15 Kasım 2012

Yapmayın Beyler

Hikayemizin kahramanları Memo ve Damla , buyrun maceralarına. Okuyun ,gülün,sinirlenin, aynı biz diyin ve kendi Yapmayın beyler listenizi Yorumlara yazın ;)

Yapmayın beyler dizimiz yeni maceralarla sürecektir.

Yolununu bilmediğiniz bir yere giderken;
M: Sağdan mı aşkım?
D: Dön bakalım sağdandır herhalde.
M: E aşkım yanlış döndük işte senin yüzünden soldanmış.
Arkadaşım ben sana kesin bu yoldur demedim ki ben de senin gibi ilk defa gidiyorum. Sordun cevap verdim. Yapmayın,Kendi beceriksizliğinizi bize yüklemeyin.


M: Burası tek yön mü hayatım?
Biz de sizinle her sabah aynı yoldan ve hatta aynı araç içerisinde geçiyoruz.Yapmayın ne olur?

Günlerden Pazartesi ...
M: Bu haftasonu plan yapmayalım aşkım. Şöyle pijamalarımızla bütün gün film izleyelim.
Günlerden Cumartesi ...
M:Yarın hepimiz mangal yakalım çardakta nasıl olur? Eğleniriz hem.
Saf D: Aaaa ne güzel olur.
M: Tamam zaten biz etleri hazırlattık, içkileri de aramızda topladığımız para ile alacağız.
Hala Saf D: Siz kim pardon?
M: Ben,Ali,Veli,Kırkdokuz,Elli ve eşleri.

Şimdi bu plansız program mı oluyor ne oluyor?Yapmayın, Allah mazallah eşinizin gazabına uğrama şansınız yüksektir.


M:Ben banyoya giriyorum canım.
D:Tamam Aşkım , Bornozunu al.(Kadın başına geleceği bilir çünkü)
M:Tamam , Nerde?
Hayır bornozların nerede olduğunu bilmemenizi yargılamıyorum da en fazla 3 seçeneğiniz vardır evde bornoz bulabilmeniz için. Bari 2 seçeneği deneyip bulamazsanız sorun!
D:Aşkım yatakodasının kapısında asılıyor ya!!
M: Ya tamam girdim ben sen getirirsin.
İşte bu GOL ,Yapmayın!!




13 yorum:

  1. şu haftasonu olayına bende ayar oluyorum. Adam yarın aksam bırlıkte bırseyler yapalım biraz konusalım dertleselım dıyor yarın olunca hadi gidiyoruz kim kim diyorum nazlıcan bedirhan suphi diyor! İyice ayar oluyorum :@ yol konusunda da aynı sanki ben her yeri didik didik biliyorum da adam bana soruyor bende fazla gezen sensin...

    YanıtlaSil
  2. Yol konusunda eşim bütün sorumluluğu bana yükler genelde çünkü ona kalınca kesin kayboluyoruz :) Bir de 6. hissim kuvvetlidir yol konusunda yüksek ihtimal ilk kez gittiğimiz yeri kolaylıkla buldururum. Şimdi ehliyet kursuna gidiyorum ehliyetimi kapınca arabayı da alıcam elinden :D

    Çok süper örnekler vermişsin ve bir çok çiftin yaşadığı diyaloglar bunlar, okurken eğlendim aynı zamanda...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. işte bütün erkekler copy paste olarak yaratılmış kanıtı da senin bu yazın :D:D

    YanıtlaSil
  4. Olmadı Baştan; yorumunu okurken dağıldım vallahi Bedirhan ile Nazlıcan a selam benden.Demek ki benim ki tek değilmiş , üzgünüm ama sevindim bu habere :)

    Denizin Yıldızı;Bak o araba işi olunca rahat edeceksin ilk başlarda sonraları sen rahat buluyorsun deyip en lanet trafikte sana satacak arabayı. İlk başlarda ay ne güzel bana güveniyor derken sonraları lennn bu beni kullanıyor galiba diyeceksin :D

    Hamide ; aynen hayatım :)

    YanıtlaSil
  5. yapmayın beylerrr kalkarken masadan aldığınız tabakları tezgaha koyunca işimizi kolaylıştırmış sayılmıyorsunuz! bi zahmet bulaşık makinesine canım, kapağı açıp koyuveriyosun bu kadar mı zor yani??? buldum da bunuyorum mu ne:P evet evt devamını bekliyorum eğlenceli dialoglar bunlar;)

    YanıtlaSil
  6. Bir konuda soru sorar, kesin olmadığını özellikle belirterek bir cevap verirsin (tıpkı senin birinci örnekteki gibi). Verdiğin cevap yanlış olur, suç senin başına kalır. Bu durumdan dersini alarak bir dahaki sefere bilmiyorum der cevap vermezsin, bu sefer de niye bilmiyorsun diye suçlanırsın. Off çok zor bazen gerçekten, yalnız yaşamak daha mı iyi dedirtecek kadar zaman zaman hatta.

    YanıtlaSil
  7. yaptıkları bunlar olsun yaaw :):)

    YanıtlaSil
  8. fikrimi değiştirdim yapmayın beyler:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de diyorum ki bir tek benim ki mi böyle. Çok şükür yalnız değilmişim :) Bu sabah mutfaktan kahvaltı hazırlayan beni, çorap istemek için yatak odasına çağırdı. Çekmeceden çorap alma özürlü kocam. Biz yapıyoruz bunları böyle.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten de aynı biz:D
    Gerçi hakkını yemeyeyim şimdi kendi işini kendi görme konusunda benden daha becerikli var; yol, plan konuları tıpatıp aynı:)

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım bu yazıya!
    Bir örnek de benden gelsin:
    Koca kişisi: "Aşkım bugün Optimum'a gidelim, indirimlerden lazım olanlara bakarız."
    Bu öneriye bayılan ben: " Tamam aşkım, kahvaltıdan hemen sonra gidelim."
    Gidilir ve indirimden ihtiyaç olan ayakkabı için bakılıp denenmeye başlanır...

    Daha 3. mağazadayken kavga çıkartan koca kişisi: "E sen bana, bugün ayakkabı bakıp, alışveriş yapıcam demedin ki! ben sıkıldım, neden geldik buraya??!!" O_o
    Ben: :######%%

    YanıtlaSil
  12. Ben de yarin ordayım :)))))

    YanıtlaSil
  13. Gül Gül katıldım resmen! Çok tanıdık!;))))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe