamazsan bile, gel bu yorumların altına yaz; bana maili gelir nasılsa! :D

    YanıtlaSil
  4. Ne üzücü böyle durumlar, boşverin bence o sizin gerçek dostunuz hiç olmamış böyle yaptıysa. Dost nedir ki sizi en çok tanıyan kişi değil midir? Ağladığınızda ağlayan, güldüğünüzde gülen ve ters davrandığınızda hımm bunda bişeyler var sebebi ne olursa olsun onun yanında olmam lazım diyen değil midir?

    Artık ne yazıkki dostluk da çok az bu kirli dünyada:((

    YanıtlaSil
  5. Tannesi ; sevindim takipte olmana. Zor olan herşey bazen ihtiyaç hayatta öyle düşünelim . Mutlu olalım di mi ? Öpüyorum canım :)

    Tully ;bence de dost ellerini ne yaparsan yap bırakmayacak biri olmalı. Ama demek ki bazıları için olmuyor :( Dostluk az demek bile inandırıcı gelmiyor hiç yok sanki en azından benim dünyamda :S

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Damla,

    Aslında cevabı kendin vermişsin bazen gidenin arkasından kapıyı örtmek gerekir. Giden sadece gitmek istemiştir ve gitmiştir. Arama altında birşey, canının ve serçe parmağının sızısıyla devam et. Yürek koyma.. Gün gelir bir gün sen de hiç birşey söylemeden gitmek istersen, anlarsın.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Damla,

    Aslında cevabı kendin vermişsin bazen gidenin arkasından kapıyı örtmek gerekir. Giden sadece gitmek istemiştir ve gitmiştir. Arama altında birşey, canının ve serçe parmağının sızısıyla devam et. Yürek koyma.. Gün gelir bir gün sen de hiç birşey söylemeden gitmek istersen, anlarsın.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe