27 Eylül 2012

Kurumsalız demekle olmuyor

Sosyal hayatimizin tavan yaptigi, herseyin allanip pullanip onumuze sunuldugu bir dunyadayiz.

Ultra ince dilimlenmis dogal urunlerle harmanlanmis muhtesem organik ekmek aliyoruz mesela

İsin asli o degil sevgili okur uyan. Bal gibi mahalle firini ekmegi cikar icinden ama fiyati 5 katidir.

O fiyati da verirsin ki bir problem olur ise kurumsal bir firma bu itiraz eder hakkimi ararim, zaten ne olabilir ki koskoca firma beni kandiracak degil ya dersin.
Biz de oyle yaptik, gidip x bir mobilyaci dan alisveri yapacagimiza en az 1000 tl fark ile koskoca "kurumsal" bir firmadan yatak odasi takimi aldim.

Siparisim 15 gunde gelecekti , 16. Gun araddim siparisiniz gorunmuyor dediler.
Nasil arkadasim sen parayi niye aldin benden o zaman diye cirlayinca ben 2 gun sonra teslim ettiler.

Hii derseniz ki 16 gunde siparis edilip gelmeyen sey 2 gunde nasil geldi?
O da benim sesimin gurlugune ve sosyal medyanin gucune bakti.

Neyse ki yatak odama ulastim. 1 ay once fark ettim ki aynamin ahsap kenari gittikce catliyor. Sevgili Doğtas i aradim.
Hemen teknik servisi yolluyoruz dediler.
Bu hemen cevabi ile 1,5 aydir servis bekliyorum.

Gecenlerde isyanimi twitter uzerinden de dile getirdim. Dogtas yetkilileri ilgilendiklerini soylediler ama buyrun mesajin tarihine bakin.

Tavsiyem o ki Dogtas dan uzak durun. Surekli bir sorun mevcut. Hic ilgilenilmiyor ve her aradiginizda farkli bir bahaneleri oluyor.

Buraya da yazmak istedim cunku iyi seyleri reklam amacli ya da gonulden paylasiyoruz bloglarimizda. Bunlari da yazalim ki herkes okusun bilsin. Kurumsal gecinen firmalardan kendilerine ceki duzen versinler.

Bundan sonra ki ilk hedefim gidip aynayi magazaya bagis yapmak ve ilk mahalle mobilyacisindan aynisini yaptirmak olacaktir.

Sevgiler ...

10 yorum:

  1. Gecmiş olsun mu demeliyim, sabret döneceklerdir mi diyim bilemedim.
    Ama özellikle kurumsal büyük firmaların satış anına kadar hep yanımızda olan satış sonrası olmayan destekleri!
    Birde mesak 12 eylül de gelmiş. Bugün ayın 27'si !!

    YanıtlaSil
  2. Doğtaşa bak seeeen, bende cam kapaklı dolaplarından almıştım yıllar önce ama kütük gibi sağlam çıkmışlardı, sonradan bozdular demek ki, geçmiş olsun canım. Duydun mu bilmem Ankara Siteler mobilya dedin mi akan sular durur tüm türkiyede modeli beğeniceksin, sonra gidip sitelerde yaptıracaksın hem de en kalitelisinden. Başın ağrımaz yani, o yüzden benim çok tanıdığım orayı tercih eder.

    Ya ben sana bişey sorucaktım, Mayadan hiç haber alamıyorum, 4 ay oldu bloguna da uğramıyo, haberin var mı napıyo iyi mi?

    YanıtlaSil
  3. twitterın gücü diyoum ben buna, bu yazının linkini bizler de twitterdan paylaşalım da daha çok kişi okusun uzak dursun bu firmadan...

    YanıtlaSil
  4. İlla cırlamak lazım maalesef

    YanıtlaSil
  5. hazır mobilyadan hep çekinmişimdir zaten... gerçi yaptırmak da riskli:)) zor işler bunlar...
    ama peşini bırakmamakla çok iyi yapmışsın...

    YanıtlaSil
  6. Demekki yeteri kadar "kurumsallaşamamış" Hem bence geleneksel alışveriş bazı durumlarda daha avantajlı olabiliyor. Mahallenizin mobilyacısına nazınız geçebilir mesela. Seri üretim yapmayan firmaların, daha kaliteli üretmeliyim düşüncesi ağır basabiliyor. Müşteri memnuniyetine daha çok önem veriyorlar.

    YanıtlaSil
  7. Adanın annesi ;
    sabret dönecekler değil de ,hedefe giden her yol mübahdır elinden ne çirkeflik geliyorsa yap dönecekler daha doğru olur:(

    Bahar006;vallahi baktım Baharcım dilim de yandı.Siteler Mobilyayı inceleyeceğim hemen çünkü yemek odasını değiştireceğim ve yatak odasının devamından istiyordum ama bir dha Doğtaşa güvenemem.
    Maya ya gelince hiçbirimiz haber alamıyoruz. Hatta sık sık soruyoruz birbirimize. En son etkinlikte eşleştiği kişiden adresini vs. alıp kapısına dayanacağım o olacak . Umalım da sadece uzak kalıyor olsun. Kötü bir şey yoktur inşallah

    Hamide; dün msj atacaktım size yazdığımı rt ler misiniz diye. sonra dedim oha sana damla :) Ama bence böyle durumlarda destek olmalıyız ki birbirimize başkalarına yapacak cesareti bulamasınlar.

    Neval; o kadar cırladım ki döndüler bugün :D

    Moriçe;vallahii çok zor işler canım ya

    Neslice Tarifler ; kesinlikle çok haklısın. Şimdi salona bir orta sepha yaptıracağım mahalle mobilyacısında ,vallahi daha ilgililer.

    YanıtlaSil
  8. Kurumsallık ülkemizde hep yanlış anlaşılan bir kavram. Gerçi hangi kavram tam karşılığını buluyor ki. Kaymakamlığa gidip dilekçe verin tüketici mahkemesi sizin için dava açıyor. Hiç bir masrafta yapmıyorsunuz. İnşallah sorununuz bir ana önce çözülür.

    YanıtlaSil
  9. ben de uzun bir süre müşteri hizmetlerinde çalıştım, herşey güzellikle oluyor ama bizler sesimizi yükseltince yada tepedeki yöneticilerle görüşünce herşey daha kolaylaşıyor, ne değişiyor acaba, açıkcası ben bile istediğim olmayınca "yetkilinizi çağırın" cümlesini illaki kullanıyorum, kurumsalız diyenden korkmak lazım demek ki,paylaşım için teşekkürler, markayı aklımın bir köşesine yazdım

    YanıtlaSil
  10. Turkiye'de gercek anlamda kurumsal firma, iki elin parmaklarini gecmez sanirim... Gerisi fasa fiso. Allah yardimcin olsun. Veli nimetine saygisiz firmalar, bu dunya sabir sinayici gibiler. Kulagima kupe olsun. Demek ki Doğtaş'in sozune guvenmeyecegiz...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe