02 Ekim 2012

Dikkat: Ağır Fanatizm İçerir!


Aşkım 3 yıldır ehliyetim var, Allah için güzel de araba kullanıyorum ama malum şu paralel parketme olayı hep sorun olmuştur benim için.

Erkek kişisi: Takma kafana canım,her kadının problemi paralel park.

Kadın kişisi: Yok ,artık benim problemim değil hayatım. Çünkü ben dün akşam çözdüm o işi.

Erkek kişisi : Hayatım sitede paralel park edebileceğin bir yer yok ki nasıl çözdün? nerde çalıştın?

Kadın kişisi: Dün gece Alex'i ziyarete gittik de Acarkente. Tabi sen çalışıyorsun rahatsız etmeyeyim diye aramadım.Neyse konumuz bu değil zaten. Ha işte orda yol kenarına park etmem gerekiyordu o telaşla ilk bulduğum yere hem de mis gibi park ettim. Bak hatta hatırası bile var.Gerçi döndüğümüzde arkada ki araba çıkmış ama vardı yani. Fotoğraf gösterilir hemen .



Dün gecenin bi yarısı evinden çıkıp Alex e gitmiş bi Fenerbahçenin itiraflarını okudunuz. Park olayı ile kafasını bulandırıp itiraf ettim. Ohh içim rahatladı.Gerçi KGS kartını bulamayıp OGS den kaçak geçtiğimi söylemeyi unutuum. Ayy tamam unutmadım, unutmuş gibi yaptım. Artık çaktırmadan ödeyeceğiz cezayı.

Hayır şimdi desem ki "aşkım biz dün Acarkent e gittik" 40 araba laf edecek yok aklın yok senin ,Fenerbahçe diye diye öleceksiniz, Fenerbahçe sizi kurtaracak sanki . Alex gider yenisi gelir tırı vırı şeyler.

Sonuç: Olay karambole geldi, tek laf edemedi.:D

Yeri gelmişken ;

Sevgili Aziz Başkan;
Seni severim ,babam gibiydin benim için. Hapse girdin yanında olduk. Çıktın sevindik , ben yaşlanmışsın diye ağladığımı bilirim tv karşısında. Ama bu şımarıklığın lüzumu yoktu. O koltuk totona yapışmış olabilir ama elbet yapıştığı yerden çıkartacak biri bulunur.
Şimdi görüyorum ki seni hapse sokan ego fabrikalarından hiç farkın kalmadı. Bence sen yavaştan Aykutunu da al yola koyul. Dün gece biz Alexin yanındaydık, sana onca taraftar maniler yazmış ki duymak istemezsin ben de buraya yazamam. Daha fazla çirkinleştirme bizi. Ha bir de Aykuta benden selam . Zaten oldum olası sevmezdim onu.


NOT: Aşkım bu yazıyı okursan söz cezayı Batu ödeyecek tamam mı ? Kızma yani sağlığına zarar.

6 yorum:

  1. hahahaaaa :))
    zekana hayran kaldım desem ;)
    böyle bir konu hakikaten ancak böyle sorunsuz, hatta eğlenceli atlatılabilirdi :)))

    Bu arada Aziz başkan ve Aykut konusunda hem fikirim seninle... Yola koyulmaya başlasınlar birlikte ;)

    Öpüldün :)

    YanıtlaSil
  2. ben de tv karşısında içim çıkana kadar ağladım dün gece, hayatımın en kötü gecelerinden biriydi... efsane kaptan gitti :(( ama aykutun suçu yok bence, başkan hakkında haklısın kafası baya karışmış sanırım içerde ki saçma sapan işler yapıyo. futbol takımının sorumluluğunu iş bilmez ali yıldırıma verirsen böyle olur. Gsda melo ve riera birbirlerin suratlarını dağıtır bi b*k olmaz olay örtbas edilir. Bizde bi tweet iki kişinin başını yedi, iki efsanenin. başkan da yudumlasın artık çayını kahvesini. bu takımdan da bu sezon bişe olmaz...

    YanıtlaSil
  3. Ay ben cimbomluyum ama Alexe çok üzüldüm cidden. Ama kendimle gurur duyuyorum, Aziz Yıldırımın tam bir baş belası, ego manyağı olduğunu, kendini fbnin sahibi zannettiğini hep söylerdim eşime. O da yok iyi adam falan diye savunurdu. Aykut desen, eziiiik, kısskaaaanç, silik sünepe bişey. (Buralar nağmeli okunacak)Alexi çekemediği belli. Dün izlerken çok duygulandım ya hele çocuklarının Brezilyadayken baba eve gidelim deyip İstanbulu istemeleri beni benden aldı. Kına yaksınlar şimdi o koca totolarına!

    Sana da bravo ha, madem ordaydın insan bi kameraya bağırır biz de burda coşardık, neyse artık:))

    YanıtlaSil
  4. Oytunla hayat; çaktırma olayı örtbas ettim gibi :) Bir de OGS olayını çözersem fark ettirmeden ajan bilem olur benden.

    Hamide; ben oldum olası sevmem Aykutu bu olayla alakası yok. Ama Aziz in karizma benim gözümde 0 ın altında -1500.
    Aynen adam hakem dövüyor sahada gece klüplerinden çıkmıyorlar zıppıdı zıppıdı olan bizim kaptana oluyor.
    Aslında konu ile alakalı benim başka teorilerim var da neyse...

    Bahar ; helal olsun vallahi öngörün önünde saygıyla eğiliyorum. Ben de kapısının önündeyken cama çıktı ve dedi ki "hepinizi çok seviyorum" yıkıldık hepimiz orda.
    Kameralar vardı baktım çekiyo "anaaamm dedim çekme sakın Kocamdan gizli geldim :D " :))))

    YanıtlaSil
  5. Duyduğum en fanatik fenerbahçeli kadınsın, hatta fenerbahçelisin desem de olur. Eşine bildirim şeklin de harika, cinsin gerçekten ya:)

    YanıtlaSil
  6. :) Ben de becerebilsem şu dolaylı anlatımları. Dan diye söylüyorum adam şoka giriyor.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe