30 Temmuz 2013

Koleksiyoner

Bugün size klasik bir koleksiyondan bahsederek yüzünüzde hafif tebessüm , hafızanızda “ah ah ben de yapardım” tınısı yaratmak gibi bir amacım yok bilesiniz.

Bahsedeceğim koleksiyon çok farklı, çok çarpıcı ve ışıltı verici ve hatta beyazlatıcı bununla kalmayıp bol miktarda ferahlatıcı…

Merak ettiniz di mi ? Bekleyin değecek…

Ben her normal 90 lar çocuğu gibi poşet-peçete-pul koleksiyonu yaptım, Özgünüm sandım , büyüdüm evlendim vs. zaman hızla akıp geçti .

İnsan evlendiği kişiyi yüzyıl geçse tam olarak tanıyamıyor derler ya cidden doğru .Evet evet bahsettiğim kolleksiyoner eşimin ta kendisi.

İlk başlarda herşey normaldi. Sonra iş dolayısı ile az biraz yurt dışı seyahatleri yapmaya başladı. En uzun uçuşu olan İST-DUBLİN :) uçuşunu geçtiğimiz ay gerçekleştirdi. Havada fazla kalmanın yan etkisi olarak düşündüğüm koleksiyon merakı tam da bu uçuş sonrası patlak verdi.

4 günlük yurtdışı seyahati sonrasında yurda dönen ünlü kolleksiyoner M.Ş. heyacan ile onu bekleyen ve oturup melül melül “acaba paketlerde bizim için neler var “ diyerek meraktan kıvranan eşi D.Ş ve oğlu C.Ş nin eline 1 er tüp diş macununu tutuşturdu.

Evet yanlış okumadınız DİŞ MACUNU …  Aptal suratlarımız her şeyi anlatmış olacak ki açıklama yapma gereği duydu ki bence keşke hiç duymasaydı. “ 1,5 € muş bunlar burda 10-12 tl ye alıyoruz!”

O an tanrıya diş macunu kolileri ile dönmediği için şükretmekten başka bir şansımız olmadığınının farkındaydım. Ve ne yalan söyleyeyim şükretmedim değil.

Bu diş macunlarının geyiği çoook yapıldı ve yapılacak. Daha bu başlangıç , derkennn …..

Barselona seyahatimizin zamanı geldi. Yedik ,içemedik  ,eğlenemedik ve döndük İğrenç sevimsiz(bu başka bir yazı konusu) Barselona dan dönüp valizleri boşaltırken bir de ne göreyim hani korku filmlerindeki attın sandığın eşyayı yanı başında bulursun ya heh işte tam öyle , işte tam valizin dibinde , bana şirin şirin göz kırpıyor. Ne mi ?

Tabi ki 2 kutu İspanyol Diş Macunu :) 

Velhasıl ben beyimi böyle kabullendim :P  Elalem magnet kapıp gelirken bizimki diş macunu topluyor. Hayır zaten magneti takacaksın  dolaba bi faydası yok yıllarca duracak öyle ,diş macunları en azından işe yarıyor di mi ama :)) (imza: Pollydamla)

Sonuç olarak diş macunlarını kullanmıyoruz ,saklıyoruz. İleri de büyük bir banyomuz olur ise bir köşesinde sergilemek gibi hayallerim var.Ya da torunlarımıza bırakırız ,henüz tam kararımızı vermiş değiliz.

Ama ilk önce M.Ş nin çocukluğuna inip diş macununa olan zaafını araştırmam lazım.

 

Zira kendisini şöyle bir durumda bulmaktan korkar oldum ;

diş fırçalamak

Kim size biz normaliz dedi ki ;)

Sizin var mı böyle tuhaf koleksiyon eşyalarınız,hadi itiraf edin :)

Not: Fotoğraf Pinterest den alıntıdır.

4 yorum:

  1. Öldüm gülmekten yaa.. Adam haklı ama orda ucuzunu bulmuş almış. (Ben de İngiltere'den herşeyin 1 pounda satıldığı dükkanlardan bolcana Vicks almıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Heheeee:) Sayayım mı:))20 yıllık peçete, eski anahtarlar, parfüm şişeleri (100 kilo falan), beyaz ve şekilli porselen çaydanlıklar, envai çeşit kalem, para,off başka ne vardı yaaa:))

    YanıtlaSil
  3. ama sen kocanın amacına hiç uymuyorsun kullanmamak ne demek. o tasarruf etmek için almış sen sergiliycem diyosun :))
    pollydamlaya da katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  4. neslice tarifler ; Ah yaa demek kadın erkek fark etmiyor :) Mahalledeki 1milyoncu dan içeri adımımızı atmayız Dublin de 1,5 Eurocudan dişmacunu :)
    Ama Vicks mantıklıymış bak :p

    bahar006 ;tamam,gözüm korktu vallahi :)

    Syhn ;bu yönden düşünmemiştim :)O zaman ben törenle kullanıma açayım bunları :) O değilde diş fırçalarkenki ciddiyetimi kaybettim yemin ederim :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe