01 Ağustos 2014

#DamlaninPlaklari 44


Linda Linda from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Bu hafta DamlaninPlaklari'ni "Damla Tatilde" olarak kısa kesecektim lakin hayat ne zaman planladığımız gibi ilerledi ki...
Söyleyeceklerim çok , ama kısa kesmek niyetim, kimseyi kırmak, yermek değil emelim ...  Şairlik kanımda var ;)

Diyeceğim o ki;
Siz siz olun size değer vermeyen insanları hayatınızda tutmayın.

"Hayat çok kısa.
Değmez bir kıza" diyor bir şarkı ya, çok doğru...
Kimseye değmez , bana bile değmez!

Hayat ne yaman çelişki...
Sanırım zaten kendim için yazıyorum bu yazıyı, yanında olduğumda mutlu olduğunu hissedeceğim insanlarla yaşamayı unutmayayım diye.

Yıllar yıllar sonra baktığım resimlerden üzüntü duymayayım diye...

Mesela o  20 sene önceki yılbaşı gecesi karşılıklı göbek attığım arkadaşım belki bir gün sadece
" seni merak ettim , iyisin di mi? " deyip telefonu kapatmayı başarabilsin diye!
Uzak yollardan geldiğimde -bir kere olsun- kollarını açıp beklesin diye!


Öyle dostlar bulun kendinize,
Size sevildiğinizi hissettirsinler...

Dünya o zaman çok daha Linda Linda ;)

Her ilişkinin bir Son Kullanma Tarihi vardır hayatta , son bir kaç kelime ister vedaya.
Bazen bir sayfaya bazen iki damla gözyaşına...

Neyse ben şimdi denize giriyorum, yüzerim geçer ...

Ancak bu kadar tezat şarkı yayınlayabilirdim bu arada, tatildeyim idare ediverin ;)

21 yorum:

  1. iyi tatiller diyeyim gerisini boş ver, "özen" dediğimiz şey var ya hani bizim gösterip,diğer insanlardan göremediğimiz nasıl kıymetli, nasıl değerli...

    YanıtlaSil
  2. Hiç suçum olmadığına inandığım halde yıllarca benimle goruşmemiş bir arkadaşımı o kadar çok özlemiştim ki, arayıp 'sadece nasıl olduğunu merak etmiştim' dediğimde 'siz kimsiniz sizi tanımıyorum' cevabını almıştım. Evet, yıllar geçse de sizi merak edecek dostlarınız arkadaşlarınız olmalı. Ama onların da doğru seçimler olması önemli be canım. ;)
    Tatilin tadını çıkar. :* ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr ; sen anlıyorsun beni zaten , bak yine çok iyi anlamışsın :)

      Sil
  3. verdiğin değerin karşılığını görememek çok üzücü ... bilirim .. çaresi , çaresi yok .. akışına bırakacaksın üzülecek , yüzeceksin geçecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız ; yüzdüm yüzdüm geçecek , biraz daha yüzmem lazım , zaman lazım. Sağolasın :)

      Sil
  4. Şarkının sözleri on numaraymış :D İyi eğlenceler efendim.

    YanıtlaSil
  5. Tatilden soğudum ya biraz neşeli bişeler yok mu?

    YanıtlaSil
  6. ah ah :( Bende son yillarda verdigim degerin karsiligini göremedim insanlari tek tek sakin bir sekilde cikariyorum hayatimdan. En dogrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara Boncuk ; ay bu isim de güzel olmuş sana kuzum. En iyisini yapıyorsun , hayatında kaldıkça insana yük onlar.

      Sil
  7. Her zaman yorum bırakamasam da sık sık girip bakıyorum sayfana bazen kahkahalarla bazen gülümseyerek bazen düşünerek severek okuyorum yazılarını bu seferkide kulağa küpe olması gereken yazılardan olmuş en azından benim için öyle herkesi kendim gibi bilme huyum vardırda sonrada hayal kırıklıklarım neyse canım kafana çok takma güzel bir tatil yap şöyle gönlünce tadını çıkar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem ; güzel yorumun için teşekkür ederim canım , kulağa küpe olsun ki gölüne yara olmasın!

      Sil
  8. keşke damlacım keşke.
    ama işte her zaman değeri hak edene vermiyoruz, arada hatalarımız oluyor..

    iyi tatilleeerr..
    diyeceğim sen de tatil bitti diyeceksin ama biliyorum ki bitmedi gene gideceksin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn ; bu yorumunu defalarca okudum , neden mi?
      Çünkü bana "iyi tatilleeerr..
      diyeceğim sen de tatil bitti diyeceksin ama biliyorum ki bitmedi gene gideceksin ;)" yazmış olman yukarıda sitem ettiğim değersizliğe o kadar güzel bir tezat ki. İnsan bu ilgiyi en yakınlarından beklerken aslında kalbine en yakın olanlardan görüyor.
      Seviyorum canım seni.

      Sil
  9. Yazı çok keyifli, şarkı çok keyifli. Kahvemi yudumlayıp devam ediyorum keyfime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde tapan , çok teşekkür ederim güzel yorumunuza :)

      Sil
  10. Çok doğru dedin sn şimdi..Ama herşey güzel gider genelde, sonra kötü birşey olur ve yollar ayrılır..Ve maalesef kötü olan tek birşey iyi olan çok şeyin önüne geçer, resimleri görünce sadece kötü olanı hatırlamak ta bu düzenin hinliği olur herhalde :) hadi sen yüz, güneşte çok kalma :) her ne kadar güneş güzel doğsa da, yakar ummadığın anda ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böğürtlen lim ; doğru dedim de demez olaydım keşke. Hep mi aynı şey olur dediğin gibi canını versen bir gün "of" desen neden of dedin oluyor. Ben yapıyor muyum aynı şeyi diye çok soruyorum kendime ama yok yahu ben yapmıyorum. İsteseler onlar da yapmayabilirler.

      Sil
  11. Şarkı çok güzel ama :)
    Ben köü bişey olduğunda genel olarak fotoğraf yada hatırlatan ne varsa yok ederim reset atmak iyidir :)
    Kimseye çok değer vermemek lazım o zaman üzülmüyo insan :)

    Musmutlusundan da tatiller ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe