09 Eylül 2012

Dedikodulu Mim

Şu Blogger camiasından tanıdığım en şeker insandır o. Sen kendini unutsan o seni unutmaz. Bol katılımlı en muhteşem etkinliğin fikir anasıdır. Candır.
Kimden mi bahsediyorum? Anlayan anladı zaten ama haydi hala tanımayan var ise bı tık ettiriversin bakalım.
Canım Dilara'cım beni mimlemişken cevaplamamak olmaz ;)
Sıkılacak olanlar başlığı okuyup kapatmıştır sayfayı ama hala burda olup "ay okuyup bitirsem mi ? ayıptır sanki yarım bıraksam hissedecek yahu " psikolojisini aşın anacım. Kendinizi de beni de kasmayın ,okumayın olur mu ?

Pişt ; biz bize kaldı isek haydi başlıyorum.

Günün nasıl geçti?
Bol bağırış çağırışla :D Evet Can'a ödev yaptırdım. Çok mu belli oluyor. Ve hatta sonra ben bu çocuğa çok bağırdım deyip vicdanıma tavan yaptırdım ve soluğu sinemada aldık. Bu arada sanmayın ki ödev yapılmadı , Yusuf yusuf kardeşler Can paşaya ödev yapmakta yardım etti.

İsim vermeden bahset;
Şimdi burda illaki blogger mı olmalı çekiştireceğimiz kişi onu çözemedim ama haydi öyle varsayalım.
Arkadaşım açmışsın bir blog , dünya kadar izleyicin var. İnsanlar sana yorumlar yapıyorlar , görüş bildiriyorlar. Sen de xzahmet olacak bi cevap ver be arkadaşım. Bu ne egodur.Gerçekten ilginç bir hayatın var ve insanlar seni kaşına gözüne ,giyimine kuşamına , muhteşem yazı diline bakarak okumuyorlar. Yıllardır yazıyorsun ama bunu henüz fark edememişsin.

Neden hep cam kenarı;
Bence cam kenarı prestijdir. Plan ,düzen işidir. 1 tık önde olmaktır.Rahat uyumaktır.

Bugun kendin için ne yaptım;
kahretti beni bu cümle şimdi. 10 dakikadır ekrana bakıyorum. Ve dehşetle fark ettim ki sanırım bir şey yapmadım :o

Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;
Çatı Katı İlkay . Annecim bu ne enerji yahu. Ben 1 çocuk ile onun yaptıklarının yanından geçemiyorum.

Düşün ki o bunu okuyacak;
İnsanların düşüncelerini bilmek ürkütür beni. "O" da bilmesin.

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
Karikatür sevmem. O seviyeye ulaşamadım henüz belki, bilemiyorum. Ama bu ara kahkaha attığım iş ilanları var sayılır mı ? Bak bakalım ...




Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
yarın pazar huzur gunu
mumkunse ecdeb cıkmamalı

:))) evden olacaktı.

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;
Aston Martin yarın sonuçlanacak almaya gitmeli çekilişi hemen

Ctrl+V yap;
Ctrl+V yap çıktı vallahi :)))

Okurken eğlenenler, sıkılanlar, okumasam da olurdu diyenler öperim efenim. Mutlu Pazarlar






3 yorum:

  1. puhaha:)) o nasıl iş ilanı öyle ne kadar tuhaf sacma ve koptum su anda ıstedığınız ıllerde falan sartlara bak:) mutlu pazarlar damlacım

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Damla yazılarını okuduğumda mutlaka yüzümde bir gülümseme oluyor, iyiki varsın.
    Vaktin olursa aşağıdaki linkte seni bir mim bekliyor.
    http://hayatherdaimguzel.blogspot.com/2012/09/mim-konumuz-ne-olurdum.html

    YanıtlaSil
  3. Üzerime alındım o isim vermeden bahset kısmını. Hemen yorumlara cevap yazıyorum. :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe