05 Temmuz 2013

DİRENEN BLOG

Herşey Yaşar sevdam ile başladı

Nasıl Direndim

Can Sünnet oldu

Parti hazırlıkları 3 ay parti 3 saat sürdü

Cehennem’i okudum bitti

İlahı Komedya korktuğum gibi çıkmadı

Annemin Temizlikç ile imtihanı

Barselona seyahatimize son 10

Facebook sen ne sevimsiz bir şeysin

Otobüslere durak anons sitemi gelmiş

bunların hepsi yazılacak yazıların başlıkları. Ama ben yazmayacağım… O kadar dalga geçtik Hürrem ile ama tükenmişlik sendromu gerçekmiş…

Bir de bir annenin dramını anlatacağım size ama ne zaman bilemem…

Yazmaya başlasam belki devamı gelir ama hiç bir şey olmamış gibi normal hayata dönmek bana çok sahte geliyor…

Bir süre daha sessizim ben…

Sanırım tatilim geldi…

Tatil fotoğraflarının  herkes tatile çıkana kadar yayınlanması yasaklansın bence!

Bugün Cuma akşama sinemaya mı gitsek ki ?

Biraz daha saçmalarsam sanırım br daha bloguma tık alamam… SUSTUM. :)

Şöyle bi yatasım var … Hatta ülke olarak bi yatsak ,gevşesek bi ne güzel olacak…

yorgun

4 yorum:

  1. Bu saçmalamanıza bayıldım..ne güzel anlatmışsınız, sadece başlıklarbile yetti durumu anlatmaya..Can küçük erker olmuş ne güzel, hayırlı olsun :)
    bu arada tatil fotosu yasağına bende katılıyorum, vallahi kimseyi ziyarete gitmeyeceğim neredeyse :)sevgiler sizee...

    YanıtlaSil
  2. şöyle bir yazılarınız okudum çok hoşuma gitti hatta bayıldım ne kadar doğal ne kadar sıcak sizi takibe aldım haberiniz olsun :) aaa direngezi yazıları ve yaşananlarda 10 numara ............

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe