12 Ağustos 2014

Mutluluk

Bağzı insanlar beni çok sevsinler diye totomu yırtmakla geçirdiğim zamanları ömrümden çıkartsam,  hala  emekliyor olurdum!

Ama olmayınca olmuyor. Sevmeyeceklerse sevmiyorlar bir de çekinmeden -miş gibi yapıyorlar. Seviyor-muş gibi , değer veriyor-muş gibi , kıymet biliyor -muş gibi.
Bu durumda bazı insanlar çok gibi gibi . Bu şarkı onlara gelsin ama konumuz onlar değil.

Konumuz sizi sevgisiyle ters köşeye yatıran insanlar. Keşke Gerçek Olsa dediklerimiz. ( Reklam mı yaptı o ? ) Bir lafınızı unutmayan , sevgisini sakınmayan , seninle geçirdiği vaktin ne kadar keyifli olduğundan bahsetmekten utanmayan , belki hayatınızda bir kez belki "hiçkez" -kelime ürettim ne var,tdk daha beterlerini yapıyor-  yüz yüze görüştüğünüz , mutlu olduğunda içinizin ısındığı  , bir derdi olduğunda burnunuzun sızladığı insanlar.

Var öyle insanlar.
Var da biz geç buluyoruz.
Misal ;
Bak şimdi bir tanesi var ki , ne yapmış biliyor musun? Otur anlatayım.

Canım ŞUŞU'mun  yaptığı çekilişteki çantaları ne kadar sevdiğimi gördüğünden , bakmış ki çekiliş bana çıkmadı dayanamamış kapmış bana bir çanta,  bununla yetinmemiş koca koliyi  hediyelerle doldurup yollamış.

Ya bi de demiş ki notunda ;
Çekilişi kazanamamış olabilirsin ama bu Şuşu çantan olmayacağı anlamına gelmez
Ben şimdi  ne yapayım , ağlasam fayda değil sussam hiç olmaz.
Hangi kelimeler "ben bu insanı haketmek için ne yaptım Allahım?" a denk gelir nasıl bileceğim?

Güzel kalpli insan , belki yüzlerce insan var hayatında o bana kalkmış neler yapmış.

Bence  bana ne hissettirdiklerini kelimelere dökmeyi başarabilseydim Fıstıklı Tombim çok mutlu olurdu.
Ama şu an mutluluktan ağlıyorum , hayatım bulanık!

Aslında bu kargo elime geçmeden hediyeden haberim oldu. Çünkü çekilişi kazanamayınca kendime aynı çantadan bir tane sipariş vermiş , elime ulaştığında da İnstagramda mutluluk fotoğrafları paylaşmıştım.
Zahide'nin yüreğine indireceğimi bilemezdim tabi.

Ya ben o çantaların birini boynuma birini omzuma asıp plaja gitmez miyim şimdi?

Çok garip şeysin mutluluk ...
Siz summer'ı seve durun ben de durumlar  I kalp Zahide ;)







 

25 yorum:

  1. Ayyy cok ince dusunceliymis zahide bayildimmmmmm :) cok sanslisin canim gule gule mutlulukla kullan guzelliklerini :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayattan Payetler ; sorma , kalbi güzel kendi güzel biriciktir o :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ne güzel bir jest, ne düşünceli bir davranış:-) Güle güle kullan canım:-)

    YanıtlaSil
  3. ufak jestler insanı ne kadar mutlu ediyor demi? :)
    hele ufak olduğu için önemsenmeyen, herkesin düşünmediği bu jestleri yapan insanların yeri bambaşka<3
    güle güle kullan damlacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alis; düşünmüş olması bile benim havalara uçmama yetecekken gerisini sen hayal et :)
      Önemsenmek çok kıymetli be alis , çok sağol :)

      Sil
  4. senin güzel enerjin, yine enerjisi güzel insanları çekiyor galiba :))
    Vallahi şahane :)))
    İyi günlerde, mutlu günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ; Şebnem sen güzel ben güzel Zahide güzel ... Bu blog sayesinde nasıl şanslıyım ki ben sizleri tanıdım .
      Öpüyorum güzel kadın :)

      Sil
  5. Bir önceki postuna yorum göndermiştim göremedim bu arada gibi gibinin kime gittiğini çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem ; ufak bir aksaklık oldu yayınlayamadım bi süre gelen yorumları, ondan göremedin canım :)
      Gibi yapan herkese gelsin be canım ...

      Sil
  6. geç bulma kısmına katılıyorum;) böylesine sıcak, samimi ve candan dostlukların artmasını temenni edelim o halde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik kızıl ; geç bulunca kıymetl oluyor galiba , elimizdeki zaten var olanlar değersiz mi geliyor ne ? Hep sıcak dostlar bulsun hepimizi inşallah :)

      Sil
  7. Oww bizim Fıstık yine harika bir iş çıkarmış! Güzel günlerde kullan canım. :* Fıstık'ı da seni de öperim. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr; bizim fıstık beni 12'den vurdu ve mutluluktan yere serdi Elif'im :)

      Sil
  8. Bayildim size,bu yaziya❤️ gule gule kullan,x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çileksuyu Sibel ; ben de bu yoruma bayıldım :) , çok teşekkür ederim.

      Sil
  9. Ağlama sen , hep gül sana gülmek yakışıyor.
    Şuşu zaten bir tane , sen desen sevgii pıtırcığım! Seviyorum ulen diye bağırasım var :D

    YanıtlaSil
  10. süper ya! hepkez böyle insanlar çıksın karşına :P

    YanıtlaSil
  11. Vay be! çok hoşlar. ben bile mest oldum hediyelere.
    Allah bozmasın.İşte bloglarımızın en sevdiğim yanı bu :)

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan :) bu tip insanlar öyle azaldı ki artık herkes imrenir oldu karşılaşanlara ... dönemin haline bakar mısın ?

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir hediye! fotoğraflarına bakmak bile mutluluk veriyor insana ;))

    YanıtlaSil
  14. Zahide birtanedir. Her zaman görüsmesekte yeri cok farklidir bende. Fistikli Tombim benim :)

    YanıtlaSil
  15. yüreği güzel insan güzel şeyleri çeker hayatına
    demek sen de öyleymişsin :) sevindim adına
    güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe