21 Mayıs 2012

Umut etmek

Müzikli okumak blog sahibesinin tavsiyesidir:

Bazen Umudun yolunu kaybederiz , bulmayı umut ederiz.

hope

Bazen sadece yaşamayı umut ederiz, ya da bir yerlerde bizim için umut edenler vardır.

hope 1

Bazen de rengarenk hayaller kurar, balonların ucuna asar göğe salarız. Umutla bekleriz, sadece bekleriz ….

hope 3

Siz neyi umut ettiniz en son ? Haydi paylaşın…

İlk ben başlıyorum;

Umut ederim ki huzur beni bırakmasın,yanına sessizliği de alsın gelsin hayatımın orta yerine kurulsun…

Mesela şöyle huzurlu bir uyku ile başlayabiliriz Göz kırpan gülümseme

sessiz

Çok şey istemedim di mi?

Fotoğraflar:  Pinterest

10 yorum:

  1. umut ederim ki ömrümün sonuna kadar sevdiklerim ve ben sağlıklı bir hayat süreyim...

    YanıtlaSil
  2. dün akşam aynen böyle bişey oldu işte... oğlumu arabanın arkasına atıp çok uzun bir gece yolculuğuna çıktığımı hayal ettim. kulağımızda güzel bir müzik, huzur ve sakinliğe doğru...
    düşüncesi bile ferahlattı beni, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. şuanda aklıma gelen ilk şey, yağmurun durması ve güneşi görmek :)

    YanıtlaSil
  4. ben umutsuz kalmamayı hayal ettim..

    YanıtlaSil
  5. huzurlu,mutlu ve artık gidişatı belli olan,belirsizlikten uzak bir hayat umut ettim..uamrım gerçek olur hepimizinki..

    YanıtlaSil
  6. umut ettiğim o kadar şey var ki... umut ediyorum gönlümüzden geçen her iyi şey ama hayırlısı ile gerçek olsun...

    YanıtlaSil
  7. doorstepping'in çekilişine yazdığın bir yorum beni taa buralara getirdi,iyi ki getirmiş,zaten o yorumu yazan birinin blogunun kötü olma şansı da çok düşüktü bana göre.
    'Ben şahsen eniştemi öp , kaynımı dürt olmadı bir de tavukgöğsü yap yiyelim olaylarını sevmediğimden çekilişten uzak duruyorum ama yazmadan gecemeyeceğim ki iyi ki bu blog var ,iyi ki sen varsın.
    Nice Yaşlara :)' yazmışsın ve beni çok güldürdün,eniştemi öp,kaynımı dürt..ahahah.. sen de çok yaşa e mi :))
    şu aralar en çok umud ettiğim şey işimle evim arasındaki mesafenin kısalması,umarım umud ettiğim gibi olur :))
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Darla; Amin canım Amin

    Oytunla Hayat; asıl ben teşekkür ederim paylaştığın için.
    Çok güzel bir hayal olmuş :)

    Hande ; sanırım gerçek oldu ;)

    maviumut; çok yerinde bir umut ...

    Gülin ; umarım canım

    Yasemince ; neden olmasın di mi ?

    Fido ; yorumun beni ne kadar mutlu etti anlatamam, blogum da seni mutlu ettiyse daha ne isterim ki ;)

    YanıtlaSil
  9. yanlız değilsin canım vicdanını dinlesen dert dinlemesen ayrı bir dert..ama ben bu dünyada kötüler kadar iyilerinde olduğuna inanıyorum ..Tek fark kötüler ..kötülükler daima cüretkar ve göz önünde,
    İyilerin iyiliklerin üzerinde ise hep bir örtü ..bu çoğunlukla böyle zaten ..kalbi güzel olanlardansın vicdanın rahat etmeli ;)

    http://hertelden-rapsodi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Aman vicdanınızı kaybetmeyin, her şey daha güzel olacak :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe