12 Şubat 2013

Yalnızlığın Renkleri

Birden dank eder aklınıza. Adeta bir ampul yanar , aydınlanır her taraf.
Oysa siz nasıl da farklı hayal etmiştiniz. Kaptırıp yaşamaya devam etmiştiniz.
İstediğiniz an telefonun ucunda gibi hatta başınız istediğinizde onun omuzunda gibi.

Aslında sadece farkındalık meselesi. Karşınızdaki insana gereğinden çok değer vermeme becerisi. Mesele o becerinin sizde olup olmamasında , mesele canım dediklerinizin size nasıl seslendiğini duymakta.

Ben hep arkadaşlarını iyi seçtiğini sananlardan oldum. Sananlar diyorum çünkü sanmak ile doğru yapmak aynı şey değil. Sevdiğim tüm arkadaşlarım benim canım dedim. Ne zaman isteseler ben giderim ,onlar gelir dedim. Aramızda istediği kadar "günlük hayatın koşuşturması" bahanesi olsun , bizim sığınmaya ihtiyacımız olmaz dedim.

Sonra bir gün uyandım.

Hava kendini güneşli , ben kendimi mutlu sanmaktaydım.

Hava soğuk , ben de öylece tek başımaydım.

Bazen durur bir bakarsınız "san"dıklarınızdan kaç tanesi kalmış etrafta diye ...

Kaç tanesi kendini sandıkların içende hapsetmiş bile diye ...

Bir benim sandığımın üstünde baş köşede bana gülümseyen yüzler beni sandıklarının en derinine atmışlarsa diye ...

Telefonu alıp ararsanız duyacağınız soğuk sesin rengi yalnızlığınızın rengi olacaktır.

Sonra hani o güneşli soğuk sabah yalnızlığınızın koyu kırmızı olduğunu öğrenir , kendinizi mutlu sanmaya devam edersiniz.

Ve biraz daha dikkatli bakarsanız güneşin ve mutluluğun aslında hiç olmadığı upuzun bir yolda olduğunuzu farkedersiniz. Buna gerçeklik derler , dünyaya hoş geldiniz!




9 yorum:

  1. Dağıttın beni Damla sabah sabah burada... Ne yazık ki hep böyle ama vazgeçemiyorum ben insanları kendimden öne koymaktan. Varsın kimse benim kadar sevmesin ben severim güvenirim diyorum ama o buz gibi his yok mu...

    YanıtlaSil
  2. Didemcim; en doğrusu bence de bu zaten, evet biraz acı verici olabilir ama doğru bildiğinden sapmamalı di mi?

    YanıtlaSil
  3. Kim üzdü seni, göster ağzını burnunu kırayım:)

    YanıtlaSil
  4. şu sıralar san'manın derin uykusundan uyanmış biri olarak yazdığın her satırın altına imzamı atarım canım... her şeyin becerisi bizim elimizde aslında, ama bazen unutuyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Kısa süre önce "hoşbulduk" diyenler arasına girmiş bulunduğumdan dolayı sondaki gif'e öylece bakakaldım...

    YanıtlaSil
  6. aynen öyle canım,hoşgeldin aramıza..ama bizler varız sanalda olsa :)

    YanıtlaSil
  7. resim çok güzel, beni yıllandıran yolculuklarımı hatırlattı

    YanıtlaSil
  8. Yazıya uygun foto kullanımı konusunda yılın ödülü senin!
    Ya Damla ya, o kadar yalnız değiliz gerçekten. Hiç ummadığımız anda bizi arayıp soran, mutlu eden arkadaşlarımız olabiliyor mesela! ;)

    Umarım karşına, kendin gibi insanlar çıkar hep... Üzülmene kıyamam... :(

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe