04 Temmuz 2014

#DamlaninPlaklari 40


Edith Piaf - La Vie En Rose from DAMLA ŞAHİN on Vimeo.

Yine bir gun spor salonundayim
Yok olmadi , "yine" oraya uymadi.

Tekrar basliyorum.

Hayret bir gun spor salonundayim.
Simdi oldu :)
Orada olmakla kalmamis bir de kosu bandinda ustelik kosar vaziyetteyim.

Aliskanlik oldu , tam benim spor yaptigim saatlerde bir yarisma programi var onu seyrediyorum.
Tam biz kitap kurtlarinin sevecegi turden bir yarisma.
Gerci yarisma hafta ici hergun yayinlaniyor lakin izlemeyi aliskanlik edindim dediysem her gun spordayim sanmayin.
Aramizda yabanci yok , az cok sosyal medyada fotograflarimi goruyorsunuz.
Burada spor yapiyorum ben yaa havalarina girip Instagramda totunuzla kendime guldurmek niyetinde degilim.
Neysek o :)

Yarismaya gelelim.
Kosu bandindayim.
Nasil havaliyim ; tempolu bir yuruyus hafif terlemis bir sirt , omuzda havlu , yan tarafta hazir su.
Spor salonunda uzayli goruntusu vermemek icin her turlu kamuflajim var anlayacağınız.
Yarisma basladi.
Yine cok egleniyorum izlerken.
Yarismacilardan birine sordu sunucu
'x bey, sizin ozel bir ilgi alaniniz oldugunu ogrendik'
x bey: evet efendim , ciddi bir plak koleksiyoneriyim.
Sunucu : cok hos gercekten , kac adet plaginiz mevcut koleksiyonunuzda?
x bey: 9
Sunucu : Otuz mu ?
x bey : Yok hayir henuz Dokuz

Diyecegim o ki ;  koşu bandında gulecekseniz ve profesyonel degilseniz  bandı durdurmadan kahkaha atmayin.
Yoksa ilk once kahkahanin siddeti ile gozler size dönmüşken , sizi ilk yari yolda bırakan kulaklığınız sonrasinda havlunuz olacaktır ve pek tabi siz kendinizi ve etrafa saçılan eşyalarınızı toplamaya calisirken islerin sarpa sarmasi ile kirmizi STOP dugmesini ciglik atarak aramaniz kacinilmaz olacaktir.
Dost uyarısıdır, koşu bandında üsturuplu gülün , koleksiyoner olabilmek için kırk fırın ekmek yemeniz gerektiğini bilin.

Olay son 2 haftadir neden spor  salonuna ugramadigimin ozetidir.

Iyi hafta sonlari diler , plak KOLEKSIYONUMDAN nadide bir eser ile sizleri basbasa birakirim...

Ne koleksiyonu be , benim hiç plağım yok neredeyse :S
Geçenlerde plak satın alırken yanımdaki adam aldığı plağın 1673. plağı olduğundan bahsetti ,yani koleksiyon kelimesi o adamdır bence.

Şakır şakır yağmur yağıyor burada , tam fon müziği oldu Edith Piaf :)

15 yorum:

  1. Off hayal ettim de seni o halde.. Ahahahahaha :D
    Sen de bir gün koleksiyoncu olacaksın inanıyorum ben. :*

    YanıtlaSil
  2. cevap komikmiş hakikaten ve bu olayı koşu bandında yaşaman.
    gülücüklü bir günaydın :)
    ve Edith Piaf nasıl büyüdür dinlerken nasıl bambaşka bir zamana bırakır seni..tarifsiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren , tamam birçokları için komik değl belki ama adam plak koleksiyonu deyince ben de tüm algılar tavan tetikte bekliyorum tabi :))
      Edith Piaf'ı ben de çok severim , beğenmene çok sevindim .

      Sil
  3. Ha ha ha adam niyetlenmiş işte ,hem çoğu kimseden dokuz kat fazla plağı var, bu da onu ciddi bi koleksyoncu yapar.

    Müzik harika, gülmek daha harika geldi:-)

    Günaydın:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan , hahahah "çoğumuzdan dokuz kat fazla plak" ha senin içindeki Polyanna hiç solmasın e mi Handan'cım.
      Mutlu bir Hafta sonu olsun inşallah

      Sil
  4. buna koleksiyon denmez ki :D 9 nedir yahu .bu arada şiddetli düşmedin inşallah. dikkatli ol yahu. son olarak şarkı bende açılmadı :( emeğine sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir , sorma vallahi :)) 9 ne yahu sanırım yazayım forma nasılsa sormazlar ama kültürlü görüneyim bari diye düşündü :)

      Sil
  5. müzik çok güzel. ^_^ ben bunu bir filmde duymuştum ama çıkaramadım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Koyutürk , aynı zamanda bu filmin müziğidir :) http://www.imdb.com/title/tt0364517/?ref_=nm_flmg_act_41

      Sil
  6. ciddi bir koleksiyonermiş.
    ben de pul toplarım biliyor muydun damla en büyük zevkim. 9 tane falan var:))

    şarkı muazzam..
    c'est la vie

    YanıtlaSil
  7. bizim düğün parçamızzzz :)))

    YanıtlaSil
  8. Müzik harika sen de her zamanki gibi çok şekersin de ben 1673 e takıldım büyük başarı.

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe