21 Eylül 2012

23 Eylul mü dedi biri?

Aaa benim dogumgunum

Gece sevgilinin durtuklemesi ile uyandım.(Ne o siz öpücüğü ile diyeceğim mı sandiniz, ilahiii. Neyse bu konuya girmiyorum.)
sevgilim dedi dayanamadım erkenden getirdim hediyeni. Bı actım ki su an ekranına tık tık yaptıgım iPad im bana göz kırpiyor. Nasıl mutlu uyudum ve dolayısı ile nasıl mutlu uyandım söylememe gerek bile yok sanırım.

E günlerden Cuma, son is gunü üzerine yetmezmiş gibi sevdiğim isyerimdeyim.

Elde var ikiiiiii

Sonra instagramdan bir baktım herkes doğumu kutluyor. Tanımadığım o kadar insan, yüzünüze tanışmadık ama hayatımdaki birçok insandan daha samimi yakınlar onlar bana.en güzeli çıkarsız tepkiler ,duygular var orda.

Elde var ūççç

İs bitti eve dönüş yolu başladı derken canım kocam geçerken bana uğra dedi. En sevdiğim karides roll den bir paket yaptırmış benim için.

Elde var dörttttttt

Sonra aksamustune kadar elime ulaşmayan canım kardesimin yolladığı kargoyu acmak için eve kadar bekleyemedim. E-5 in kenarında dörtlüleri yakıp hediye paketini açan kisi evet benim. İcinden aylardır beğenip bir türlü almaya fırsatımın olmadıgı çanta çıkınca çığlık atan da benim.

Elde var besssssss

Sonra mutlu olmaktan korkar ya insan, hani büyüklerin çok Gülme ağlarsın demesi gibi bir an dedim kötü birşeyi mı olacak yoksa....
Ama yokkkk tek parça evdeyim.

Mutluyum.

Birazdan canım arkadasım gelecek sushi bira keyfi yaparken de mutluluğuma mutluluk katılacak.
Kaç oldu yahu?

Ya da durun saymayayım keyfini çıkartayım. Galiba beni seven insanlar var bu dünyada.

Mod: ağzı kulaklarında
İyi ki doğmuştum be yaaaaaaa

Not: iPad den neden posta fotograf ekleyemiyorum ki? Bilen var ise yardım etsin be ne olur

Öperim hepinizi.

Bu Da böyle mutluluk sarhoşu bir post olsun. 2 güncuk sabrediverin bana...

16 yorum:

  1. doğum gunun kutlu olsun canım,mutlu yıllar yenı yasında hersey dıledığınce olsun gulmekten zarar gelmez gul ve hep mutlu ol:)

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara Damlacım, iyi ki doğdun:)

    YanıtlaSil
  3. şimdi bilemedim ki iyi doğdun mu desem acaba... :)

    YanıtlaSil
  4. sen hep mutlu ol bitanem benim seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  5. Bricit ; çok sekersin canım sağol ;)

    Bahar; teşekkür ederim baharcim.

    Gamzedeniz; vallahi sen bilirsin istersen Allah cezanı vermeye neden doğdun ki benzeri tepkiler de verebilirsin:) No problemoooo

    Gizooo ; ben de seni cooook seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Damlammmm, buradan da yazmak istedim; dogum gunun kutlu olsun. En kotu gunun boyle olsun. Mutlulugun daim olsun. :)
    Seviyorum ulennn! :)

    YanıtlaSil
  7. Tam da doğum gününden bir gün önce takiplemeye başlamışım ya. Yeni yaşın benle geçecek! :)

    Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı seneler diliyorum. :*

    YanıtlaSil
  8. Canım instagramdan yazmıştım ama burdan da yazayım yine :)
    Doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğmuşsun, iyi ki blog yazıp bizlere kendini tanıtmışsın, yüz yüze tanışamasakta seni tanıdığıma çok seviniyorum, umuyorum ki birgün yüz yüze tanışma fırsatımız da olur.
    Hediyelerinin hepsi birbirinden güzel, güzel günlerde kullan inşallah ama en güzel hediye seni seven ve değer veren insanların olması ki sende bunlara sahipsin görüldüğü gibi.Allah sevdiklerinle ( sevgili kocanla tabii ki özellikle ) sağlıklı uzun ömürler versin.İnşallah bir daha ki yaş gününü de böyle güzel bir şekilde kutlarız :) happy birthday :))

    YanıtlaSil
  9. mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum:)) ne güzel sürprizlerla karşılaşmışsın...
    i pad den foto yükleme konusu biraz sıkıntılı ama bir yolu varmış.
    http://fcoolus.blogspot.com/search/label/fotograf%20yukleme
    burda anlatılmış.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  10. Tannesi; cok sekersin hayatim. Cok sagol opuyorum...

    Leah;cok tesekkurler. Bolca gorusecegiz desene ne guzel :)

    Drwildone: ne guzel seyler yazmissin . Bir gun senin oralara yolum duserse dikilicem karsina zaten aklima koydum. Sen de iyi ki varsin :)

    Morice; tesekkur ederim. Su linke hemen ucuyorum bakacagim. Cok cok sagol ;))

    YanıtlaSil
  11. Kuzucuğum her zaman gel beklerim, eşinini de al gel bi ara, kafanızı dağıtırsınız, evimizin kapısı her zaman açık :)

    YanıtlaSil
  12. nice sağlıklı senelere her yaş gününde 10 a katlansın hediyelerin:) güle oynaya kullan herbirini. seneye trafiği kitlyceni umuyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Hepide börd dey tu yuuuuu:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Canımm seni bir kahve içmesek de sesini bile duymasam da çok seviyorum ben. bu sıralar fazla uğryamıyorum buralara ama bloglarınıza girmek bile bana yetiyor. iyi ki doğmuşsun iyi ki tanımışım seni. kocaman öpüyorum. ailenle evladınla mutlu bi ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  15. Kuzi doğum günün kutlu olsun :)
    Yeni yaşında sana uğurlu gelsin herşey senin için çok çok güzel olsun.Güzel ailenlenice mutlu yıllara. Kocaman öpüyorumm canım
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Nice sağlıklı mutlu yaşlar dilerim :))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe