17 Nisan 2013

Don't WORRY Be HAPPY

He canım he şarkı sözü bu, biliyorsun.

Evet evet o makarna saçlı adam söyleyiveriyodu.

Makarna değil o Rasta bi kere tamam mı ?

Neyse zaten konumuz bu değil.

Anlatacağım hikaye dostluk üzerine , hayaller ve geride kalmayanlar üzerine. Bu geride kalmayanlar sözüne dikkat bir sonraki postta işinize yarayacak.

Bu yazı taslaklarda günlerce süründü.
Bunu birileri farketmiş olacak ki yazıyı yayına hazırlamam için süper bir teşvik primi aldım.

Benim çok arkadaşım yok! Arkadaşlıkları yürütebilecek kabiliyetim de yok. (İnsanın kendini bilmesi de güzel ama di mi?)

Özlem; Hayatımın en güzel zamanlarından bana kalan gerçek dostumdur.
Şimdilerde bir iş kurdu. İlk başta kendi kendini ciddiye almasa da itiraf ediyorum ben aldım. Çünkü o hep iyidir, tuttuğunu kopartır. Bir şeyi yapacağım derse yapar!

Son numarası bu;


Nasıl güzel şeyler yapıyorlar bilemezsiniz. Ya da buraya tıklarsanız bilebilirsiniz :)

Şahsen Edebiyat Serisi Şallar ın koleksiyonunu yapmayı planlıyorum. Devamını da bekliyorum.

Şimdi şu resimlere bir bakın ama , sabah ofise geldiniz masada bir paket için de bu şal. Sizin de suratınızda aptal bir gülümseme olmaz mıydı ?

Benim hala var:D



Fransızcanız var ise sıkılınca okuyabilirsiniz de :))




Siz yine de benim gibi şallara takılı kalmayın. Siteye girin daha neler var neler... Ürün açıklamalarını okurken Özlem'in o muhteşem yazım diline bayılacaksınız ,hatta benim gibi içten içe kıskanabilirsiniz :) Hadi bir TIK

Evet mutluluktan biraz mıncıklayıp kırıştırmış olabilirim , off buna mı takıldınız şimdi ?



1 yorum:

  1. şallara karşı zaten zaafım var,bu şalı gördükten sonra emin ol ki arttı o zaaf..
    derhal siteye girip bakıyorum,çok merak ettim :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe