19 Ekim 2012

Ton Balıklı Sandviç

Biz liseliydik , bir zamanlar.

5 sıkı kız arkadaş. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen.




Biz okulun önüne kadar gidip " yok yeaa bugün gitmeyelim " deyip geri dönendik.

Okul çıkışları Taksim'e gidip hep aynı kafede hep aynı ton balıklı sandviç yiyendik.

Her haftasonu aynı kafede buluşup saatlerce Scrabble oynayandık.

Ayrılırken ağlayan , kavuştuğumuz da sımsıkı sarılandık.

Biz;
"garson olcak biz anne yaaaa" diye tutturan , servis dersinde sarhoş olup sınava sarhoş giren, sarhoş olduğu için önündeki açık kitaptan kopya çekmeyi başaramayandık.

Biz aşık olduğumuzda mutluluğu paylaşan , aşkımız suya düştüğünde kalbimizi kırana hep birlikte nefret duyandık.

Sonra biz yapmam dediğimiz herşeyi bir bir yaptık.

Sonra biz büyüdük. O sıralar, aşklar,dersler ve hatıralar nasıl geride kalıp sararmaya yüz tuttuysa biz de sarardık solduk. Ben olduk , o olduk.
Herkes kendi hatasını sırtına yüklenip yoluna devam etti.

Kimse birbirinin en güzel anında yanında olamadı,hep ıskaladık,kaçırdık.

"Birbirinin hayatına dokunmaktan zevk almayı özleyen" bireyler olduk çıktık.

Sonra bir araştırma okudum ben dün tam da ton balıklı sandviç yerken diyor ki ; arkadaşlıkların ömrü 5 ila 7 yıldır.Bu durumda biz hiç böyle olamayacak mıyız ?



Sevgili Bilim adamları işiniz gücünüz yok saçma şeyleri araştırmaya bayılıyorsunuz ama bence haklısınız. Totomuzu da yırtsak hayata yeniliveriyoruz bir yerden sonra. Ama bir ton balıklı sandviç burnumuzun direğini sızlatmaya yetiyor Naberrr?

Siz şimdi yok aşkı ömrü 3 yıl ,arkadaşlıklar 5 yılı boşverinde burun neden sızlar onu söyleyin.

İmza : Romantik Cuma insanı Damla

11 yorum:

  1. Yok değil, benim en samimi arkadaşımla arkadaşlığımız dostluğumuz tam 14 yıl sürdü, sonra başka illere savrulduk ve koptuk. Burun direği demişsin ya, onun yapısı böyle, sızlamak için yaratılmış zaten...

    YanıtlaSil
  2. oyy oyy eski dostlar özlenmiş. canım her arkadaş için geçerli değil aslında o. ben mesela üniversiteden ev arkadaşım dışında kimseyle görüşmüyorum uzakta da olsak o şu an evli de olsa telefonla yetişiyoruz birbirimize. ama lise arkadaşlıklarım hiç kopmadı (gerçi biz ortaokul lise beraber okuduk toplamda 16 senelik filan arkadaşız), birbirimizin her anında yanında olmaya devam ediyoruz. bazen mesafeler ayırıyor insanları aslında lise arkadaşlarımıza hele de aynı şehirdeysek senede birkaç gün de olsa vakit ayırabilmek bizim elimizde..

    YanıtlaSil
  3. Öperken kokladiysan özlediginde burnunun diregi sizlarmis !
    Ben o bes kizi da tanidim her birini ayri sevdim sandvic yapamasamda ellerimle sahlep yaptim :)
    Degismeyen tek sey degisimin kendisidir der yine bir dusunur. Teknoloji degisiyo kisiler hayat degisiyo en onemliside biz degisiyoruz. Bu yaziyi bloga yazmak yerine bi kagit kalem alip mektup yazip o dort kiza gonderseydin ya vakti zamaninda yaptigin sevdigin gibi ;)
    Dip not: insan her sabah uyandiginda farkli bi benle karsilasip buna katlanamazken dostum dediklerinin baskalasmasina ki bu kacinilmaz nasil katlanabilirki...
    Saygilar efenim...

    YanıtlaSil
  4. Opunce koklarsan özlediginde burnunun diregi sizlarmis...
    Sahlep var icenmi :)

    YanıtlaSil
  5. sizde ton balıklı sandviç varmış bizde okuldan kaçınca çay yanına yaptığımız patates kızartması :)
    hep o günleri hatırlatır kızartma bana

    YanıtlaSil
  6. Oy damlacım çok güzel bir yazı olmuş, valla bu zamanda eğer insan birinden nefret etmek istiyorsa ediyor, sevmek, kapılarını açmak istiryorsa yapıyor. Çok garip bir dünya, birine güvensen kolunu kaptırıveriyorsun. Tozlu sıralara bakarak da anca bize burnumuzu çeke çeke ağlamak düşüyor. Of dertlendim bak.

    YanıtlaSil
  7. EVET BEN BAZEN NEDEN İHMAL EDİYORUM ARKADAŞLARIMLA SIK GÖRÜŞEMİYUORUZ DİYE DÜLŞÜNÜYORUM ÖZLÜYORUM O GÜNLERİ.AMA HAYAT TELAŞESİ DİYORLARYA
    (NİNELER GİİB KONUŞTUM)ONDAN SANIRIM EV ÇOCUK İŞ DERKEN TÜM BU SORUMLULUKLAR FIRSATLARI ZORLAMAYI GEREKTİRİYOR AMA ZORLAMIYORUZ SANIRIM
    SONRADA BURNUMUZUN DİREĞİNİ SIZIM SIZIM SIZLARIYORUZ

    YanıtlaSil
  8. bence kesinlikle doğru demiş bilim amcalarımız... keşke o neneler gibi olabilsek ama ben bazı dostluklarımda beceremedim maalesef :(

    YanıtlaSil
  9. Anılarıma döndürdün beni , hatta gözlerimi doldurdun . Ne güzel yazmışsın !

    YanıtlaSil
  10. Bahar ; yorumlarına bayıldığımı söylemiş miydim ?

    Tubitos; haklısın kuzum gerçekten. Ne mutlu size hala berabersiniz.

    Alper; bir şeyi de bilme arkadaşım. Hep en dokunacak yerden vur zaten sen.Çok özledim vallahi seni. Ben mektup yazmaya gidiyorum ;)

    Bahar ve Kızısı Yağmur ;bir koku bir eşya kaç sene önceye taşıyor insanı di mi ne ilginç.

    Tully; ne güzel yorum o öyle. Nefret etmek çok kolaylaştı haklısın.


    YanıtlaSil
  11. Hayat Paylaştıkça; bahane istersek o kadar çok ki. ben de hep çalışan anneyim yalanının arkasına sığınıyorum ve bir zamandan sonra kendi uydurduğumuz bahanelerimize en başta kendimiz inanmaya başlıyoruz. Haksız mıyım?

    Hamide ; geç değil aslında ;)

    Şepşeker; Teşekkür ederim. Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe