15 Ağustos 2014

#DamlaninPlaklari 45

Senden de esinlendim dedi eline koca kağıt tomarını tutuşturmadan önce. Okuyup yorumlarını söylersen çok sevinirim.

Hiç cevap vermeden aldı kağıt tomarını kadın. Basılmamış bir hikayeyi ellerinde tutuyordu, kendini tuhaf hissetti. Hem arkadaşı senden esinlendim derken ne demek istemişti? İyice meraklandı.
Sokak aralarından birinde bulduğu kafelerden en sakin olanını tercih etti. İlk iş kendine bir filtre kahve söyledi.
Hikayeyi bitirdiğinde öylece baktı kağıtlara. Kendi hikayesinin esinlenilmiş kısımlarını değil de aslında arkadaşının bile bilmediği o tuhaf benzerliği düşündü. Kendi beceriksizliğini hatırlayarak adamın cesaretine hayran kaldı. Kendinden şüphe etti , acaba anlatmış olabilir miydi daha önce , hatırlayamadı.

Hikayenin bir yerinde  " Her insan  kendi laneti ile doğar " diyordu.
Hatırlamak da  insanın laneti .
Mucizeyse  bunun adı , gerçekleşti o mucize .
Laneti yıllar önce yenmişti kadın.
Hatırlayacak öyle çok kötü hatırası vardı ki , dikenli yollarda yürümekten yorulmuş , unutmak için yalvarmamış resmen haykırmıştı.
Af etmekti  hatırlamak lanetinin panzehiri
Ve bir sabah, ilk önce kendini affetti sonra onu üzen herkesi.
İşte o an anıların silikleşmeye başladığını  fark etti ki , artık onlara hükmedebildiği için şükretti.

Arkadaşı çok mükemmel bir yazardı, bam teli denilen yere basmayı çok iyi biliyordu.
Bir cümlesi ile unuttuklarını hatırlattı kadına.
Meğer özlemiş kadın , onu anladı.

Otursak böyle karşılıklı , kim bilir  belki günlerce, anlatsam ben ona bu tuhaf  dudak uçuklatan benzerliği diye düşündü.
Belki bir gün dedi , belki ...

Nedense aklında bu şarkı , dengesizlik doğuştan.


Seyyal Taner - Kalbimi Affettim from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.


5 yorum:

  1. Ne güzel arkadaşmış, her hayata bir tane lazım. Ve senin dönüşün muhteşem oldu canım. :*❤

    YanıtlaSil
  2. bazen öyle bir şey yazıyorsun ki kelimeler boğazında kalıyor insanın, çıkmıyor.... Çıkamıyor...
    Yine çıkmadı be....

    YanıtlaSil
  3. Durup dururken tribe girdim,
    Merci hanımefendi..

    YanıtlaSil
  4. Affetmeli insan kendi için, herkes için... Yaşanmıyor yoksa affetmeden... Acılar büyüdükçe büyüyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. o arkadaştan ben de istiyorum...

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe