29 Ağustos 2012

PİREZENTABIL ELEMAN ARANİYİ

Nedir Prezentable?
Belli bir kriterleri var mıdır ? Şu aşağıdaki 8 madde bir insanda mevcutsa tamamdır denilebilen mesela.

Yoksa kapanın elinde kalan ,kullananın anlamından haberi olmayan bir tabir mi?

Bence ikincisi.
Şimdilerde iş aramaya başlayan bendeniz bazı iş ilanlarını okurken çok eğleniyorum.
Misal;
*Eli ,yüzü düzgün
*Mikrosoft bilen
*Bekar
*İşe gelmeyi sorun etmeyecek
*Pirezentable
*Esnek saatler çalışacak Sekreter aranıyor. Cv nin resimli olması zorunludur.

Yukarıda ki ilanı tek bir müdahalede bulunmadan, copy -paste nimetlerinden yararlanıp kahkalarınıza sunarım ey okuyucu.

Bu tıpkı "ebeveyn banyosu" na benzedi sanki ne dersin?





5 yorum:

  1. Ooo daha neler var:)
    Ben de bugünlerde harıl harıl iş aradağım için..
    Seyahat engeli olmayan, 25 yaşın altında ama en az 2 yıl tecbüreli, pirezentabıl, diksiyonu düzgün, giyimine özen gösteren..
    Yalnız bunları duyunca benim aklıma direk kötü kötü şeyler geliyor. Herhalde çok sekreter-patron filmi izlediğimizden beynim hemen bunlar çalışacak adam mı arıyor, yoksa başka dertleri mi var diye kuruyor da kuruyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ah Nesrin içimden geçenleri yazmışsın vallahi. Demek aynı dertlerden müzdaribiz. Nereden çekersen çek elle tutulur yanı olmayan o kadar ilan var ki , ben okurken eğleniyorum artık :))

    YanıtlaSil
  3. ben en çok işe gelmeyi sorun etmeyecek kısmına çok güldüm..ne ilginç istekler..esnek iş saatı ve cv nin resimli olması çok ürkütücü bir istek bence ..

    YanıtlaSil
  4. İş aramayı ilan aracılığıyla yapmak çok sakat bir mevzudur arkadaşlar. İlan verecek kadar aciz bir işletme düşünemiyorum şahsen. Tabi işletme işletme gibiyse :):)

    YanıtlaSil
  5. Yine nazikler eli yüzü düzgün yazmışlar bazıları direk güzel- bakımlı falan istiyor:)
    Pirezentabıl ı da havalı duruyor diye belirtmiş bence kendi de bilmiyordur.
    yoksa ilanı arzuhalcilere mi yazdırmış bunlar:(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe