23 Temmuz 2014

Velev ki benim

Facebook'tan mesaj atmış. Demiş ki ;
Merhaba , Ana sınıfını x'de okumuş olabilir misin ?

Hım? Ana sınıfı? İyi ihtimalle 20 yıl öncesi?
Yani hani Ortaokul değil , ilkokul hiç değeell. Anasınıfı!

Velev ki x'de okudum. Velev ki biz seninle ana sınıfından arkadaşız. Eeee sonra ?
Birlikte iki kedi merdiveni yaptık , boyalarımızı paylaştık , aynı bebekle oynadık,  burnumuzdaki sümükleri aynı mendille sildik diye mi bütün bunlar? -Şaka len benim mendilim hep ayrıydı o zamanlar da :)-

Ben elimdeki arkadaşlarıma yetişmekte zorlanırken ,
İnsanlardaki bu arkadaş canlısı durumlar beni insanlığımdan soğutuyor.
Cevap versem mesela o mesaja , "ay evet ben o'yum. Ama seni hatırlayamadım" desem
Nasıl bir yol izleyeceksin acaba ?
Facebook 'ta arkadaşım olsan ne olur olmasan ne olur? Hayatında ne değişecek o arkadaşlık teklifini ben kabul ettikten sonra?

Ayrıca neden Facebook'ta arkadaşım olmayan insanlar bana mesaj atabiliyorlar ?

Velhasıl insanları anlamak mümkün değil azizim!


Dipnot: mesajı yazan buralardan biriyse çok pis utanırım , o ayrı. O da benim eşekliğim artık  :)

40 yorum:

  1. Şu an düşündüm de anasınıfı öğretmenimi bile hatırlayamadım.Bu derin hafıza için o arkadalı kutluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli Oklava ; Anasınıfı hakkında hatırladığım tek şey binanın nerede olduğu , o da önünden geçip giderken annemin sen de burada başladın okula demesinden :)

      Sil
  2. Ama ama ya o kişi içe dönük, yalnız ve üzgün biriyse?
    Evet ana sınıfı çok absürd, tanısan bile nafile çaba fakat kötü niyet yok ki, niye ezikledin bu kadar :D
    Bir de istersen facebookta mesaj kısmını kapatabilirsin ayarlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ponti ; Yorumunu okudum ya gittim baktım kızın yazdığı mesaja tekrar , bi vicdan bastırdı ama sonra tekrar aldı mı beni bi gülmek :)

      Sil
  3. hahahaha :) ya gerçekten enteresan birde facebookta arkadaşın olup sokakta görmemezliğe gelen o tiplere sinir oluyorum ben de hemen siliyorum böyle gereksiz insanlara arkadaşlığı gerek yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin; bak o facebookta arkadaşın olup sokakta tanımayan tiplerden bende de vardı bir iki tane. Bir gün bitanesi beni arkadaş olarak ekledikten 3 saat sonra sokakta görüp bildiğin ,bariz görmemezlikten geldi. O gün bugündür 1. derece haricinde kimseyi eklemem facebook'a :)

      Sil
  4. Ben üniv arkadaşlarımı bile unuttum öyle bi kafam var. Mesela birini görüyorum yolda beni tanıyor ben de simasını çıkarıyorum ama liseden mi ortaokuldan mı üniv den mi yoksa öğrencim miydi hiç hatırlamıyorum. Öyle kasılıyorum ki konusurken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece; ooo sen benden de fenaymışsın , en azından ben ilkokul 5e kadar inebiliyorum :)

      Sil
    2. Doktoradan sonra kafayı cozuttum ne yazıkki :(

      Sil
  5. Belki facebook arkadaş arttırma gibi bir bunalıma girmiştir insancan bilemeyiz ki. Yoksa hangi mantıkla anaokulundaki arkadaşlarını arar bir insan. Ne tuhaf canlıyız arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugba İnci ; Öyle insanlar var di mi gerçekten ? Ne komikler , yazık onlara :)

      Sil
  6. 20 sene sonra da nasıl hatırlamışsa artık maşallah diyorum :D
    Ama olsun ya belki geçmişine önem veren biri falandır, sana da bir yerde rastlayınca mesaj atayım demiştir :)
    Ayrıca sanırım facebook'un ayarlarında ekli olmayanlardan mesaj almama seçeneği var, tam emin değilim ama öyle hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania ; aynen ya hani ilkokul sonları falan olsa neyse de ,geçmiş üzerinden tam 23 yıl :)
      Fil hafızası denildiğinde aklıma gelecek nadir örnekler kategorisine bodozlama daldı arkadaş

      Sil
  7. Notu okuduğum an gülmekten gözümden yaş geldi :D
    Bende hiç anlamıyorum facebookta o kadar kişi var sor hangisiyle konuşuyosun :)
    Hadi onu da geçtim tanımıyorum sadece okulda görmüşlüğüm var diye arkadaşım bile olabiliyolar.
    Ben ki şurada ana okulunu bırak lisedekilerin çoğunu hatırlamıyorum :D
    Hafızasından dolayı ayrıca tebrik ediyorum sen en iyisini yapmışın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis; Facebook arkadaş sayım 134 , o bile bana fazla zaten de hani patronlar vs var arada.
      İnsan kalabalığını hiç sevmemişimdir zaten bugüne kadar.
      Cevap vermedim vallahi kusura kalmasın:)

      Sil
  8. bu yetişememe durumuna tamamen katılıyorum.
    ama bu durum bir şaka olabilir mi? :D yada ana sınıfında ilk aşkı idin belki de:D

    YanıtlaSil
  9. Hahaha anasinifi ne ya:) ben en son ilk okul görmüştüm:) facebook ayarlarini kurcalayip arkadasin olmayanlara mesajini kapatabiliyorsun cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska; di mi :) Facebookta tamamen kapatamıyorsun o mesjlar spam olarak geliyor yine anladığım kadarı ile ama uğraşacağım bugün yine

      Sil
  10. hamburger bebeleri sizi :)
    ana sınıfıymışmış, kedi merdiveniymiş(iç ses: neyi neyi?).....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öküz; bizim zamanımızda hamburger mi vardı , en fazla kek yemişizdir :)

      Sil
  11. Ana sınıfı mı?ben üniversite arkadaşlarımı bile hatırlamıyorum,sanırım bende sorun var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursel kepekli ; yok yahu sorun kesinlikle bizde değil :)

      Sil
  12. valla bir kaç kez ilk okuldan birilerini ekledim akabinde hemen sildim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz; ilk okul masum kalmış bu arkadaşa göre :)

      Sil
  13. Kesin onun ilk aşkı veya idolü olmalısın!!! Yoksa ne mimkin bu kadar hafıza ;)) Sosyal medyada gerçek hayatta kimi kimsesi olmayan bir garip gurebanın bile yüzlerce kanki edindiğine bizzat şahit olarak günlerce analizleme yapmak zorunda kaldığım için dikkate almıyorum artık ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzyillıkkonak ; Mesajı atan kız arkadaş , yani ilk aşk konusu zor iş :)
      Sosyal Medya cidden garip insanlarla dolu :)

      Sil
  14. ben de arkadaşın hafızasını ve arkadaş canlısı kişiliğini takdir ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antigone; arkadaş filleri kıskandıran hafızası ile gönüllerde taht kurdu :)

      Sil
  15. O mesajı atan bendim desem ahahahaaa :))
    Ama yemedin dimi ;)

    YanıtlaSil
  16. Gün : 6423
    Deneme : 786
    Konu : Tanışma denemeleri

    Bugün de olmadı. Sanırım ana sınıfında bir sıkıntı var.
    Yarın ilkokul olarak deneyeceğim.
    Stop.

    Kayıt sonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da Var Buddha ; eşimin de ilk tepkisi " yuh , bu kadar yıl beklemiş demek" oldu.
      Ama yazan bir kadın baylar , tercihlerini bilemeyeceğim gerçi :)

      Sil
  17. Ana sınıfı, hatırlayamazsın çok normal.. Ama hani o es kaza "kusura bakma hatırlayamadım" mesajını yazıyorsun ya asıl sıkıntı orada başlıyor. "Birlikte oynardık, resim yapardıktan" bir başlıyorlar sonu gelmiyor.. En iyisi hiç cevap verme bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe vosvos ; cevap vermedim ben de zaten , hiç o topa giremem :)

      Sil
  18. Benim feysbukum yok valla, şöyle bir düşündüm, bunca yıl görmediğim kimseleri bundan sonra da görmesem olur. Bir kere ne yaptın ne ettin muhabbeti sonra tırım tıs:-) Ay gelemem ben o işlere:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ; en güzeli vallahi , benim var ama butik gibi. Herkes 1. derece yakınım , muhabbetim olmayan kimseyi eklemem :)

      Sil
  19. Feysbuk ilkokul arkadaşımı buldurdu bana ilk açıldığı yıllarda, mutlu oldum sonra baktım bulunmaya değer başka arkadaş yok kapattım gitti. Amacını aştı artık o site, kimi oyun oynar kimi ipe sapa gelmez şeyler paylaşır. Sırf gürültü.

    YanıtlaSil
  20. Yazıyorum ama hani problem oluyor dediniz ya onun için.. Ben de hiç problem olmadı. Anaokulundan arkadaşlarım buldu beni :)) Konuştuk, arada görüyorum fotolarını, hoşuma gidiyor. Maliyede müdür olmuş mesela, arada bilmediğim şeyleri soruyorum mesleki olarak :)) Sağolsun,cevaplıyor. Eski dişçimi ekledim ,şimdi uzaktayım ve dişlerimi yaptırırken bu dişçimin önerilerini ona sordum facebooktan , doğru buldu.Çocuğu kanser olmuş,arada mesaj yazıp destek veriyorum ,uzakta da olsak , birilerinin destek olması gerektiğine inanıyorum.
    Bu arada çok yoğunum ben , etrafımda çok insanım var ve sevgi kelebeği değildim hiç bir zaman. Şimdilik 1300 arkadaşım var,çok iyi tanımadığımı eklemiyorum,sayı benim için önemli değil, politika,iş hayatı, eski arkadaşlar derken bunu buldu.En çok akrabalarla olanlar iyi oldu,uzakta olup da görüşmek istediklerimi takip etmeye yarıyor, bir çeşit blog arkadaşlığı gibi facebook arkadaşlığı.. Bence hayatta herşeyin ölçüsünü kendin belirledikçe bir sorun yaşamıyorsun.Herkes ayarını kendi hayatına göre yaparsa sorun çıkmıyor.Yalnız reklam konusunda süper, sizin bloğa ilk ziyaretim bu yüzden mesleğinizi bilemedim :)
    - Günün çorbası yelizden size geldim - İş ve sansürsüz haber konusunda çok faydalı buluyorum. Çoğu haberi oradan takip ediyorum, başka yere düşmeyen haber oraya düşüyor...Çok insan iyi takip ediyor ama fazla görünmüyor bu da bence iyi yanlarından biri :))

    YanıtlaSil
  21. Benim aklima gelen bir arkadastan cok "acaba x okulunun ogretmeni olabilir mi?"oldu...Cunku bazen benim 62 yasindaki sevgili annem su kitab-i suretin tozunu attirir da... ;)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe