02 Nisan 2013

Twidine bandın , bedava mı sandın?

Yıllar sonra kadın kocasıyla nasıl tanıştığını anlatır:
Ay kızzz, bu şimdi beni bi gün feysden dürtdüydü. Ama ben tanımıyom tabi , dedim bu da kim ki bu kadar kibar dürtüyo...
Aradan zaman geçti tabi benim içim kıpır kıpır dünya üzerinde de erkek kalmamış zatii bi baktım twidime bandı , bedava sandı.
Öyle ortaya yazdığım sıradan bi twite sen bi kur yap , bi kur yap... Allahsız o gün aşık olduydum işte ben bu öküze...
Yıllar geçti aradan hala arada twitterdan retweetleşir, feys den dürtüşürüz aşkımız hep taze kalıyooo...


Şimdi arkadaşım;
Hangi alemde yaşıyorsun bilemem ama yukarıdaki gibi dürtüşme ile garip gurup tweetler ile insanlar aşık olup sonsuza kadar mutlu yaşamıyorlar.Ne Beyaz atlı prensler tividine banarakdan ne pamuk prensesler dürte dürte geliyorlar. Hadi bi heves deneyeyim dedin bari evli mi bekar mı bir iki oku öyle dal mevzuya di mi ?

Ve sayın seyirciler; sosyal alem kendi öküzünü doğurdu!

Yazmasaydım çatlardım, oh!
Acaba twitter adresimizi de mi kapalı tutsak artık, bilemedim...

5 yorum:

  1. İsteyen istediğine email atabilir, dürtebilir veya şu an benim yaptığım gibi yorum yazabilir. Bundan rahatsızsan, bilgisayarını yakıp mağarada yaşayabilirsin. Onun dışında şikayet etme hakkın yok. Çünkü bu samimi olmaz.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ilgiyeihtiyacımvarlan;
    İsteyenin istediğini yazabileceği platformlar farklıdır. Mesela bloguma isteyen istediği yorumu bırakabilir. Ama yorum fikir beyan etmelidir,aynı senin yaptığın gibi. Ben de bunu yayınlar saygı duyarım.
    Ama YAVŞAMAK farklı şeydir. Kusura bakma bunu özgürlükle bağdaştıramam.

    YanıtlaSil
  3. arkadaş dengeyi pek sağlayamamış sanki :)) ama ablası o da insan :p

    YanıtlaSil
  4. Niye ya? Şık bir yavşama şık bir reddetmeyi de hakeder.

    YanıtlaSil
  5. Ben sana katılıyorum herke saygı çerçeveleri içinde yorum yazmalı ya da bir şeyler söylemeli, çocuk gibi sanal ortamdan ego tatminleri çok saçma bir şey oluyor, koca koca adamlar buna baya bir başvuruyorlar, ne yazık onlara..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe