24 Eylül 2012

Değişiyorum


* Sabah okul öncesi oğluma kahvaltı hazırlıyorum. Her sabah sektirmeden. Normali bu diyeceksiniz ama geçen sene pastaneyi zengin etmiştik.


*Ütüsüz kıyafet giymiyorum. Eskiden düzgünce katlar 1-2 kırışık olsa da umursamazdım. Şimdi imkanı yok ütüsüz eşya ile dışarı çıkamıyorum.


* Elektrik süpürgesine çocuğummuş gibi davranıyorum. Seviyorum , okşuyorum. Acımı bilenler bilir bilmeyenler buyrun okuyun. Yeni elektrik süpürgemi de yazacağım. Benim kadar acı çeken var ise sonunda mucizeyi buldum onlar da bulsunlar :))


*Deli gibi tiyatro bileti alıyorum.Düzenli yaşamayı beceremediğimden haftalar öncesinden tiyatroya bilet alıp gününü saatini uydurmak zor geliyordu. Artık gelmiyor ...


* Bilinçli alışveriş yapaya başladım. Cebimde ki parayı son kuruşuna kadar harcayan ben artık şu da cebimde kalsın deyip elimde ki muhteşem kazaklardan birini yerine bırakabilen bir tipe dönüştüm. (birini diyorum ama bak,hepsini değil :))


* Evde kendini kaybeden aile bireyleri yerine artık evde aradığı herşeyi yerinde bulabilen aile bireyleri var. Amaçsızca ortalığı toplayabilme kapasitem varmış yeni fark ettim.


Ve daha aklıma gelmeyen bir çok madde var.
Şimdi bu durumda ben sanırım ya yaşlanıyorum ya çıldırıyorum ya da ????



Ben ne oluyorum yawww :S



15 yorum:

  1. :)) benim bu konuyla ilgili bir fikrim var. bence 5 in katları olan yaşlarda insanlar değişiyor. şahsen ben hem huy olarak hem de kilo olarak değişiyorum:))( ne yazıkki kilom artışa meyilli)
    ne mutlu sana ki bu değişiklikler olumlu yönde oluyor ( ütüsüz kıyafet konusu tartışılır, hayatın zorlaşmıştır bu değişiklikle)
    tabletten fotoğraf yükleme işini halledebidin mi?
    merak ettim:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Damla, sanırım büyümek ve olgunlaşmak bizi böyle yapıyor.
    Ve eğer böylede mutlu, huzurluysan ne güzel. :)
    iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  3. bu listeyi print edebilrmiyim ?
    ne güzel değişimler:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel değişim bu, elektirikli süpürge ile benimde aramda bir bağ var, gözüm gibi bakıyorum, kimselere emanet edemiyorum.
    Büyümek güzel o zaman ne korkçaz yaw:)

    YanıtlaSil
  5. fistikli tombi; öyle pat diye söylenir mi bee

    Moriçe; hımm bak mantıklı yaklaşım. Zaten yaşlandıkça zayıflayan gördün mü sen ben görmedim. Ütü harbi dertmiş neden sevmediğimi hatırladım. Tez zamanda bu krizi atlatmayı umuyorum.
    İ pad olayına gelince çözücem az kaldı :)

    Gülşah;huzur di mi en önemlisi. Çok sağol :)

    Adanın Annesi ; işine yarayacak ise neden olmasın :D

    YanıtlaSil
  6. büyüyorsun diyeceğim ama bu büyümek değil bence aynı değişimleri 30 ile birlikte yaşadığımı düşünüyordum ama bence bazı şeyleri daha kolay yapabilmeyi öğreniyoruz galiba , kısaca yaşıyoruz<:)

    YanıtlaSil
  7. Hepimiz değişiyoruz di mi :)) Bana bu değişimle hiç yabancı gelmedi :)

    YanıtlaSil
  8. hayat yaşadıkça tecrübe edindikçe değişimemii sağlıyor sanırım

    Paylaşım için teşekkürler ben de beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  9. Damla bu yaşlanmak filan değil tatlım. Kontrol deliliğine doğru ağır adımlarla yol almak. Bari burada dur. Kendimden biliyorum. Kendine de etrafına da acı ve dur. :)

    YanıtlaSil
  10. hehe durrr daha değil:))))) çoraplarla arandaki husumetide çözersennnn işte ozaman tam kıvama geldin demektir:)))
    not:ANNEN:)

    YanıtlaSil
  11. Kitap Eylemcisi; büyüyoruz, güzel bir yaklaşım olmuş gerçekten :)

    Süreyya; yalnız değilim demek ki ne güzel.

    gecekıyafeti.com; değişim hep gerekiyor :)

    Müge ; oh sonunda biri istediğim yorumu yaptı yahu. Halimin normal olduğunu sanmaya başlamıştım :))

    Anne; ya o çorap işi varya tek kullanımlık çoraplar çıkana kadar çözülmeyeek ben diyeyim. hiç ümitlenme ;)

    YanıtlaSil
  12. bu yazının linkini de twitter üzerinden göndermeli doğtaşa;)

    YanıtlaSil
  13. Syhn ; yazar yazmaz hızımı alamayıp yolladım. 20 gündür eve beklediğim servis aradı,gelmemize gerek yok siz bize fotoğraf yollayın biz hemen siparişi geçiyoruz dediler ama bakalım...

    YanıtlaSil
  14. Sanırım olumlu bir değişim sürecine girmişsin, ne güzel :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe