11 Temmuz 2014

#DamlaninPlaklari 41


Akrabalık ilişkilerimiz soy isimlerimizin aynı olmasından bir adım ileri gidememiş olsa da deniyorduk işte.
İstanbul'a olmasa da bulunduğumuz muhite yabancıydı. 
Gitmek istediği yerler vardı,
Ve günün şanslı şehir rehberi ben seçilmiştim. 

Evden çıktık. 
Minibüs beklerken başladı ukala ukala konuşmaya. 
Yok taksiyle gitseymişiz ya , onun çok parası varmış 
Ay çok sıcakmış bu sıcakta adım atamazmış ,yok çok uzak mıymış , yok gittiğimiz yerde şu da var mıymış. 
Gerekirse eve geç dönermişiz , o bir daha ne zaman buraya gelirmiş. 
Yok dönünce şöyle hava atacakmış vs. 

Çizgimden taviz vermedim. 
Sabırlı insanımdır, dinledim. 
Dedim ki taksi bulmak zor şimdi boş gelmez , zaten minibüs durağı gideceğimiz yere çok yakın. 

Biraz sonra minibüsten indirdim. 
Biraz yürümemiz gerektiğini ama gideceğimiz yere az kaldığını söyledim. 
Gitmek istediği alışveriş merkezinin etrafında ,1 km çapında bir çemberde ortalama 1,5 saat yürüttüm. 

Alışveriş merkezine ulaştığımızdaki sevincini size anlatamam :) 
Ne demişler eşeğini önce kaybettirip sonra bulduracaksın ki mutlu olsun. 

Gün içerisinde gerekli cesaretlendirici sözler ile cebindeki tüm parayı harcattım. 
Ben de böyleyim işte ,
Gerektiğinde vicdanımın sesini kısabiliyorum :)

Alışveriş merkezinden çıktık , önü boş taksi kaynıyor. 
Dedi ki "param kalmadı vallahi taksiye binecek" - yaşasın kötülük- 

Dönüş yolunu da aynı şekilde yürüttükten sonra , 
1,5 saatte ulaştığımız minibüs durağında
"Neyse benim param var , atla da taksiyle götüreyim seni" dedim. 
Evet artık ben ondan daha zengindim  
Artık o bana muhtaçtı ama oyunu ilk o başlatmıştı. 
Evet ayaklarıma kara sular inmişti ama içimdeki hain zafer duygusu ayak tabanlarımın acısını bastırmaya yeterdi. 

Yıllar yıllar önceydi , nedense şarkıyı dinlerken bir anda aklıma geldi.
Hümanizm benden sorulur ne de olsa :D 


21 yorum:

  1. Ha ha ha, iyi yapmışsın bazıları hakkediyor:-)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha :D off nasıl bir intikam duygusudur bu. Sana ters yapmaya da gelmez he. :P

    YanıtlaSil
  3. Valla hepimiz kısıyoruz vicdanımızın sesini ara ara :)
    Hak etmiş ama ya :D

    YanıtlaSil
  4. Pek eğlenceli bir yazı yine :))

    YanıtlaSil
  5. vay canına hiç beklemezdim :)))
    ama iyi yapmamış mısın? çok da iyi yapmışsın hem deeee!!!:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn ; sonucta hayat bir Survivor Seyhan'cigim kih kih kih :)

      Sil
  6. Hahaha iyi olmuş ona. Sevilmedik insan tipinin tanımıymış o da =)

    YanıtlaSil
  7. Oh be dedim, oh be...
    İftardan sonra yorgunlukla uyumuş kalmışım, 2 de uyandım, bir aptallık hali.
    Daha ayılmadan o korkunç Tayyip ve adına yıllardır sanatçı dediklerimizin fotoğrafını gördüm.
    Sinir bozukluğu, can sıkıntısı, mide bulantısı.
    Bu post aklıma geldi hemen koştum.
    Dinledim, çok sevdim, rahatladım, yalan hayal dünyama geri döndüm.
    İyi ki Damla'nın plakları var ♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pontim sen can misin Canan misin , o ne guzel yorum!
      Canimsin ,tesekkur ederim

      Sil
  8. Off hikayeyi yeni okudum :D
    Damla seni çok yanlış tanımışım :D (çok iyi yapmışsın, çok da güzel olmuş diyen smiley)

    YanıtlaSil
  9. Kıssadan hisse diye buna denir. Hey hat!!!!! :D

    YanıtlaSil
  10. Allah seni .) Cok iyi yapmissin. Oh icimin yaglari eridi.

    YanıtlaSil
  11. Canim bir sorun yüzünden blog adresim degisti http://karaboncuque.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe