17 Temmuz 2014

Boğazda ağrı qeyfi

Dışarıdan pek normal bir aile gibi görünebiliriz.
Aldanmayınız.

Bu sabah boğazlarım ağrıyarak uyandım.
Keyifsiz gibiyim , ama keyifliyim.
Bir de salya sümük hasta olursam değmeyin keyfime.
Normal değiliz demiştim.

Aslında durum şu,
Yıllar yılı sağlık sigortasının gerekliliğine kendisini inandıramadığım Memo , bir gaflet anında bize sağlık sigortası yaptırdı.

Yıllarca ;
Arabanı alır almaz kasko yaptırıyorsun ama , bizim neden sağlık sigortamız olmasın ki dedim
Arabayı sokakta bırakıyorsun ,trafik desen sürekli tehlike , bize bir şey olsa para tek derdimiz olsun dedi.

Bak sürekli özel hastanelere gidiyoruz vallahi döktüğümüz paralara yazık dedim.
Sağlık sigortasına da veriyorsun parayı peşin peşin dedi.

Kaç kere sudan sebeplerle doktorlara gittim çuvalla paralar ödettim -kötüyüm evet-, her seferinde "şimdi sağlık sigortamız olsa elimizi kolumuzu sallaya sallaya çıkardık buradan " dedim.
Sanki şimdi rehin kalıyoruz dedi.

Neyse ki yıl başından beri Can'ın da benim de sağlık sigortamız var. Kendisi inatla dahil olmadı , şaşırdık mı ? Asla :)
Her yıl yatak döşek hasta olan biz bu yıl hiç hasta olmadık. - İnat gibi-
Düşmedik , kalkmadık ( çok şükür)
Ama 7 aydır ödüyoruz ya sigortayı bazıları her ayın 28'inde kaşınmaya başlıyor  tabi.

-Check-up'a mı gitsen acaba bi?
-Senin rengin solmuş doktara bi git istersen.
-A karnın mı ağrıyor , e hemen git doktora.
-Uzun zamandır kontrollerini yaptırmadın farkında mısın ?

Niye 28 i ?
Çünkü sigorta ödeme günümüz her ayın 28'i. :)

Geçen ay dedi ki " yine boşa ödedik bakalım parayı"
Dedim ki arabana kasko yaptırınca etrafa mı çarpıyorsun kaskoya para verdim diye ?
Ses yok..

Bugün yataktan kalktım baktım boğazım ağrıyor.
Şu ayın 28'i gelmeden ben bi doktora gideyim de boğazımı  göstereyim.
Adamcağız 10 yıl bana pastil yazmak için okudu çünkü :)


14 yorum:

  1. Bayılıyorum senin bu hallerine ya :)
    Kötülük demeyelim de burnunu sürtmek diyebiliriz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma ; canımsın , beni bu kötülüklere itenler utansın :)

      Sil
  2. keyifle okudum yazini.genelde uzun yazi okuyunca sikilir insan ama senin yazilarin cok hos.

    YanıtlaSil
  3. Sigorta sart ya herbir birey icin. İyi yapmissiniz :) Ama her erkek icin arabasina yapilan masraf masraftan sayilmiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugba İnci ; Kesinlikle şart çok haklısın. Sadece bendeki değil di mi arabasına yapılan her harcamayı sevap kabul eden :)

      Sil
  4. Boşa gitti mantığı çok komik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Myna; vallahi komik , yani hasta olup yatak döşek yatsam mutlu olacak sanki :)

      Sil
  5. :))))))))))))
    Az önce bölge müdür yardımcım aradı ve ne dedi biliyor musun ?
    Bu ay hiç sağlık satmamışsınız :))
    Bende ona dedim ki arkadaş hasta olmadan yaptırmak istemiyorlar bu mereti...
    Oda bana dediki ikna et :)) Kötü hastalıklardan bahset...
    Pahalılık kısmını ne yapacağız dedim :)) (burda amacım indirim yetkisi kapabilmekti itiraf ediyorum)
    Pahalı mahalı değil saçmalama dedi :))
    Telefonu kapattım ve seni okuyorum ahahahahaaaa :)))
    Bu bana bu ayı sermem konusunda bir işaret dimi :))
    Haydi söyle ahahahaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat ; Yok artık hahahhahah bu kadar olur :)
      Bak aslında biz kadınlar ikna olmaya çok hazırız ama beyler de zorlanıyoruz.
      Sigortalar da az para değil bu arada yani lafa aramızda yıllık ciddi paralar ödüyoruz. Bence de biraz indirim fena olmazmış :))
      Ser gitsin gülüm ser gitsin bacım ....

      Sil
  6. Ahahaa süper... Haklısın arabaya kasko yaptırınca oraya buraya mı çarpıyon:D Napçan sağlık sigortası ödüyosun diye kendini mi hasta etçen:)) Öderken zor gerçekten ama hiç olmadık zamanda da çok lazım oluyor...Devam... Zarar gelmez... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. :)) Hayal gücünüz ne kadar yüksek.? Performans denilen bu saçmalıkla size en azından bir kan tahlili yapmak mecbur; yani..

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe