02 Temmuz 2014

OoooBEZ

Sevgili Blog ve daha cok sevgili okuyan canlarim ;

Nefes alamiyorum!
Tum dunya bir olmus uzerime uzerime gelmekte ...
Gullactan kacsam Tulumbaya yakalaniyorum.
Ay yok sagol Iskender diyor kendimi Adana Kebabin ellerinde buluyorum.
Caresizim...

Saat 22:00 da sofradan ancak kalkip
Saat 02:00 de bugunlerin yarinlari var isimli sarki ile tekrar yemege oturuyorum
Ne guzel sarkidir ama di mi ?


Ajda da ne cirkin hatunmus yahu
Allah tip biliminden ve dolayisi ile estetik cerrahlarindan razi olsun


Her yeni gunde yarin nerede iftar acsak sorusunu kendimize oyun edindik.
Sen hic sonu mutlu bitmeyen oyunlar oynadin mi okuyucu , biz oynuyoruz!
Bugun Carsamba , bizim Pazar aksam iftar rezervasyonumuz hazir
Pazartesi icin gozumuz seyirmekte ...

Oruc tutmaya yeni basladigimiz eminim belli ol-m-uyordur di mi :)

Simdi ben bunlari neden yazdim peki ?
Aslinda biraz blog okuyayim , belki mantikli seyler yazip sizi dusundureyim diye planlamistim lakin nefes alamadigimdan mutevellit beynimde olmasi gereken oksijen seviyesi  midem de tikili kaldi .
Evet oksijeni bile yedim okuyucu

O Hasan Kolcuoglu denilen kebapcinin insan sagligina zararlari arastirilmali.
Bagimlilik yapiyor bir kere!

Yakinda blogun ismini
Keske Gercek Olmasa \ Bir Obezin Gunlugu olarak degistirdigimde sasirmayin istedim.

Obezim
Obezsin
Obezler
Ve cok sevgiler , balli kaymakli sevgiler hani boyle Gullac gibi , dondurmali irmik tatlisinin sicak olmasi gibi sevgiler ...


43 yorum:

  1. Hahahaha Allah iyiliğini versin ne güldüm gece gece :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gulemiyorum ama , gulunce gullaclar aciyor midemde :D

      Sil
  2. Okurken ben cok eglendim de dikkat edin aman yemek cok guzel de vermesi birazcicik sikinti.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oz'unkitaptutkusu ; yazmasi da zevkliydi lakin hissetmek cok feci :)))

      Sil
  3. Dondurma demişsin ya irmikle bir de, off ilahi sürahi gece gece, olmadı bu hiç olmadı hem de!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benguk; oyy dedim vallahi , atla gel yiyelim beraber ne de olsa 24 saat yemek yiyebilitem var artik :)

      Sil
    2. ramazan sonrasında gidecegim diyetisyeni de buldum kafam rahat vallahi yeriz hem de ne yemek ustune de turk kahvesi, ohh miss :))

      Sil
    3. benguk; yapma bunu! yapma bunu ! iceriz di mi bol kopuklu oyyy... Lokum da yer miyiz ya ? ahahhaha :)

      Sil
  4. Obezlik (ay böyle bir tanım varmıydı bakamıcam şimdi) sana çok yakışırdı amaaaa. Yaz aylarında ramazan ayının bence en güzel tarafı bu açık havada yenen iftarlar, tatlılar afiyet olsuuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece; Pozitif yorum diye ben buna derim ! Seviyorum seni Gece'cim :)

      Sil
  5. Bence biz bir de iftar yapmalıyız. Olmuyor böyle. Hep birlikte obez oluruz hem. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rmmbr ; sen ne kadar obez olabilirsin acaba merak ediyorum , kurdan gibi hatunsun :) Yapalim ,ayipsin :)

      Sil
  6. İlk okumaya başlayınca nefes alamıyorum dünya üzerime geliyor yazmışsın ya ciddi derdin var falan sandım üzüldüm bi de sonra anladım :)
    Ne güldüm okurken ya, hepimiz aynıyız herhalde şu anda. Ben de sürekli yiyip duruyorum yakında merdivenlerden falan yuvarlanarak ineceğim o olucak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania , bu sabah da karnım bildiğin bir Adriana Lima :)) Allahım sesimi duydu sanırım.
      Ah bak yalnız değilmişim , sevindim buna. Yoksa sevinmedim mi :D

      Sil
  7. Gülmekten öldüm ama :))
    Yok yok ramazanda olur öyle şeyler sonra toparlarsın yine sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Tanıs; Ver gazı Şeyma ver gazı :))))

      Sil
    2. Yapıyorum arada öyle :))
      Ama işe yarıyo valla bak :)

      Sil
  8. Ahahahah çok tatlısın , çok güldüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serra güler ; teşekkür ederim , gülerken harcadığın kalorileri paylaşabilir miyiz?

      Sil
  9. Demiştim bir gün obez olucaksın diye 😂 100 kiloyu az kaldı ha gayret kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni başlangıçlar , sen kendine bak be , seni uçağa almayacaklar kızım kaldın Trabzon'da mecburi ben diyeyim :D

      Sil
  10. Başıma bir iş gelmeyecekse ramazanı sevmiyorum :(
    Tam da diyete odaklanmış, gaza gelmişken... Her sabah akşam yemeyeceğim diye söz veriyor, akşam kulaklarını tıkayıp lalalala diye bağıran bir çocuk kadar göz ardı ediyorum sözlerimi :(
    Bugün 4. gün, belki bugün başarırım bilemiyorum, of!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan dediğin kışın şahane ama seçme şansımız yok n'etcen :)
      Ben de tam spora odaklanmış , tatile geri sayıyordum lakin anlaşılan aldığımız kiloları sayacağız :)

      Sil
  11. Amaan boşver can boğazdan gelir. Ramazan geçince yine düzene girersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncü Tekil Şahış , Ramazanın bitimi ile denize düşecek karpuz kabuğu var ya işte o benim, var sen hayal et o karpuzu :D

      Sil
  12. Yaşasın obez kardeşliği mi demeli :D
    Dün gece 3 sade soda içtim sırf o şişlik insin de rahatlayayım diye ama o iskenderler o tatlılar. Aman yarabbi saat 10:40 kaç saat var hesabı unuttum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Yunak , yahu sorma görenler Sırma bu eve sponsor sanırlar. Filtre kahve de sindirim konusunda efsanedir benden sana tüyo :)

      Sil
  13. çok tatlı anlatmışsın,
    ama hepimiz aşağı yukarı aynı durumdayız, yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren , vallahi yemekten sarhoş oldum bi oturuşta yazdım ,hatırlamıyorum :))
      Yalnız olmadığıma da sevindim bak

      Sil
  14. Cok samimi ve tatli anlatmissiniz,güldürdüde.

    Ben cok dikkat ediyorum,en azindan calisiyorum.Bu Ramazan agzima tatli sürmedim ama dün sekerpare

    tarifi okurken buldum kendimi :)

    Cook kolay kilo alip cok zorda veren bir yapim var maalesef.

    Aman dikkat yinede,önümüz bayram !,diyeyim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule m , çok teşekkür ederim yorumunuz için.
      Oyyy bir de bayramda tatlı yeme faslı var di mi , ben onu hiç hesaba katmadım. Eyvahlar olsun :))

      Sil
  15. Boş veeeerrrr:-) Şimdi pantolonlar esnek, hele bir tane almışım benimle birlikte iki beden büyüdü, oh, ben de ona sığıyorum hâlâ diye takmıyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan , veeee işte beklenen yorum Handan'dan geliyor sayın seyirciler :))

      Sil
  16. Vallahi burada öyle rezervasyon falan yok. Kendi evimizde yapip yiyoruz yemeklerimizi. Hatta iftara misafir cagiriyoruz yada cagiriliyoruz. Türkiye'nin durumu vahim sanki. Biz yurtdisinda ki türkler daha bir bagliyiz sanki birbirimize bunu fark ettim son zamanlarda. Afiyet olsun kiz. Ac gözlü oluyoruz vallahi bu dönemde. Ama ben zayiflamaya karar verdigim icin corba ve hosaf :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahukader, İstanbul'da bizim ailemiz yok maalesef Ahu'cum hatta bazı akşamlar tek başıma iftar yapıyorum. Ne güzel siz şanslısınız bence kalabalık sofralarınızda. Ah hoşaf yapan olsa da içsem bak :))

      Sil
  17. Ya sen ne şeker bir insansın gülmekten karnıma ağrılar girdi Allah da seni güldürsün bendeki vaziyetlerde pek farklı değil okudukça kendimi gördüm sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem , o senin şekerpareliğin , baklavalığın , güllaçlığın... Sen gül hep ben yazarım böyle. Sevgiler

      Sil
  18. Hahaha gece gece güldüm, Allah ta seni güldürsün e mi! Biz senelerce o işkenceyi çektikten sonra şöyle çözüm bulduk, iftarda çorba vs önden yenecek bir şey olmadan direk bir kap sebze yemeği ve salata yiyoruz. Makarna pilav gibi şeylerle zaten gün boyu aç kalan mideyi doldurmuyoruz ki sıcak pideye tulum peynirine pastırmaya yer kalsın. :P Şaka bir yana, sebze yemeğinin üstüne de şöyle mis gibi demli çayla azıcık kahvaltı edip kalkıyoruz midelerimiz çok rahat oluyor. Bu vesileyle normal insan boyutlarında yediğimiz için her ramazan bir kaç kilo da veriyoruz. O da bonusu oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri Notlar Selen , ay ne mutlu bana kilolarımla bile insanları güldürebiliyorum hahahah :)
      Ben de sanırım olayı çözdün 4 günden sonra , 1 koca bardak suyu yavaş yavaş içip sonra gidip kendime yemek tepsimi hazırlıyorum. Çorba yok ,bence gereksiz şişkinlik bu yaz günü .
      Ramazanda kilo vermek mi ?Bu çok iyi işte ...

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. individuelle ; ahahah yalnız olmadığıma sevindim :)

      Sil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe