23 Ekim 2012

Sevmem


Tatilin hızlı geçenini ( şimdiden uyarayım da ben)

Çocuğun çok konuşup , çok bilenini (bugün bir kız çocuğu gördüm ,çocuk değil yürüyen panter emel mübarek car cara car )

Blogger ın aynaya bakmadan şu katagori de en iyi blog olmaya adayım hadi beni pohpohlayın diyenini. ( yavrum zaten hak ediyorsan veririz oy bi sal kendini bi rahatla)

Evdeyken değil işteyken yağan yağmuru. ( yağ şöyle ben evdeyken de kitap kahve battaniye keyfi yapabilelim di mi )

Doğtaş 'ı . Çatladı diye 2,5 ayda değiştirdiği aynayı kırık olan ile değiştireni. (Ben tükendim sen de tüken inşallah Doğtaş. Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın)

Kitabın kalın olanını. ( 1Q84 ömrümü yedin gerdin beni)

Hep ben ben diye konuşanı.Bir nasılsını çok göreni. (arada durduk yere siz de sorun arkadaşım)

Cep telefonunu evde unutma kafasını. Hatta her şeyi unutabilme kapasitemi. (Balık yağı alıcam ama onu da unutuyorum)

Sezen Aksu dinlemeyi. Sevmediğimi duyanın uzaylıymışım gibi bakmasını ( Nilüfere falan da katlanamam bak )

Trafikte ki öküzleri ( bir gün inip dövücem o olacak)

Basketbol becerisi olan çocukların annelerini ( ne var benim oğlum daha yeni öğreniyor , bi sabredin saygı duyun di mi )

Bayramda 1 maaş ikramiye vermeyen patronu ( Kabul edin hiç fena olmazdı)


Ek olarak içmeyi severim ama sarhoş olmayı da sevmem Pacman gibi ;)



Şimdilik listem bu kadar. Bu listeyi haftalık yapmayı planlıyorum.Sizin bu hafta sevmediklerinizi de alalım hadi.

13 yorum:

  1. Şu anda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor ve ben işteyim maalesef.

    Ayrıca arefe günü çalışmaktan nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. pazar günü, yağmurlu bir pazar gününü, yağmurlu ve elekriklerin kesik olduğu bir pazar gününü, yağmurlu elektrilerin kesik ve eşin şehir dışında olduğu bir pazar gününü...sevmem:))

    YanıtlaSil

  3. B12'ne baktırabilirsin.Ben her ay iğne oluyorum.İyi geliyor unutmuyorum:))

    Bu mobilyacılardan milletin çektiği nedir yahu.Kardeşim üç aydır mücadele verdi.Sizi mahkemeye vercem dedide gelip kırık mallarını götürdüler.

    YanıtlaSil
  4. o kadar itici mi oluyo ya oy isteme muhabbeti. ok istemicem bundan sonra çok alındım vallahi... onun dışında evet genel olarak sevmediğin şeyleri ben de sevmiyormuşum :D

    YanıtlaSil
  5. Nilhan; aramıza hoşgeldin. Neyse ki ben yarın çalışmıyorum .

    Moriçe; oyy hepsi bir arada cidden ağır olurdu. Ben de sevmem haklısın.

    Pinar ; ben hap alırım diye düşünmüştüm kendi çapımda. İğnesi de mi var? hemen araştıracağım zira yakında kim olduğumu bile unutabilirim o derece.

    Hamide; üstüne alınması gerek alınmaz hep zaten. Alınmaması gerekenler alınır :) Sana mailler gelmiyor mu bi sürü hadi bana oy verin baka noluurrr diye ben onlardan bahsettim. 26 izleyici var ablanın 9 post girmiş en sosyal blog olcam oy versene diyor. Ona tepem attıydı :)

    YanıtlaSil
  6. nasılsın ? :))) ben iyiyim valla okudum,güldüm iyi geldi :)

    sevgileerr

    YanıtlaSil
  7. Allahım benden başka Sezen Aksu sevmeyen biri daha olduğunu öğrendim ya ölsem de gam yemem

    YanıtlaSil
  8. kendi kusurlarını görmeyip başkasının kusurlarını habire öne çıkaran insanları HİÇ sevmem

    YanıtlaSil
  9. bayramda çalışmayıııı!!! ühü ühü ühüüüü!! neyse ki sadece birinci günü.

    YanıtlaSil
  10. bende bende bırcogunu sevmıorum

    YanıtlaSil
  11. çok güzelmiş bu "sevmem" postu yahu :) bazı noktalarda sana katılıyorum özellikle trafikle ilgili olanda. bu arada sezen aksu sevmemene uzaylı gibi bakmıyorum çünkü benim eşim de hiç sevmez :) öperimmm

    YanıtlaSil
  12. car car konuşan çocuklara bayıldım :)
    şuan tek sevmediğim şey,kendini her daim haklı gören,utanmadan özür bekleyen insanlar diyorum!
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. hihihi hoşmuş sevdim.
    ama bak şımarık kıvırcık kız çocuklarına bayılırım, ama yaramaz olanları diil nazlı olanları.
    :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe