12 Temmuz 2013

Sadece Meraktan

Dün Ali İsmail Korkmaz’ın cenaze görüntülerini ağlayarak izlerken bir an gözüm tabutun üzerindeki Mezuniyet cübbesine takıldı…

(not: Ali İsmail Korkmaz kim olaki diyorsan şu an sayfanın sağındakii çarpıya bas ve bir daha bu bloga dönme arkadaşım!)

Haberde söyle dedi : Ali İsmail Korkmazın giyemediği mezuniyet elbisesi tabutunun üzerine konuldu!

Bu görüntü aklıma otobüse molotof kokteylleri atılarak yakılan ve hayatını kaybeden Serap Eser in cenaze görüntülerini getirdi. Onun da tabutunun üzerine  “GİYEMEDİĞİ GELİN DUVAĞI” nı koymuşlardı.

Şimdi benim aklım şuna takıldı ? Allah korusun cenaze sahibi olsak şahsen benim aklıma duvağı da bu tabutun üzerine koyayım demek gelmez. Zaten ay bu evden biri ölürse en değerli eşyasını ya da kullanamadığı şeyleri ayıralım da kötü bir şey olursa tabutuna koyarız diyen manyaklar yoktur herhalde.

İşte merakım burada devreye giriyor? O kadar acının ,gözyaşının ortasında kimin aklına gelip bulup buluşturup o eşyaları oraya koyuyorlar. Yoksa cahilliğimi bağışlayın cenaze hizmetlerine dahil bir konu mudur? Bilmiyorum bana çok soğuk ve tuhaf geliyor bu hareket.

Şurda son çalışma günüm 2 haftalık tatilim beni bekler yazdığım post a bak di mi ? Ama merak işte…

 

 

5 yorum:

  1. kapının önüne ayakkabısını koymak ta öyle..bence hep çevredekiler ayarlıyor bu işleri...sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ailenin ayarlamasına imkan yok... Çevresindekiler mutlaka ayarlıyordur diye düşünüyorum... Bak şimdi bana da takıldı... İstermiydi acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Canım onu senin düşünmene fırsat bırakmıyorlar emin ol, kadınsa tülbent, genç kızsa duvar örtülüyor. Ben de anneme sormuştum, ortada evlilik durumu yoksa hemen duvağı nerden buluyorlar falan demiştim, sağdan soldan getiren olur demişti. Cüppe olayı yeni yalnız, daha önce görmedim.

    YanıtlaSil
  4. insanın yakını ölünce aklına bıle gelmiyor.Babam öldüğünde akrabalarımız koymuştu ayakkabasını kapı önüne:((((( akrabalar ayarlıyor anlayacağın.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe