12 Ekim 2012

İlk Dersimiz

Sevgili oğlum;
Dün senin doğum günündü. Dayına benzeyip holigan olmaman için!! baban sana sevgili efsane Can Bartu'nun (bilmeyenler var ise hem basketbol hem futbol oynamış canımız efsanelerimizdendir ) formasından yaptırdı. Artık sen de bir 7 numarasın... Bununla yetinmedik tabi yine Holigan olmaman için!! ben de sana Fenerbahçe Ülker-Khimki maçına bilet aldım.

İlk önce pasta üfledik.

Daha sonra maça koştuk.



Ve günün dersi olarak öğrendiklerin;

* Rakip ataktayken hep bir ağızdan "yuhhhh" diye bağırılır. Hatta becerebilenler ıslık çalarlar. Daha küçüksün ıslık çalamıyorsun sorun yok. Sen yuhhh diye bağırsan da yeter şimdilik.

* Stadyumda ki herkes bizim ailemizdendir. Kardeşimizdir.

* Maç çıkışı yapılan tezarühatlar dağarcığına yeni kelimeler eklemiş olabilir. Bunlara eşlik etmiş de olabilirsin ama stadyumdan dışarı adım attığında bütün küfürlerin üzerine sünger çekilir.

*Ve Joker hakkı : Baktın baban sana yamuk yapıyor en kalabalık ve sessiz anda babanı göstererek "aaa burda GS li var" diye bağırılır. Birgün uygulamak isteyebilirsin diye öğrettik ama sen yine de joker hakkını saklı tut.

Dayının dediğini yap yaptığını yapma oğlum :) Yok yok dediğini de yapma sen en iyisi :)



Buraya yazıyorum ki unutma hiçbirini. Seni Seviyorum Annen ...

4 yorum:

  1. Oy canım nice mutlu yıllaraa oğlun sağlıkla mutlulukla yaşasın inşallah :) Minik Fenerbahçeliye sonsuz sevgiler :) azıcık holiganlık iyidir bence :)Formada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Benim canımın parçasının bitanecik can'ı dogum gunün kutlu olsun minik oğlum benim ... Bu arada şahsen ben Cimbomlu oldugum için cocuğa böyle kötü ornek olmayın derim ve kaçarım burdan :))

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla mutlu nice yıllar dilerimmm :)))

    YanıtlaSil
  4. ayyyy ağlayacağım haaa biz de sizin gibi aileyiz ama bizim oğluşumuz yok henüz :) allah uzun ömürler versin renkdaşıma, terazi olmak candır...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe