17 Nisan 2013

Merhamet'i Bekliyorum Gözlerim Kapalı




Şöyle açıklayayım ;

Özgü Namal'ı sevmem. Hatta itici ve sevimsiz bulurum. Ama bu dizi de onu bile sevdim. Sanırım bunda " KAHPERENGİ " nin satışa çıktığı sabah D&R daki çocuğun yakasına yapışıp ilk kitap benim olacak uleynn yakarışlarımın ve kitabı satışa çıktığı günün ertesinde bitirmiş olmamın da biraz katkısı var. Narin'i o zaman sevmiştim.

Ben de biraz Narin'dim. Hepimiz Narin'dik!

Tek solukta okuduğum canım kitabımın dizi olacağını duyunca çok kızdım Hande Altaylı'ya. Onun da çok umurunda ya neyse :)

Büyük önyargı ile başladığım ilk bölümden 1 şişe şarabı devirmiş ,dağılarak çıktım. Her bölüm aynı oranda dağılarak devam ediyorum.

Çarşamba akşamları evde sıkı yönetim var. "Ölüyorum" "Ambulans" "İmdat" haricinde ağızdan çıkabilecek tüm sesler YASAK! Tv nin önünden geçmek YASAK! Dizi başlama saatinden yarım saat önce yemek yedin yedin Yemedin yemek yemek de Yasak!

Şimdi Çarşamba sabahından uyarılar başlıyor. Yalnız bırakılmamaya çabalanıyorum. Ev halkına daha makul ve anlayışlı davranmam konusunda uyarılıyorum. Çok içmemem konusunda uyarılıyorum(Kime göre çok).

Yakında Çarşamba akşamları Digitürk'ü kapattırma yoluna gidilir diye korkuyorum. Hatta kökten elektrik de kesilebilir belki diye alternatifler planlıyorum. Neyse ki komşular var. Olmadı Bakkal var, o da mı olmadı Kanal D ye gider güvenlik de izlerim. Çok Sorun değil yani...

Şimdi ben bunları neden yazdım ? Çünkü bir dönem Suskunlar vardı sahip çıkamadığımız. Küt diye bitip giden. Şimdi sevdiklerimizi yazalım ki siber alemde yazılı kalsın.


Derseniz ki "Damla ne var da dağılıyorsun sen bu dizide bu kadar ? "

Geçmiş var ...
Değiştiremediğimiz ,canımızı yakan ama onsuz da olmayan koca bir geçmiş var ...

Yorum yapan olursa söz Perşembe cevap yazacağım :)







13 yorum:

  1. yalnız değilsin :)))

    Kopuyorum resmen desem yalan olmaz hani...

    YanıtlaSil
  2. Etkilendiğim bir kitaptı,onun için diziye arada sırada gözatıyorum.Özgü Namal'ı başarılı buluyorum,diğer karakterler de iyi oturmuş gibi,izleyelim bakalım Narin'in hüzünlü yolculuğunu :(

    YanıtlaSil
  3. Yazarken ben yazsam şu postu aynısını yazardım heralde diye düşündüm.
    Çarşambaları heyecanlanıyorum resmen, dizinin fragmanını bile izliyorum bikaç kere sindiriyorum resmen.. Kitabını okuyupta dizisini/filmini beğendiğim nadir yapıtlardan bu merhamet, bence de izleyelim izletelim :)

    YanıtlaSil
  4. merhamet'e başta burun kıvırmıştım kabul ediyorum.kuzey güney'in önüne koymuşlardı,bu nerden çıktı demiştim.ha kuzey güney için de ölüp bitmiyorum ama izlediğim bir dizidir kendileri işte.velhasıl sonradan merhamet bir sardı beni pir sardı,yani seni çok iyi anlıyorum :)
    ve evet,özgü namal'ı ben de itici bulurdum ama bu rolde çok sevdim.narin'i oynamıyor da yaşıyor sanki kadın.kesinlikle çok başarılı bir oyunculuk kotarıyor.
    akşamı ben de merakla beklemekteyim.izleyemediğim zamanlar da mecburen internetten izliyorum.
    suskunlar...ah suskanlar içimde hala yaradır.nasıl güzel bir diziydi değil mi?ilk sezonunu tüylerim diken diken,büyük bir heyecanla,sulu gözlerle izlemiştim.ikinci sezon da nolduysa bir kopuş yaşandı,sonra kanal da sahip çıkmadı.gül gibi dizimi bitirdiler,içim yandı.
    bugün için iyi seyirler,artık yarına cevap verirsin :)

    YanıtlaSil
  5. çok haklısın..biz merhamet,intikam ve yalan dünya dışında bir dizi seyretmiyoruz.Merhamet te hem insanı dağıtan hem de izleme isteği uyandıran bir dizi.ailecek seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. ben çok severim ki özgü namal'ı; yeditepe istanbul zamanından. o zaman küçücük bi veletken kızım olsun adını duru koyucam diye hayal kurmuşluğum bile vardır. leyla ile mecnun dışında tv açmayan biri olarak haberim yoktu bu diziden, bi bakayım sen bu kadar sevdiysen iyidir elbet (:

    YanıtlaSil
  7. Oytunla Hayat ; ah ne kadar sevindim. Ciddi psikolojimin bozulduğunu düşünmeye başlamıştım :) Sermet miydi sence bara gelen ??

    Neşeli ve İncili Günler ; İzle tabi ,tüm oyuncular çok çok başarılı bence. Hele Narin'in küçüklüğü...

    Paris İn Me ; sadece kitap ın sonu çok atraksiyonluydu. Onu dizi de nasıl yapacaklar meraktayım :) Yalnız değilmişim demek Merhamet konusunda çok sevinçliyim şu an :)

    Eylül Harikalar Diyarında ; Suskunlar içimizde bir yara... Ah ben Sarı'yı çok özlüyorum hala...
    İki dizinin arka arkaya olmasından gram şikayetçi değilim ,kesintisiz izleyebiliyoruz Merhamet'i :)
    Böyle de bencil olabiliyorum ya o ayrı :))))

    Sihirli Oklava ; Bizim evde de sadece Merhamet izleniyor. Ama hakkını da veriyoruz yani 80 lerde Yalan Rüzgarı nasıl izleniyorsa bizde de Merhamet öyle pür dikkat ,nefessiz :)

    semmma ; Özgü Namal 'ı seviyorsan kesin izle bence çünkü Özgü oyunculuğunun doruğunda gerçekten.
    İzleyince de yaz bakalım merak ettim beğenecek misin? :)

    YanıtlaSil
  8. sermet, sermet :)))
    başka kim olabilir ki? Küçük Narinle mutluluk dansı nasılsı ama ;) Favori sahnem oldu dünkü bölümde...
    Bir hafta geçmek bilmez şimdi :)

    YanıtlaSil
  9. komedi dizileri dışında dizi seyretmiyorum( onları bile denk gelirsem seyrediyorum), merhametin ilk bölümünü seyrettim yok bunu kaldıramam ben dedim. işin komiği bizim ufaklık babannesinde kaldığı günerde seyretmiş, ne zaman görse" nayin, nayini izlicem ben, seviyom ben nayini" diyo( yaş 3)

    YanıtlaSil
  10. Demek annemin çarşamba akşamları bizi kabul etmemesinin nedeni bu dizi: )
    Annem hastası, teyzem hastası, birbirlerine telefonda bile anlatıyorlar: )

    Bizim tv ile hiç işimiz olmaz, merak etmedim değil aslında bu yazdıklarından sonra: )

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Blogunuzda gezindim :)
    "Ordan burdan şurdan ortak bir noktamız var herkes ile. Yazdıkça rahatlayan ,sosyalleştikçe mutlu olan bir bünye sahibiyim işte ;)" ben bu yoruma bayıldım :))))

    YanıtlaSil
  12. yemin ederim oturup izleyeceğim, dizi yönetimi acilen seni pr kadrosuna almalı, böyle reklam mı olur : )

    YanıtlaSil
  13. demin ilk bölümü izledim, bi güzel zırlamaktayım an itibariyle. nedir senin derdin adam, nedir recebim recebim demenin sebebi gudubet kadın diye sayıkladım. o bişey değil de, küçük kızın aklı noksan mı azcık? gideyim de öbür bölümleri izliyim, üzülmesin özgücüm.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe