25 Temmuz 2014

#DamlaninPlaklari 43


Rana Alagöz - Sevgili'ye from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Şimdi ben bu gece tatile çıkıyorum ya hani
Bu sebepten ciddi cümleler kuramayacağım, kusura bakmayın.

Zaten Rana Alagöz dinlerken üzerimde hep bir şeker kız modu , hep bir Pollyanna , hep bir hayat ne şeker tripleri ...

E zaten bayram da Şeker Bayramı.
Nereden bağladım gördünüz mü bayrama konuyu
İşte böyle fütursuz , böyle ciddiyetsiz bir günümdeyim :)

Çok mutlu olun e mi ?
Güzel bayram anıları biriktirin , döndüğümüzde birbirimize anlatırız.

İyi Bayramlar şimdiden

Şarkı da buradaki sümüklü arkadaşa gelsin ,dinlerken aklıma geldi .
Çok küçükken tanıştık senle okulda lalallaaalaaa :P 

Bak duyuyorum buradan" Bu blog bugün çok cıvıdı ya :) "dediğinizi. Ayıp!

6 yorum:

  1. Günahımızı alma demedik ki ;)
    Mutlu tatiller vee iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  2. canımmmm mutlu git mutlu gel...
    Abuk subuk tatil fotoları koyma vallahi uçan tekme atarım :P (burdan tatile gitmediğim belli oluyor dimi)
    Bu arada sen hiç uçan fil gördün mü? Hani görmek isteme bence :)))))))
    Ay bak benide cıvıttın, aslında ne kadar ciddi bir kadınımdır :P
    Bunun dışında musmutlu bir tatil ve şeker gibi bir bayram seninle olsun kuşum ;)

    YanıtlaSil
  3. dediysek de kıskançlığımızdan dedik hani gerçekten cıvıdığından değil. tatilmiş hıh!
    :))
    iyi tatiller, güzel anılarla gel ;)

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller efendim. Ben bu sefer çok geç dinledim :( Yine çok güzel şarkı paylaşmışsın. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar Damla, iyi bayramlar. :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe