01 Nisan 2013

1 Nisan Uyarı Yazısı

Aslında yazıma şöyle başlayacaktım ;
   Kaldırabileceğim 1 Nisan şakası...... Ama düşündümde yok yok ben şaka kaldıramam en ufağından da olsa bana göre değil. Yapmayın kardeşim ben yapıyor muyum?
    Bünye meselesi bende yok o kabiliyet ben mesela fotoğraftaki gibi birşeyle karşılaşsam yukardakilerin vay haline .

 En son bana şaka yapan en yakın arkadaşımın telefonlarına 3 gün cevap vermediğimi söylemiş miydim?
 
 Şakadan nefret edenler komitesi başkanı gururla sunar  beni bu hale getirmeyin NOKTA.... Şimdi herkes dağılabilir :)
   


*Yazı eski ,duygular günceldir. Sevgiler ...

3 yorum:

  1. Komiteye katılabiliyoruz di mi?
    Eşek şakasız günler dilerim:))

    YanıtlaSil
  2. Google'ın anasayfadaki ''Bu koku ne? Google Burun ile keşfedin'' şakasına aldandık biz de bugün :))

    YanıtlaSil
  3. ben de bugün birine yaptım aramızda kmler olsa bile mail üzerinden kalbine indiriyodum arkadaşımın :p ama bana yapan olmadı neyse ki :D

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe