26 Kasım 2012

Yeni Yıl Gelmeden

Yaklaşık 3 yıldır blog yazıyorum. Buna bir kaç yıl da okuyucu olduğum dönemi eklersek ciddi bir keyif ve alışkanlık benim için blog dünyası.
Burda Kitaplaştık, Bardaklaştık, Hediyeleştik ve Şallaştık(ben katılamadım ama keyifle izledim).
Tamam keyifsizlikler yaşadığımız zamanlar oldu mu oldu. Ama çok güzel insanlar tanımadık mı bu sayede? Şahsen nasıl güzel insanlar tanıdığımı saysam bitmez. Onun için karar verdim YILBAŞI HEDİYELEŞMESİ yapmaya.

Ha şimdi ay ben katılmam ya cılkı çıktı insanlar cevap vermiyor sonra diyenler, biliyorum zaten kimler diyecek :) zorla katıltırım affetmem! O cevap vermeyecek insanları da öğrendik artık zaten, katılımları kabul edilmeyecek!

Ay bu nasıl olacak şimdi ben ilk defa bir çekilişe-hediyeleşmeye katılacağım diyenler gel canım sen de gel.

Aman ne alakasız işler bunlar be diyenler ,sağ üstte çarpı işareti var bebeğim bas ona bakiyim!

Katılım basit yine eniştemi dürt kaynımı öp falan yok. İstediğiniz şekilde hediyeleşebilirsiniz. Tek şart saygı çerçevesinde olması. Gidip de bir kartpostal vermeyelim olur mu ;) Kitap olabilir, yılbaşı temalı ev eşyaları olabilir , aksesuar olabilir şal, takı vs. Olabilir de olabilir yani sınır yok. Önemli olan gönlünüzden kopan zarif hediyeleri güzelce paketleyip eşleştiğiniz kişiye yollamanız.

Haydi;
*Katılıyorum yorumu bırakın ama yorumunuzda mail adresiniz olsun. İsimsiz yorumları dahil etmeyeceğim.

Katılanlar arasında 14 Aralık da eşleştirme yapacağım. Önümüzde 2 haftadan fazla vakit olur iletişim kurabilmek ve kargolaşmak için.

Veee Hediyeleşmeye Katılanlar arasında 2 kişiye ben de AYRICA hediye vereceğim.Ama süpriz, vallahi sormayın içinde bolca kitap ,kremler,losyonlar ve daha neler neler olan bir sepet hediye olduğunu söylemeyeceğim. :)

Baştan söyleyeyim, TAKİP ETMEYECEK, SONRADAN (YALANDAN)MAZERET BİLDİRECEK, HATTA VE HATTA KENDİNİ YOK EDECEK var ise hiççç kendini yormasın! Çok kötü ifşa ederim ,yakasını bırakmam.

Not: Karşılıklı hediyeleşme koşullarını yerine getiremeyecekler lütfen hediye var diye katılmasın , söyleyin ben size hediye yollayayım, zevkini kaçırmayın olayın :p

Tek ricam var: Siz de bloglarınız da paylaşın ki kalabalık olalım olur mu ?





77 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben katılmayı çok isterim kii...

    YanıtlaSil
  3. sevdim ,ben varım :) heyecanlı, eğlenceli, sürprizli yani özü keyifli bekleyişlere bayılıyorum,bide öyle güzel yazıyorsun ki katıl'mamak elde değil :)bol şans sana, bana , herkese :)

    YanıtlaSil
  4. Kuzum çekilişi yapan sen ol yeter, katılırım tabii ki :)

    dr.vilzan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. mail adresimi yazmamımışım :))) heyecandan ... yasemin yörük'den sevgiler...
    yaseminkyoruk@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. canım sen istersin de katılmaz mıyım? Ben de varım :)

    tubitoos@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Twitter dan gelen emir üzerine ben de katılıyorum :)

    Şaka şaka severek katılırım tabi :D
    Ama günü 21 Aralık yerine biraz daha erkene alırsan belki daha iyi olur çünkü bazen 3-4 gün maillere bakılmayabiliyor (Ben değilim ama bu) ve haberleşme otomatik olarak 1 haftayı geçiyor. Tabi bu benim bi önerim sadece. Yapıp yapmamak sana kalmış bu senin çekilişin bebek! :)

    YanıtlaSil
  8. pabloanddido@gmail.com eklemeyi unutmuşum.

    YanıtlaSil
  9. Ben de katilmak isterim :) kitap etkinliklerinden acayip keyif almistim :)

    prenseslikbenimneyime@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. haydi bakalım bende katımak istiyorum (:
    aslicotala@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. ben twitterdan vip davetle geldim davete icabet ediyorum,sen yaparsında tabiikide gelirim:) bakalım ne olacak çokk heyecanlı:) herkese sevgiler sanada opcuklerr:)
    yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  12. Ben de katılıyorum.:)

    kitapdelisigzm@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de katılıyorum. :)

    kitapdelisigzm@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. haydi bakalımmmm benim prensesim yaparda bensiz olurmu hiççç:)katıldım gitti beeeee:)))))
    biraydamasali@gmail.com buda mail adresim:))
    haa bu arada senin vereceğin hediyelere beni katma emi prenses.beni okadarla kandıramazsın:)))))))

    YanıtlaSil
  15. bende katılmak istiyorum :)

    tosbaganindünyası@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bende varımmm:)

    özlem cacim
    ozlemcacim@gmail.com

    http://ozlemcacim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. bende varimmm:))
    t.cosgun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Çekiliş bahane, burda olmak şahane.. Kendi bloğumada sizi bekliyorum.. Sevgilerimle..
    funda_inci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Katilmayani dovuyorlarmis :))))

    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. ben de katılıyorum :)
    makyajkutularim@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Daha diğer hediyelerime hediyelerim gelmeden bende katiliyoruuuum :))

    gorgeousofmyworld@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. ama ben yorumumu silmedimki :(( tlfndan giriyorum bundan dolayımı oldu yanlış bi yeremi yazdım acaba.. Neyse bende varım bendeeee.. Birazdan pc açıp bloğumdanda duyururum sabaha bıraksan eşleştirmeyi olmazmı.. Birde mail atıcam sana üç isim vericem etkinleşip hediyeleşip sorun yaşadığım.. Bilmen gerekir diyw düşündüm.. Mail adresim .. cicileydiblog@hotmail.com

      Sil
  22. Bensiz olurmu sence :)) ben öyle bir ihtimal düşünemiyorum kuzuuuuuuu hemencecik mail adresimi yazıyorum buyrun efenim :))

    yenibaslangiclar1@gmail.com
    En kocamanından da öperim :))

    YanıtlaSil
  23. Ben de varım :)

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Korktum be silah zoruyla katılıyorum :))

    canımsın :*

    dilosunkayfesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bendee varımmm :)


    sumela00@gmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  26. Ben de katılmak isterim...
    Sevgiyle... :)
    dilekafiyonavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bensiz olurmu sence :)) ben öyle bir ihtimal düşünemiyorum kuzuuuuuuu hemencecik mail adresimi yazıyorum buyrun efenim :))

    yenibaslangiclar1@gmail.com
    En kocamanından da öperim :))

    YanıtlaSil
  28. canım işte geldim burdayım keyifle katılıyorum :)

    darklady6767@gmail.com
    öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  29. Bende varımmm :))))
    Güzel oluyor böyle etkinlikler Damla.

    gulsah7980@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. izniniz olursa bende katılmak istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  31. izniniz olursa bende katılmak istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  32. işyerinde katılamamıştım, katılmıcam sandın di miiiii :DDD neyse bebem işte geldim burdayım, bakalım kiminle eşleşeceğim heyecan gup gup gup kalp atışı :D ayrıca senin hediyen de bana çıkacak dediydi dersin :p

    mail adresim: hayatadokunansatirlar@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. bende twitterdan gelen davetle buradayım:)
    davete icabet etmemek olmaz:)
    mavi.umut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. En son katıldığım etkinlikte paketime karşılık bir paket gelmedi ama içimden katılmak geliyor. Daha önce sizin düzenlediğiniz kitaplaşma etkiliği sayesinde çok güzel bloglar tanımıştım. O yüzden katıldım gitti.

    YanıtlaSil
  35. Derdim bitmiyor farkındayım. Hediyenin alt ve üst limiti var mı? Birde bir kaç gün öne çekilemez mi? Yılbaşına paketimiz elimize ulaşması acısından. Mail adresimi yazaydım iyiydi.
    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Sevgili arkadaşların mantıklı teklifleri ile eşleşmeleri yapacağım tarihi 1 hafta öne çekiyorum. 14 ARALIK da sonuçlandıracağız ki herkes keyifle hediyeleşsin yılbaşına kadar.

    Bir de hediyeler de alt limit - üst limit koymadım. Bence ayıptır hediyelerin sınırlanması hepimiz koca koca insanlarız sanırım herkes özen gözterecektir. Zaten çekiliş blogları v.s. almıyorum..

    YanıtlaSil
  38. Davetiyemi kapıda gösterdim Damlacım. :)
    Çekilişlere bayılırım, belki de bana çıkar. :)
    Çekilişi blogumda duyurdum canım: http://hernefesalisimizbayramdi.blogspot.com/2012/11/cekilis-haberleri.html
    hokibogiqe@gmail.com.
    Çekiliş için teşekkürler, hediyeleri çok merak ediyorum... :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  39. Komşu komşu huhu ben geldim,
    Ben de katılmak istiyorum.
    Çiğdem Kilcioğlu
    kececetasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Çok seviyorum yılbaşı hediyelerini ve böyle çekilişleri , çok heyecanlı bnde varım canım =) http://ilaydadanhobiler.blogspot.com
    superisi1992@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bende katılıyorum cnm
    chicoolatte@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. tosbağanın dünyasında görüp geldim. hoş bişi yapmışsınız kutlarım. etkinliklere katılmıyorum ama isterseniz blogumda duyurabilirim etkinliğinizi çünkü hoş bişi.
    :)

    YanıtlaSil
  43. merhabalarrr :)
    sitenizi izlemeye aldım valla yalandan falan degil hiç merak etmeyin :D
    begendim takipteyim heryerlerden :)
    blogumda paylaştım..

    http://birojediyari.blogspot.com/2012/11/keskegercekolsadan-cekilisss.html

    facebokk'da paylştım..

    https://www.facebook.com/profile.php?id=1359166055&ref=tn_tnmn

    twitter'da paylaştım

    https://twitter.com/BirOjeDiyar/status/273586361234251776

    google + prfilimde paylştım didem kçk adıyla..

    ee sanırım artık herşey tamamdırrr :)katıldım ve sonuçu heycanla beklemek kalır banadaaa
    başarılarr :)

    DİDEMKILIÇ
    didemokan1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. @didem ; bizim hediyeleşmemiz de kurallar yok. katılıyorum demen yeter ama paylaştığın için çok teşekkür ederim. Hoş geldin.

    @deeptone;katılmamanız kötü olmuş gerçekten :( Yine de yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  45. bende katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  46. merhaba

    blogum olmadığı için twitterda bahsettim çekilişten. Umarım kabul edersin. Sevgiler ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. aaa bende katılmak istiyorumm :)

    hayal

    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Hayatım önde özür diliyerek başlıyim geç cevap verdim diye. Seve seve katılırım çok da mutlu olurum ayrıca seni tebrik ediyorum böyle güzel organiazsyonlar yaptığın için.
    Seni kocaman öptüm
    Sevgiler,

    Karin Şen Cankan

    karin.sen@oc-architecture.com

    YanıtlaSil
  49. Hayatım önde özür diliyerek başlıyim geç cevap verdim diye. Seve seve katılırım çok da mutlu olurum ayrıca seni tebrik ediyorum böyle güzel organiazsyonlar yaptığın için.
    Seni kocaman öptüm
    Sevgiler,

    Karin Şen Cankan

    karin.sen@oc-architecture.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba,
    ben de katılmak isterim.

    sahanebirkadin@gmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  51. merhaba yorum bıraktım ancak iletildi mi anlayamadım, ben de katılmak isterim. sevgiler :)

    sahanebirkadin@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. slm, ben de katılayım..Sevgiler..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Cok orijinal bir fikir.aynı ilkokuldan kiseye kadar yaptıgımız okul cekilişleri gibi.ben dee katılmak istiyorum ben dee :) ayrıca bloguma da beklirim kızlar.bu blogumu yeni açtım desteğinize ihtiyacım var :) şimdiden tesekkürederimm :)

    http://stilmarkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  54. Merhabaa :D
    Bende katılmak isteriiim :)

    Duygu Akçelik

    mail: akcelikduygu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. uzun zamandır bloggera ara vermiştim. geri dönüş için iyi oldu.. :) Bende varımm!! uzunkirpik93@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Ayh, kuzum telaşemizden malum, anca gelip yorum yazabiliyorum :(( Kusuruma bakmeycen artık :)

    Katılmak istiyorum elbette!
    lotussmm@hotmail.com adresim ;)

    YanıtlaSil
  57. Bendeeeeee varımmmmm =))))

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Ben de varrıımm :))
    sungur__irem@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  59. duyurdum az önce. belki bikaç kişi daha katılır umarım hoş etkinliğinize.
    :)

    YanıtlaSil
  60. ben de buradayıııııııım:):)
    caglabeycan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. ben de katılmak isterim.
    zeynep.ozmenunlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Beni de ekle canım listeye. :-* ♥

    my_life_elf@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Blogumda yayınladım. Ben de bir çekiliş düzenleyene kadar bu tür çekilişlere katılmayacağım. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  64. Bende seve seve katılmak isterim
    dozmen@elmor.com.tr

    YanıtlaSil
  65. Yeni bir yıl ve hediyeleşme....Ben de katılmak isterim, sevgiler:)))
    saadetuslu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. ben de katılmak isterim:)
    hediyeleşmeyi çok seviyorum:)
    naile.t@hotmail.com
    http://birevkusu.blogspot.com
    hemen blogumda paylaşıyorum:)

    YanıtlaSil
  68. Hediyelesme etkinliklerini cok seviyorum hatta blogunu yeniyila hediyelesme etkinligi yapan var midir ki derken buldum
    Ben varim
    Luzumsuz isler uzmani
    prettyflowery@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba,ben de katılmak isterim.
    hlyezr@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. 2013'te ben de varımm ulennn!

    YanıtlaSil
  71. doğum günleri, sevgililer günü partileri, yılbaşı partileri, diş buğdayı partileri, ilk adım partileri, hoş geldin bebek partileri!!! Şimdi deee hediyeleşme çekiliş partisi.. YE-TEEEEERRRR!!!
    Gereksiz zaman ve para harcama...

    YanıtlaSil
  72. bende katılmak istiyorum :)
    arapkizibenna@gmail.com

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe