11 Mayıs 2012

Kitap Mimi

Mim ile sıkmayayım sizi derken bir baktım kitap mimi. Bunu cevaplamazsam uykumda rahat edemem vallahi.

İlk önce beni mimleyen Canlarım Diloş ve Gizem e çok teşekkürlerimi borç bilirim Göz kırpan gülümseme

Haydi buradan buyurun ;

1.Ne sıklıkla kitap okursunuz?

Sıklıkla diyemem çünkü sık sık demek için minik aralar lazım. Benim her daim okuduğum bir kitabım mevcuttur. Bazısını 1 gece de bazısını 1 ayda bitiririm o ayrı ….

2.En sevdiğiniz yazar/lar?

Pek tabi en başta blogumun da isim babası Marc Levy. Ne alaka diyenler buyrun okuyun.

Sonra Zülfü Livaneli , Hande Altaylı,Ahmet Altan,Canan Tan,

Johanne Harris, Dan Brown, Juianne Moore,Steig Larsson,Tom Holland,Kate Mosse  kitap yazdığında sorgusuz alacağım yazarlardır.

3.En beğendiğin kitap/lar

*Keşke Gerçek Olsa Gülümseme-Marc Levy

*Serenad – Zülfü Livaneli

*Labirent – Kate Mosse

*En Son Yürekler ölür-Canan Tan

4.(Yerli-Yabancı) Hangi yazarların kitaplarını daha çok tercih edersin?

Yem seçmem Dil çıkaran gülümsemeBenim için as olan kitabın konusudur. Böyle bir ayrım yapabilen de var ise şapka çıkartırım. Kitap kitapdır kıyılır mı hiç yerli yabancı diye.

5.Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Tabi ki Millenium Serisi. Yayın evine son kitabı çıkartın artık çatladım merakdan dalga mı geçiyorsunuz siz bizimle diye mail atan benim evet. Çıktığı gün almak için D&R a koştuğum nadir kitaplardandır.

Bir de 2 kitap olan Keşke Gerçek Olsa ve Sizi Tekrar Görmek. Dilimde tüy bitti okuyun anacım ..

6.Daha çok hangi tarzda okumaktan hoşlanırsın?

Tarz olarak seçici olmam pek ama her tarzın zamanı vardır ben de.

Şu sıra daha Macera Gerilim Romanları okuma peşindeyim. Bundan birkaç ay önce Şiir okumaya adamıştım. Falan Filan böyle de dengesizim anım anımı tutmaz .Bilmeyen kaldı mı ?

7.En son hangi kitabı okudun?

Hande Altaylı nın Kahperengi romanını okudum. Tavsiye ederim burada yazmıştım.

Şu an Son Ada yı okuyorum ama pek adapte olamadım kısacık kitabı ay oldu bitiremedim.

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

Sağlam takip ettiğim 2 kitap blogu var. İlki Gizem İkincisi Ayça . Yeterli mi ? Bana yetiyor. Onların hızlarına yetişeceğim diye peşlerinden koşuyorum Gülümseme.

Kitap blogları keşke çoğalsa…

10.KİTAP OKUMAK sizin için ne ifade ediyor?

Kitap Okumak benim için yemek yemek gibi , Su gibi ve hatta Çikolata gibi. Ay nasıl anlatsam bilemedim şimdi. Kısaca kitap okumak benim için başka hayatlara dokunabilmek demek, Özgür olmak demek.

Her akşam Oğluşumla yatakta geçirilecek mutluluk saatleri demek. Onun da her yeni kitapta okuduğu konular ve türler değiştikçe hissettiğim haz demek.

Ay dağılın ağlayacağım yahu.

bebek

6 yorum:

  1. Ah, kitap okumak aynen benim için de öyle, evin her yerinde bi kitap açık durur, gidip gelirken bile 1-2 sayfa okurum kar kardır:) Bu arada Steig Larsson amca öbür dünyadan bi kitap yazıp gönderse evet benim de hiç düşünmeden alıp okuyacağım kişi olurdu kendisi:PP (Hain smiley)

    YanıtlaSil
  2. Başlık hikayeni bilmiyordum merak edip okuyayım dedim şimdi listeye yeni kitaplar eklendi sayende,en kısa zamanda Marc Levy ile tanışmalı...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bahar006; ilk fark eden sen oldun ama efsaneye göre amcacım ölmeden 4 kitabın taslaklarını bitirmiş ama ailesi henüz bunu yayın evi ile paylaşmayı uygun görmüyormuş. Sanırım daha fazla para kopartmak amaçlı şimdi 2.,3. film de çekilirse düşün sen 4. kitap için verilebilecek paraları :D

    Tully;katkıda bulunduysam ne mutlu :)Bence de tanışmalısın ...

    YanıtlaSil
  4. O yalandır, adam tutup kitap yazdıracaklardır onu da merhumun adıyla basacaklardır, bu ne hızmış, 1888 taslak hazırla yayınlanmadan otur bekle, inanma sen inanma:)Zaman kazanma taktikleri bunlar:)

    YanıtlaSil
  5. canım mimledim seni:) yapmasanda canın saolsun:D

    YanıtlaSil
  6. Silmeden harika olmuş :):) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe