29 Mart 2013

Yeşil Peri Gecesi

Çok sevdim seni.Bazen insan kendini bu kadar çamura nasıl batırır diye kızmadım da değil hani.
Gün ile arkadaşlık ettim, özledim onu senin kadar. Şimdi burada olsa yardım ederdi sana dedim içimden.
Osman'dan nefret ettim işte. Bence Teoman'a verdiğin sıfatın hasını Osman hak ediyor! Osman'a duyduğun sevgiyi anlamakta zorlandım hep.
Fikriyanım benim fikriyanım'ı hatırlattı bana. Hep mi sevgisiz olurlar acaba diye düşündüm.
Sonra Baban , bence hep sevdi seni içten içten!
En son helal sana be Selda dedim. Esaslı kızmışsın helal !
Ali , herkesin bir Ali'si yok mudur içinde ? İmrendim ....
Sonra o otelde ayrıldık seninle yalnız bıraktım sizi, usulca çektim kapıyı çıkarken. Tam otelden çıkıyorum fark ettim ki 4 soluksuz gün yaşadık beraber ve ben senin adını bilmiyorum .....
Sonra kapattım kitabın kapağını ,her satırı tekrar tekrar düşündüm. Yok yanılmıyorum ,senin ismin yok!
Hayatımda kitabın kahramanının adını bilmediğim olmamıştı , çok garipsedim.
Bu romanı ben yazsam adın "Su" olurdu diye düşündüm.Gün'ün sevdiği Dalgalar gibi , durmadan kolayca akıttığın gözyaşların gibi , ben seni hep "SU " olarak hatırlayacağım...


Uzun zamandır bu kadar soluksuz bir kitap okumamıştım. Edebiyat şaheseri değil belki ama özellikle #kitapkardesligi grubumuzda seçtiğimiz kasvetli kitaplardan sonra ilaç gibi geldi.
Ayfer Tunç ile ilk tanışmamız bu ve belli ki son olmayacak. Bence kesin okumalısınız!

Bu vesile ile de bloguma dönmüş bulunmaktayım. Ne çok özlemişim yazmayı :)

8 yorum:

  1. Merhaba,
    Benim de çok etkilendiğim,altını çizdiğim yerleri paylaşıyım diye aklımda olan kitaplarımdan birisi.
    Ben de öneririm herkese.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. süper ya nasıl merak ettim senin yazından sonra, hiç ayfer tunç okumamıştım bununla başlayabilirim o zaman... bu arada kitapkardeşliği ile ilgili yazdığına çok güldüm hakkaten hep bi daral geliyo hepimize okurken, pucca falan okuyalım bi dahakine :D hiç olmadı agatha christie okuyalım yaeee :D

    YanıtlaSil
  3. Ayfer Tunç beğendiğim bir yazar ama bu kitabı okumadım. bazen insanın edebi değeri olmasa da kendini kaptırıp okuyabileceği kitaplara ihtiyacı olabiliyor di mi?:))
    ben de yazdıklarını okumayı özlemişim:))
    sevindim temelli gitmediğine:))

    YanıtlaSil
  4. Ben okudugumda yorum yazmıstın ve okudugundakı yorumunı cok merak edıyorum demıstım..soluksuz okumustum anlatımı cok farklı ..kıtaplarda ortak kararlarımızın oldugunu bılmel guzel oldu:)

    YanıtlaSil
  5. Neşeli ve İncili Günler ; paylaşımını merakla bekliyorum.

    Hamide ; kitap kardeşliği güzel hoş ama bir şey eksik sanki bilemiyorum.Bence de şöyle akıcı bir şeyler okusak olmuyor sanki. Bak bugün konuşuluyor 15 günde bitmez diye ,herkes farkında... Duymasınlar da :))
    Yeşil Peri Gecesi'ne gelince bence güzel bir tanışma kitabı olacaktır. Ama sen öncelikli dikkatini elindeki kitaba ver bebeğim ,malum yorum bekliyorum :)))

    Moriçe; ah ne doğru söyledin. Bazen insan istiyor ki tüm kalbinle okusun sonrasında büyük izler kalmasını beklemesin.
    Bu arada teşekkür ederim güzel sözlerin için.

    Zoitsa; evet çok iyi hatırlıyorum. İyi ki de güvenmişim sana, paslaşalım bundan sonra :)

    YanıtlaSil
  6. Kapak Kızı'nı öneririm.Yeşil Peri Gecesi bunun devamı gibi.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. En az kitap kadar güzel anlatmışsın. İşe güce dalıp kitap okumayı unutmuşum, kıskandım seni, ne güzel şeyler okumuş ben burada durmuşum diye :)

    YanıtlaSil
  8. Pie Kurabiye; yıkıldım şu an. İnsan kitabın bir yerinenot düşer bunu di mi ? Kapak Kızı nın konusuna baktım da tam da bu işte bi iş var dediğim bölüm konu edilmiş. Hemen okuyacağım. Sağol :)

    Evetokız Benim; senin de yaptıklarına ben kıskanarak bakıyorum :) Eşitiz... Voltran oluşturabiliriz. :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe