19 Kasım 2012

Kitap Fuarında bir CAN :)

İlk önce kitap fuarının ne demek olduğunu anlattım, sonra kitap yazarlarından imza alabileceğini. Zaten malumunuz takip edenler bilirler Can beyin kitap yazma hayali var.(Burda anlatmıştım) Kitabın ismi bile hazır ama içerik henüz oluşmadı :)

Kitap fuarı ve imza kısmı Can'ı heyecanlandırmaya yetti de arttı bile. Deli gibi para biriktirdi, sevdiği kitapların yayın evlerini ve yazarlarını ezberledi.

Yalnız içine dert olmuş, birkaç gün önce bana dedi ki ; "Anne imza alırken de ekstra para ödüyor muyuz? Eğer ödüyorsak imza almasak da imzaya vereceğimiz paralarla da kitap alsak olur mu ?"
Garibim nasıl korkmuş istediği kadar kitap alamayacak diye :))) İmzaların ücretsiz olduğunu duyunca bir rahatladı ki sormayın. :)

Sonuç olarak dün fuardaydık , Can ve ben kendimizi bir standdan diğerine attık.Anne Epsilona da gidelim, Anne Can Yayınlarına da gidelim , Anne bak ne kadar ilginç bir kitap hadi bunu da alalım derken Fuardan çıkarken annenin sağ kolu tutmuyordu. Sanırım elimde ki poşetler rahat 20-25 kilo olmuştu.

Azıcık kitap almışız! Bir bagaj dolusu kadar.

Ama itiraf ediyorum işin en zevkli kısmı eve gidip aldıklarımızı incelemekdi.
Hele ki babamızın kapıyı açıp elimizdekileri gördüğünde ki tepkisi görülmeye değerdi. Sadece "bütün paranızı harcadınız di mi?" diyebildi. Can'ın cevabından sonra kalp krizi geçirmesi an meselesiydi.
-Evet baba bitirdik ama haftaya tekrar gideceğiz tam gezemedik !!

Helal sana oğlum bee...


Not: bu fuarın genel yazısı , bir de Yitik Ülke standında geçirdiğimiz bir zaman dilimi var ki nasıl güzel insanlarla tanıştık.O da yarına.






9 yorum:

  1. Canım benim, ne güzel bir şey bir çocuk için:)) ben bu yaşımda para biriktiriyodum bir yıl boyunca fuar için:))son kuruşuma kadar harcamadan da dönmüyordum. ayy yaa benimkiler de büyüse de onları da götürsem...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ya maşallah Can'a dün bende ordaydım bi bagaj dolusu da bende var size keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  3. Moriçe; bir daha ki sene sırt çantalarımız ve 1 yıl boyunca biriktirdiğimiz fuar paralarımızla gitmeye karar verdik.
    Umarım senin çocuklarında büyür hemencecik aynı zevki tadabilirsin :)

    Kız kardeş Derya; yaşasın fuar kardeşliği :))

    YanıtlaSil
  4. hayalimdeki ana-oğul heyyttt beee :D süpersiniz. biz de bu haftasonu gideceğiz allahtan bi mani çıkmazsa... eminim seninkiler kadar toparlarım ben de

    YanıtlaSil
  5. Hamide ; gülme ama sanırım biz de gideceğiz yine bu haftasonu. Belki karşılaşırız :)

    YanıtlaSil
  6. Ay yerim ben onu, ne tatlı bişey o:)) herlade fuarların tek güzel tarafı da bu, bilinçli ve kitapsever bi çocuk... Yoksa o kalabalık çekilecek gibi değil:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel,maşallah size:) Keyifle okuyun,detaylı postlar için beklemedeyim:D

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzelözendim valla bravo.Güle güle okuyun aldığınız tüm kitapları.Benim oğlumda inşallah senin oğlun gibi kitap okumayı sever büyüyünce ve birlikte beraber kitap fuarına gideriz böyle keyifli keyifli

    YanıtlaSil
  9. Ben bir daha gidersem en büyük boy çekçekli valiz götürücem:))

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe