31 Ekim 2012

KİTAPMATİK

Tamam belki ismi bu olmayabilir ama dün akşam annemleri otobüse bindirirken gördüm bu makinayı.


Oha Damla daha yeni mi gördün diyenler varsa aranızda bilmiyormuş gibi davranın moralimi bozmayın olur mu ?
Ben çok otobüs seyahati yapmıyorum ama sık sık seyahat eden annem bile şaşırdığına göre yeni bir uygulama. Keşke her yerde olsa metroda v.s. Belki insanlar gördükçe okumak ister.
Parayı atıyorsunuz ,istediğiniz kitabın numarasını tuşluyorsunuz ve hooop kitap düşüyor aşağıya.Metrodaki abur cubur makinaların mantığı ile aynı.
Fyatları da dışarıdaki fiyatlara göre uygun sanırım 5,10,15 tl. Yani bildiğim birkaç kitap vardı D&R da daha pahalı.



E peki ben içeriğini nasıl öğreneceğim de alacağım diyen olursa onu da düşünmüşler. Yanına tüm kitapların konuları hakkında bilgi verici bir pano asmışlar.



Ben çok sevdim bu kendisini , siz de sevin istedim ;)


23 yorum:

  1. ben de ilk defa gördüm :))) sen tek değilsin yani nerede bu tam olarak otogar filan mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yüreğimin İklimi; Varan ın Alibeyköy terminalinde gördüm :)

    YanıtlaSil
  3. valla ben de ilk defa gördüm :) ama güzelmiş sevdim tebrik ettim icat edeni

    YanıtlaSil
  4. İlk defa gördüm ve bayıldım:)Süper bir fikir umarım artar her yerde görebiliriz...:)

    YanıtlaSil
  5. bende yeni gördüm ama çok sevdim heryere yapsınlar:))

    YanıtlaSil
  6. Ah ya ben otobüste kitap okuyamayanlardanım ne yazık ki... Metroda bile yeni yeni alışmaya başladım...

    Ama okuyabilenler için süper olmuş bence... Ben de ilk kez görüyorum yalnız değilsin yani :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bende ilk defa gordum damlacim ve insallah dedigin gibi heryerde cogalir da millete gorunce hatirlatir okumayi gozden irak gonulden irak ya bizim memlekette ona bir care iste:))))

    YanıtlaSil
  8. İlk kez gördüm, düşünene bir alkış alalım, bir de kenara bilgilendirme yazısı hazrlamış, yesinler onu. Bence de metro istasyonlarına da koymalılar, hatta çocuk kitapları da olmalı gerçi çocuklar uzun yolda bilgisayarla oynamaktan kitap okurlar mı bilmiyorum da...

    YanıtlaSil
  9. bende ilk kez gördüm.
    icat edeni de tebrik ederim
    böyle şeylerin olduğunu görünce çok seviniyorum!

    YanıtlaSil
  10. ben de ilk kez gördüm , çok mantıklı çok güzel düşünmüşler

    YanıtlaSil
  11. Vay arkadas uzaya cikmisiz gibi sevindik ya !
    Bence daha zor olmali bi kitaba ulasmak yasar kemali okumak icin haftalarca once siparis vermeli hatta defalarca gidip kalip kalmadigini sormali insan.. aptal bi oyun yada telefon vs. Icin aylar onceden siparis verip gece yarisi kapilarda sabahlayan bi nesilken bari yazara yaziya saygi gosterelim olmami...
    Biraz eski kafali davrandim ama benim durum tıbbi :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de yeni gördüm. Ama bu şekilde kitap almam diye düşünüyorum. Kitap düşerken ucu kıvrılır, kapağı katlanır dellenirim sonra. :)

    YanıtlaSil
  13. oha! valla çok güzel bişiymiş.
    İlk defa gördüm.
    Ama bu makinalara para atıp alamadığım kekim, suyum, çikolatam çok oldu.
    Tek şüphem ve beni düşündüren o oldu şimdi.

    YanıtlaSil
  14. 5-10-15 miiii acayip ucuzmuş metroya koşalııııımmmmm:D:D

    YanıtlaSil
  15. Aman allahım bu makina tam benlik:)

    YanıtlaSil
  16. Ben de ilk kez gördüm Damlacım. Keşke havaalanlarına da koysalar.

    YanıtlaSil
  17. hoşgeldiiin.
    görüşürüüz.
    :)

    YanıtlaSil
  18. Bende sadece webte gördüm, henüz canlısını göremedim. Gördüğüm yerde inceleyeceğimden eminim :)

    YanıtlaSil
  19. görmedim ve ilk kez senden duyuyorum. ama ne güzel bişi. kim düşünmüşse kutlamak lazım.
    :)

    YanıtlaSil
  20. ilk sen değilsin bende yeni gördüm, harika bir uygulama..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. süpermiş ben de ilk defa gördüm, hiç rastlamadım daha. Otogarda sanırım gördünüz otobüse bindirirken demişsiniz umarım en kısa zamanda geniş bir alana yayılır.Teşekkürler çok güzel bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  22. Ben de ilk defa gördüm ve çok şaşırdım :) Fiyatının uygun olması da gayet güzel.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. kesinlikle yaygınlaşmalı :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe